Ventilator motora Peugeot 207 problem

denisoft

Active member
A valjda je ovo dobar dio foruma za postavljanje pitanja!

Prije neki dan sam promijenio brtvu poklopca ventila na 207 benzincu 1,4. Od tada (možda i od prije, nisam primjetio jer u glavnom vozim C2 :grin: ) čim upalim motor, pali se i ventilator koji radi cijelo vrijeme rada motora i ugasi se nakon gašenja motora tek kad ga dobro ohladi (traje jako puno)!

Ima li tko kakvu ideju, jesam prilikom promjene brtve mogao što zeznuti? Naravno sve konektore koje sam skidao, provjerio sam i ne vidim grešku. Probao sam i isključivati akumulator (možda bi trebalo duže vrijeme; sat? Da se eventualno izresetira).

Možda uspijem riješiti prije odlaska u servis.

Hvala!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam šta se moglo zeznut osim senzora temperature gore... bilo bi dobro preko obda pratit dali ispravno očitava
 

denisoft

Active member
Sve je original, samo je brtva puštala ulje na prvu svjećicu, zato sam mijenjao, pretpostavljam da je brtva sjela jer nema tragova ulja nigdje. Jedan mehaničar je rekao da problem zna biti na brtvi ako dobro ne sjedne pa vuče falši zrak, ali u tom slučaju bi se vidjelo ulje; čak i da isto bude ako čep ulja nije dobro zavidan. Nije mi baš neka logika, jer kad ugasim motor i ponovno dam kontakt ventilator bude isključen i sam se nakon nekog vremena upali bez obzira dal je ključ na kontaktu ili ga izvadim.
 

denisoft

Active member
Eto mene nakon x kilometara pojavilo se ulje i to na autocesti, srećom HAK je bio iza mene pa smo ga zajedno odbacili do servisa. Eh brtva kod zamjene nije bila dobro stavljena i malo po malo je klizila dok nije izletila :( . Nova brtva, usput zamjena ulja, filtera i jos par sitnica i opet je sve za 10 :grin:
 

Memphis

Active member
Palio ti je ventilator jer je brtva od ulja puštala i onda se gubio vakum. To se kod njih isto događa ako ti ostane npr. otvoren čep od ulja pa ga isto tako baca u safe mode i pali ventilator.
 

Cutac

Prèkaroš
i malo po malo je klizila dok nije izletila
Na VTi(ako je) bi trebalo staviti masu, a ne izrađenu brtvu.
Plastični poklopac se ne slaže sa novom brtvom, velike su šanse da dođe do krivljenja poklopca.
Meni je brtva pustila, stavljena zamjenska(nova) i stari poklopac i s vremenom se iskrivio. U ovlaštenom i od lika koji je radio u BMW-u(njihov motor, jel) saznao da je bolje staviti brtvu "iz tube" nego "gotovu".
 
Na vrh