Općenita iskustva sa C5 II

ZlatkoC4

Well-known member
"You are not authorised to view this page"....
tu su šeme i načini rada određenog djela. Tebi to ne treba ovaj dio besplatni ti je dovoljan. kad i plati nemaš pristup svemu već onom djelu na koji si kliknuo tako da je taj dio ipak za servisere. A ovo što vidiš ti i je najvažnije. vjeruj mi da se nebi niti sanšao u svim tim šemama. iako se može doći i do toga samo drugim kanalima :grin:
 

Milosh

Test
@ ZlatkoC4:

Znam da moze, ali vidim da bi ovako bilo jednostavnije. Nevermind, naci cu vec. :D

Da, znam da su to seme, zato i pitam. :) Ne brini, snasao bih se. ;)

Nego, kad cu moci citirati postove? Jel to neko ogranicenje po broju postova, nisam nasao u pravilima foruma...? :confused:
 

Milosh

Test
Hvala! Nisam znao da treba oznaciti tekst. Zbunilo me sto sam u pravilima foruma vidio da postoji Citiraj dugme pri dnu posta, a ja ga ne vidim. Reko' nije valjda da treba 50 postova za citiranje. :D

Nov ti je zamajac, tako pise! :grin:
 

Pavel

Lepi™
Malo je offtopic, sorry što spamam ti temu ali: kolika je doista korist tih chipova?

Znam da se većinom chipiraju Golfovi, BMW kockice, Audiji oni stari. Uvijek mi je to bilo ono, prodaja magle likovima koji furaju nekakav Need For Speed stil u glavi. Ono nešto tu "chipiraju" i sad je kao auto full jači ili šta ja znam.

Jel tu doista ima nešto u tome i ono najbitnije, koliko to šteti motoru/vozilu?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kolika je korist? Pa ako ti je želja, potreba jači auto, korisno je.

A pravilno podešenom i uređenom motoru će prije naštetit vozač nego čip.

PS

S obzirom na tvoj mjenjač, možeš dizati do 440nm bez diranja u istog ;)
 

Pavel

Lepi™
Meni je snaga oke, 140ks je dosta dobro (s obzirom da sam prije toga vozio Accent od 60ks). Sigurno je da je ljepši osjećaj kad ima 160 ili 180. No nekako moment mi je draži, onaj efekt kad čupa. :D Mislim da ovaj prema speckama (2.0HDi, 136hp, A/T) ima oko 320Nm.

Zvuči fora, budem se malo više educirao oko toga. :D
 

mamut

C5
Donator foruma
nastavite dečki slobodno raspravu, al molim vborovic kad zavrsite da to sve izdeletate da mogu imat preglednu temu :D
 

Pavel

Lepi™
Vidio sam da ima tema o remapiranju pa evo, ako se modovi slože neka prebace tamo. Žao mi je još jednom zbog offtopica. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Ne moras nuzno ici na snagu, mozes ekonomiju.
Tvornica je stavila mapu(SW) koji upravlja motorom. Ti mu mozes raditi sto hoces.
Uglavnom aftermarket mapom se dobiju bopja potrosnja +bolje perfotmanse. Puno izrazenije na turbo motoru, naravno.

Jedno je kad netko naruci kineski cip, a jedno je pravo remapiranje na rolling roadu u profesionalnoj garaži.

Znam jednog na 1.9 TDI, 200t km na razumnoj mapi, zatim vec 25t km na nekoj ludjackoj, ali i puno komponenti je promijenio.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nisam još čuo takvih komentara... ili se uredi motor unutar ograničenja mjenjača ili središ i njega. A dvomaseni rikne sa i bez čipsa...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Mape/chip se ne isplati stavljati na išta slabije od 2.0 HDi-jeva
Potisujem
Jel tu doista ima nešto u tome i ono najbitnije, koliko to šteti motoru/vozilu?
Ako radiš samo chiping bez da se izmjene neki djelovi. onda budeš imao štete.

ali i puno komponenti je promijenio.
Upravo to re-map, cihiping uz promjenu djelova je ispravna stvar.

Mmm daaa... Èupa... Pa onda plaču kad triba minjat dvomaseni zamašnjak, ili popravljat automatski mjenjač... Jer, jeli, čupa...
Točno jer postojeće turbine, zamašnjaci, hlađenje, filteri, kočenje,diskovi, abs. pumpe. je prilagođeno trenutnoj snagi a neki dijelovi ne mogu niti ići iznad toga već je potrebna zamjena drugim.
ali takav posao košta da se ne isplati upuštati u to. osim ako je čovik dobia na lotu pa ima par tisuča eur za bacit.:grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jasno, ali ja još nisam čuo da netko plače da mu je riknuo 2m radi dizanja snage kao što si ti naveo. Gdje god pogledam, plaču samo vlasnici sa stock motorima.

Tko si uređuje motor, pod normalno skida ekologiju i dvomasene te se posljedično ne žali na kvarove istih.
 

vborovic

C5 modifikator
ali ja još nisam čuo da netko plače da mu je riknuo 2m radi dizanja snage kao što si ti naveo.
Slušaš na krivim mjestima, znam za 4 auta koji su 2x mijenjali dvomaseni ... prvi put jer je otišao po prirodi stvari na cca 175 tkm ... drugi put, jer su nakon toga vlasnici riješili remap/chip, i onda im je novi dvomaseni (nisu htjeli prelaziti na jednomaseni zbog drukčijeg dojma u radu mjenjača) izdržao 50 tkm ... pored toga, iako nije netočan podatak da Aisin Warner TS-80SC mjenjač podnosi do 440 Nm, njega su ugrađivali i u Volvo V/S60 modele, R-Design, nekakva pojačana verzija, gdje su motori imali cca. 600 Nm ... naravno, dvomaseni je bio prva stvar koja je odlazila, jer eto, gle čuda ... :D ... a sada, inventura, i nastaviti ćete u drugoj temi ...
 

Pavel

Lepi™
Dobar meni i ovaj 2.0HDi :D Zao mi je sto nisam imao malo vise love da uzmem barem facelift sa V6 motorom. Jest da bi sad plakao zbog odrzavanja al je*iga.
 
Na vrh