Čudan zvuk motora kad je hladan

zerocoolos

New member
Pozdrav,

htio bih provjeriti jel se netko susreo sa ovakvim problemom, budem što detaljnije opisao. Radi se o C5 X7 12/2012, 1.6Hdi, 84Kw ako se ne varam, mjenjač je manualni 5 brzina.

Problem:
kad je auto hladan i kada dajem slabi gas u 1/2 i ponekad u 3. brzini čuje se lupkavi (pucketav, kao da neki metal lupka) zvuk iz motora, čim radi 5-10 minuta prestanu zvukovi i dok opet ne odstoji satima zvuk se ne ponavlja. Kad stoji u mjestu ništa se ne čuje, malo glasnije radi ali to je normalno za hlada diesel motor. Ako dajem jak gas da se upali turbina onda se taj zvuk ne čuje.

Servis:
vozio sam u ovlašteni servis i stavio im ga cijeli dan, nisu ništa pronašli, dijagnostika ništa ne javlja, updateali su software i nekakav upgrade vezan za dizne. Ono što su mi rekli da je sve ispravno i da je normalno da bude glasniji kad je hladan, al to mi nikako nije ispravan zvuk, jer ovo nije glasnije nego lupkavo. Zvuk me muči već godinu dana, pa sam htio provjerit jel imao tko takav problem. Već razmišljam da ga odvezem u drugi servis, ali problem je taj da mora stajati makar 2-3 sata da bi se čulo lupkanje.

Servis automobila:
nedavno je napravljen servis na intervalu od 20000 kilometara (ima trenutno 126000), promijenjeno je ulje motora, svi filteri, ulje mjenjača i birač brzine mjenjača (ako se tako zove, sajle nekakve i kutija koja ih drzi, a stoji iza motora prema kabini), dijagnostika ne pokazuje nikakve greške.

Ima netko kakvu ideju ili je negdje naletio (site ili neki forum) šta bi otprilike moglo biti?

hvala unaprijed
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moguće da je do dizni... da je problem s nekim podloškom ili slično. Dok se ne zagrije i raširi - lupka...
U ovu teoriju bi odgovaralo i ovo da stane kad stisneš gas. Pritisak iz cilindra stisne diznu i smiri ju.

Ja bih dao podloške izmjeniti, možda i dizne očistit kad su već vani. Ovlašteni izbjegni, ovo bi pošteni meho u malom prstu trebao imati.
 

zerocoolos

New member
Moguće da je do dizni... da je problem s nekim podloškom ili slično. Dok se ne zagrije i raširi - lupka...
U ovu teoriju bi odgovaralo i ovo da stane kad stisneš gas. Pritisak iz cilindra stisne diznu i smiri ju.

Ja bih dao podloške izmjeniti, možda i dizne očistit kad su već vani. Ovlašteni izbjegni, ovo bi pošteni meho u malom prstu trebao imati.
najbolje je što mi je lik (u ovlaštenom) rekao pa možemo preventivno mijenjati dizne, ali kao ni onda ne mogu garantirati da je to, tak da sam odustao da ista diraju u tom trenutku... moram samo onda naći gdje bih odvezao auto da mi pogledaju, ima netko ideju za istočnu slavoniju ili možda u srbiji (Novi Sad), a da je sam vozio na popravak citroena?

netko ima neku drugu ideju šta bi moglo biti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sramota... kao i mnogi ovlašteni. Odmah najskuplje i bez garancije. A jesu li provjerili korekcije dizni?
Mogu se one dat na pregled specijalisti, pa čišnjenje, reparacija... ima puno koraka prije kupovine novih.

Za taj kraj ti nemogu dati preporuku, al pričekaj možda se javi netko... Ili potraži nekog bošistu za pregled, njih mora bit u okolici.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Purić i slični su dosta poskupili popratne radnje.. valjda su shvatili da je najlakše i najproftabilnije nove dizne šišat nutra.
Podloške su koliko 15kn kom? I nek mu uzmu još 200kn za sve složiti... ja bi korak po korak. A rad samih injekora bi trebao bit vidljiv odmah preko klasične dijagnostike.

Sve se to svodi na kraju na pronalazak poštenog i sposobnog majstora... al to je najveći problem u cijeloj priči.
 

zerocoolos

New member
Sramota... kao i mnogi ovlašteni. Odmah najskuplje i bez garancije. A jesu li provjerili korekcije dizni?
Mogu se one dat na pregled specijalisti, pa čišnjenje, reparacija... ima puno koraka prije kupovine novih.

Za taj kraj ti nemogu dati preporuku, al pričekaj možda se javi netko... Ili potraži nekog bošistu za pregled, njih mora bit u okolici.
doslovno je majstor u ovlaštenom servisu spojio laptop sa službenom dijagnostikom i updateao software za dizne, i rekao to je to, ako želim mogu promijeniti dizne, ali on nije siguran da su dizne to, bez da je bilo nekakve želje da išta provjere jer to kao tako treba raditi... zato i pitam jel netko zna koga pouzdanog kod koga bi odvezao da pogleda, tko uopće zna jesu li to dizne...
 

