markan1000
Well-known member
Evo red je da malo predstavim na forumu novi Citroen u obitelji, drugi po redu. Slike će doći malo kasnije na red, iako su vidljive i na forumu. Naime, auto je kupljen od jednog forumaša i bio je oglašen tu https://www.citroenforum.hr/ponuda-49/citroen-c3-1-4-i-sx-7398/
Dakle, 2005. godište, 195.000 kilometara, 1.4 benzin, 54 kw... Auto je izvana i iznutra u stanju boljem nego sam očekivao da će biti. Novi akumulator, nedavno mijenjano kvačilo, dugo servisiran u ovlaštenom, a i kasnije redovito održavan.
Ima naravno i par problemčića koje ćemo rješavati u hodu po redu hitnosti.
Od lakših stvari tu je zamjena auspuha (ili još jedno, šesto po redu krpanje), poliranje lijevog fara. Od malo kompliciranijih (i skupljih), u podvozju oko zadnjih kotača počela se javljati hrđa, pa bi trebalo napraviti zaštitu dok još nije kasno.
Ima jedan čudan problem s ventilatorom, a to je da povremeno poludi i počne raditi pun gas, što je praćeno s istovremenim paljenjem upozorenja da je motor pregrijan. Nakon 20-ak sekundi se stvar smiri, ugasi se i ventilator i upozorenje. Prodavatelj kaže da bi po njegovom mehaničaru trebalo mijenjati ventilator i prateću elektroniku. Po mom mehaničaru može biti da treba samo izbaciti zrak, može biti do samog ventilatora, a može biti i do dihtunga glave, jer izgleda da je došlo polako vrijeme i da se to sredi.
Ipak, unatoč ovim većim i manjim problemima odlučio sam se na kupnju auta jer je s jedne strane cijena bila po mom mišljenju jako dobra (na kraju dosta niža nego što je tamo oglašena), a s druge strane auto će se voziti malo, moja pretpostavka do 5000 km godišnje, raubati će se malo, pa ni ove stvari koje sam nabrojao ne moraju se riješiti sve sad i odmah.
Plan ga je držati nekih godinu-dvije dana, ali vidjet ćemo. Ako se zaljubimo u njega i bude nas dobro služio, nije isključeno da ostane i duže. Prvi dojmovi su palac gore!
Inače, kataloška vrijednost auta po poreznoj je cca 20.800 kn, tako da sam morao izvaliti 1.040 kuna poreza. I još mi lik za izračun stavi osnovicu od Pluriela, jer je za to godište najmanja, dakle za običan C3 je još i više... Užas...
Dakle, 2005. godište, 195.000 kilometara, 1.4 benzin, 54 kw... Auto je izvana i iznutra u stanju boljem nego sam očekivao da će biti. Novi akumulator, nedavno mijenjano kvačilo, dugo servisiran u ovlaštenom, a i kasnije redovito održavan.
Ima naravno i par problemčića koje ćemo rješavati u hodu po redu hitnosti.
Od lakših stvari tu je zamjena auspuha (ili još jedno, šesto po redu krpanje), poliranje lijevog fara. Od malo kompliciranijih (i skupljih), u podvozju oko zadnjih kotača počela se javljati hrđa, pa bi trebalo napraviti zaštitu dok još nije kasno.
Ima jedan čudan problem s ventilatorom, a to je da povremeno poludi i počne raditi pun gas, što je praćeno s istovremenim paljenjem upozorenja da je motor pregrijan. Nakon 20-ak sekundi se stvar smiri, ugasi se i ventilator i upozorenje. Prodavatelj kaže da bi po njegovom mehaničaru trebalo mijenjati ventilator i prateću elektroniku. Po mom mehaničaru može biti da treba samo izbaciti zrak, može biti do samog ventilatora, a može biti i do dihtunga glave, jer izgleda da je došlo polako vrijeme i da se to sredi.
Ipak, unatoč ovim većim i manjim problemima odlučio sam se na kupnju auta jer je s jedne strane cijena bila po mom mišljenju jako dobra (na kraju dosta niža nego što je tamo oglašena), a s druge strane auto će se voziti malo, moja pretpostavka do 5000 km godišnje, raubati će se malo, pa ni ove stvari koje sam nabrojao ne moraju se riješiti sve sad i odmah.
Plan ga je držati nekih godinu-dvije dana, ali vidjet ćemo. Ako se zaljubimo u njega i bude nas dobro služio, nije isključeno da ostane i duže. Prvi dojmovi su palac gore!
Inače, kataloška vrijednost auta po poreznoj je cca 20.800 kn, tako da sam morao izvaliti 1.040 kuna poreza. I još mi lik za izračun stavi osnovicu od Pluriela, jer je za to godište najmanja, dakle za običan C3 je još i više... Užas...