Nači svi moderni auti bi trebali na rekalibraciju kod promjene zimsko ljetnog seta. Ma da nebi.
Nisu ni inžinjeri toliko tulavi. Zato je glavni i osnovi senzor i prsten na ležaju. I on uvijek isto djeluje neovisno o širini gume i visini felge.
Ako taj prsten krene blokirat tokom kočenja, pali se ABS.
Ako tokom vožnje dođe do razlike brzine okretanja prstena na različitim kotačima, pali se ESP.
Naravno, ESP ovisi i o senzoru pozicije volana te akcelerometrima, ali visina felge i širina gume mu ništa ne znače.
Nisu ni inžinjeri toliko tulavi. Zato je glavni i osnovi senzor i prsten na ležaju. I on uvijek isto djeluje neovisno o širini gume i visini felge.
Ako taj prsten krene blokirat tokom kočenja, pali se ABS.
Ako tokom vožnje dođe do razlike brzine okretanja prstena na različitim kotačima, pali se ESP.
Naravno, ESP ovisi i o senzoru pozicije volana te akcelerometrima, ali visina felge i širina gume mu ništa ne znače.