I mene to zanima.Možeš li to pojasniti?
Haha, link sa ebaya? for scientific reasons, neTo kad idem po noći po uskim cestama da mi se ljudi miču
I mene to zanima.Možeš li to pojasniti?
Haha, link sa ebaya? for scientific reasons, neTo kad idem po noći po uskim cestama da mi se ljudi miču
Hvala, mada mi to opet zvuči nevjerovatno, jer kontam kako u usisnoj grani uvijek postoji ogroman protok vazduha u smjeru od filtera ka iberlaufu i turbini, pa mi nije jasno u kojim uslovima nešto može da se vrati nazad do filtera. Najmanji razmak između filtera i iberlaufa/turbine koji sam ja vidio je oko 30 cm, dok je kod nekih možda i 1 metar.U vezi ulja u kućište filtera za vazduh, osim preko problematičnog iberlaufa mislim da se manja količini može naći i kada popusti turbina. Doduše, koliko sam video takvo stanje može duže potrajati (desetine/stotine hiljada km), odnosno nije kritično, osim naravno u slučaju kada je oštećenje turbine takvo da iza sebe ostavlja dimnu zavesu ili zvuk aviona.
A fak, to sam propustio...Mogao si okretaje dignuti na 2.222
Na ovim temperaturama? Sumnjam. Upalio bi ga otežano, kad nabije tlak, i do -8°C, ali bi pljunuo dosta dima. Senzor regulatora pritiska možda. Možda je potegnulo vlage, pa radi sr?anja.Grijači
Samo sam linkao što sam pronašao, nisam ni razmišljao o realnosti situacije...Na ovim temperaturama? Sumnjam.