DFP problem ???

daddy74

New member
Pozdrav,

od skora sam ponosni vlasnik c5 1.6 HDI 2015 godište, kupljen polovan iz uvoza. Do sada sam prešao par tkm i prezadovoljan sam. Kako sam i do sad vozio samo vozila PSA posjedujem i lexiu, te sam neki dan napravio diagnostiku koja je prikazala sljedeću grešku, te da je vrijeme za mjenjanje DPF filtera.



Napravio sam nakon toga diagnostiku istog i dobio sljedeće podatke:




kako sam do sad posjedovao samo benzince, dobro sam se zabrinuo nakon dva dana iščitavanja o istom na forumima. Cijene novih, raznorazna čiščenja do DPF off.

Napominjem da nemam niti kakvih problema sa vozilom, ne pale se nikakva upozorenja, regeneracija se neki dan odradila sasvim ok na autoputu. Nemam bilo kakvih naznaka da nešto nije ok sa DPF-om i da nisam radio diagnostiku nebih ni pomislio da ima neki problem. Vozilo je redovno servisirano u (Fr) servisna knjiga i ovih 170 tkm je prešlo sa godinu i pol sa prosječnom brzinom od 67 km/h što znači da je svaki dan u prosjeku prelazilo 300 km po autoputu.

Na kraju molim za mišljenje za poznavaoce DPF-a o stanju istog na mojoj vozilici prema priloženim podatcima i što mogu u skoro vrijeme očekivati.

U slučaju najgoreg opcije su mi čiščenje jer koliko sam razumio isti nije MONOLIT i lako se isto odradi, s obzirom na cijene novih koje se spominju po forumima.

Molim i za mišljenje o DPF-ovima sa ebaya kao ovaj obzirom da mi se cijena cini prihvatljivija nego bilo kakvo drugo ekspementiranje sa postojećim.

Sorry,zbog dugog posta.
 

daddy74

New member
Aditiva ima cim radi normalno regeneraciju. Stoji i u izvjestaju sa diagboxa da je pun. Mene brine sto pise da se Mora dpf mijenjati Kao i ovo sto Sam oznacio plavom na drugoj slici
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za početak bi ja po drugo mišljenje u servis. Èisto da potvrdiš da ti lexia dobro očitava.
A onda vidi jel imaš pravih troškova ili ne :D
 

Doomsday

U prolazu...
Možda ne moraš ništa raditi... Vidi ovo...

...
FAP filter je začepljen 100% (pokazali mi vrijednosti na testeru-diagnostika). Kažu da je potrebno mijenjati, da se s forsiranom regeneracijom više ne može riješiti. Ali za sad auto radi ok, greške ne baca. Vozat ču dok tako ide.
...
...
Kakvo je stanje sa FAP-om koji je navodno 100% zacepnjen? I dalje radi?
Od tad sam napravio 4.000 km i auto radi bp. Na tehnickom nikakvih problema sa plinovima. Vozat cu dok radi.
...
;)
 

charllie

Active member
daddy 74,umjesto da imas trosak napravi prihod,prodaj lexiu vidis da laze,papir svasta podnese... zna se,idemo dalje,netrebaju nam mostici nekoji su verovali informacili s papira a naa:cenzura::cenzura::cenzura:ali smo svi.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Stoji i u izvjestaju sa diagboxa da je pun.
ne sekiraj se onda samo to tjeraj, možeš eventualno tražiti drugo mišljenje u servisu kao što Ivan reće. ali DPF da je ne protočan bi ti radio problem kod ubrzavanja gubio bih snagu i zezao bih te i egr a kako toga nema samo tjeraj.:grin:
 

Spallato

Active member
Napravi ovo šta ti je *topolino* predložia.

Pogledaj tu na forumu jednu od tema o dpf filteru u kojoj sam pisao o svom problemu.

Na kraju mi je preko dijagnostije napravljeno da je stavljen novi filter i iza toga sve ok, nikakve greške ni upozorenja.

Najjednostavnije (i najskuplje) je promijeniti filter ali to tek ostavi za kraj, kad budeš siguran da je on 100% u pitanju.
 

daddy74

New member
Vjerojatno ne budem zasada ništa dirao barem dok se ne upali lampica na display-u. Pretpostavio sam da se lako čisti filter jer se rastavlja, ali opet neznam koliko je isplativo obzirom da se na ebay-u filteri prodaju za cca 1500 HRK. ebay filter

Nisam samo siguran u kvalitet ovih sa ebay-a ali svi prodavaci su iz UK, tak da bi radije kupio nov sa ebay-a ako bude problem nego čistio stari (njega bi čuvao kao rezervu)
 

topolino

Member
mislim da ti je pranje daleko jeftinije kupiš litru mafre i natočiš u dpf i kat,pustiš jedno pol sata da se kiseli i opereš miniwashom samo nemoj držat mlaz preblizu dpf-u da ga ne oštetiš,pustiš ga da se ocijedi malo ispušeš i namontiraš a usput dok je dpf vani skini holender od visokotlačne cijevi turba i izvadi iz njega sito ako več netko prije tebe nije,sa tim češ znatno produžit život turbini,to ti je malo posla a sve skupa niti 50kn.
 
Na vrh