Milosh

Test
Dizne se mogu više ili manje čuti, u zavisnosti od toga koliko su oštećene, tj. u kakvom su stanju. Ako jesu u lošem stanju, svaka bolja dijagnostika može očitati korekcije dizni i prema tome zaključiti kakve su. Detaljno stanje se dalje utvrdi vađenjem i testiranjem svake dizne na mašini koja to radi.
Hoću reći, ti iz ovlaštenog ne bi smjeli tako nagađati o diznama već bi trebali procjeniti stanje na osnovu dijagnostike. Ovo pričam iz iskustva sa 1.6 HDi motorom u druga dva auta.

Ja ti mogu preporučiti odličan Bosch servis u Dubici (BiH, 15 km od Jasenovca), samo ne znam koliko ti je to daleko. Èovjek je odličan, znam ga lično i imam (nažalost) puno iskustva sa popravcima kod njega. Ima opremu za servis Bosch i Delphi sistema i Delphi certifikat. Cijene takvih radova su inače dosta jeftinije u BiH nego u HR.
Više ljudi iz Hrvatske, sa Ford Focus Klub foruma su po preporuci išli kod njega i svi su zadovoljni.
 

zerocoolos

New member
Dizne se mogu više ili manje čuti, u zavisnosti od toga koliko su oštećene, tj. u kakvom su stanju. Ako jesu u lošem stanju, svaka bolja dijagnostika može očitati korekcije dizni i prema tome zaključiti kakve su. Detaljno stanje se dalje utvrdi vađenjem i testiranjem svake dizne na mašini koja to radi.
Hoću reći, ti iz ovlaštenog ne bi smjeli tako nagađati o diznama već bi trebali procjeniti stanje na osnovu dijagnostike. Ovo pričam iz iskustva sa 1.6 HDi motorom u druga dva auta.

Ja ti mogu preporučiti odličan Bosch servis u Dubici (BiH, 15 km od Jasenovca), samo ne znam koliko ti je to daleko. Èovjek je odličan, znam ga lično i imam (nažalost) puno iskustva sa popravcima kod njega. Ima opremu za servis Bosch i Delphi sistema i Delphi certifikat. Cijene takvih radova su inače dosta jeftinije u BiH nego u HR.
Više ljudi iz Hrvatske, sa Ford Focus Klub foruma su po preporuci išli kod njega i svi su zadovoljni.
znam da se mogu više ili manje čuti, ali ne baš da se čuje intenzivan lupkav zvuk kad je auto hladan, ovo je totalno pretjerano glasan zvuk... dijagnostiga kaže da je sve u redu s diznama, a ovo je odoka procjena tamo nekog majstora, tko zna kakav je uopće mastor, oni su relativno novi zastupnik citroena u Osijeku... nikako mi ne odgovara odlazak na tu stranu za servis (Dubica)...

vidimo sam da su neki spominjali servis Buljubašić u Osijeku, oni su prema njihovoj stranici Bosch ovlašteni partner, netko bio kod njih?
 

ZlatkoC4

Well-known member
vidimo sam da su neki spominjali servis Buljubašić u Osijeku, oni su prema njihovoj stranici Bosch ovlašteni partner, netko bio kod njih?
Ja sam ga spominjao jer sam sa c3 1,4 hdi išao kpd njega redovno na servis i sve bilo za 5. da on je ovlašet od bocha za injektore i ima svu potrebnu tehnologiju i dijagnostiku. a kako Ivan reće promjeni podloške i oćisti usput injektore i to bi trebalo biti rješeno. ne vjerujem da su injektori otišli.

A ako trebaš u Novi Sad tamo imam majstora za Citroen koji može postiditi većinu ovlaštenih po tom pitanju.
 

zerocoolos

New member
Ja sam ga spominjao jer sam sa c3 1,4 hdi išao kpd njega redovno na servis i sve bilo za 5. da on je ovlašet od bocha za injektore i ima svu potrebnu tehnologiju i dijagnostiku. a kako Ivan reće promjeni podloške i oćisti usput injektore i to bi trebalo biti rješeno. ne vjerujem da su injektori otišli.

A ako trebaš u Novi Sad tamo imam majstora za Citroen koji može postiditi većinu ovlaštenih po tom pitanju.
super, budem prvo probao s Buljubašićem jer sam iz Osijeka, ako ne budem uspio srediti onda ću put Novog Sada pa ti pošaljem pm da mi daš adresu!
 

anburaze

New member
Lose dizne uzrokuju karakteristicno lupkanje i nemiran rad motora uvijek i konstantno......ne bih se cudia da vam mehanicar za lupkanje u straznjem kotacu kaze da je neka dizna propisala.....Vrlo vjerovatno mehanicki kvar nekog djela koji kad se ugrije nema simptome koje ima hladan......povrsna proizvodnja.....mjenjac, zamajac.....
 
Na vrh