Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Evo ga, stigao VTS :grin:
Mrak je pa nemam slika, sutra ću otvoriti garažu kako spada, sada samo par pitanja.

Trese kod kretanja u prvoj, pretpostavljam da treba kvačilo mijenjati. Kakve su cijene?
Ne rade žaruljice u plafonjerama, žaruljica stop svjetla, to nije problem.
Limitator i ponekad tempomat bace grešku. Kako resetirati BSI?
Par puta se na ekranu pokazala poruka "Tire pressure sensors inactive". Tko mi može isključiti senzore?
I ima malo hrđe ispod auta, to ću srediti vrlo brzo.

Sve u svemu, nisam nezadovoljan.
Sada mu je i redovni na redu, to planiram sljedeći tjedan, a odmah ću tražiti mehaničara da preispita sve oko kvačila.

Eto, odgovarajte na pitanja, a sutra stižu slike nekakve :cool:

Da i gas je malo "sticky", do čega to može biti na "fly-by-wire" gasu?
 

Cutac

Prèkaroš
Nadajmo se :angel:

Imam problem.
Žaruljice interijera(kad otvoriš vrata) ne svijetle niti nove.
Kada bi se trebale upaliti, samo kratko bljesnu i to je to. Žaruljice u svjetlima za čitanje rade. Ima netko kakvu ideju?

Znam da osigurač nije jer sva druga rasvjeta radi..
Radi i prekidač jer kad ga prebacim na uključeno, upali se rasvjeta u vratima, ali srednje svjetlo samo bljesne.

Ima netko ideju?
 

Cutac

Prèkaroš
Nije ovo Loeb, ovo je hard kor VTS :D

Hvala momci :)

Danas skužio da ne rade "directional headlamps", to ću u CIB otići, navodno je jako jako jednostavan popravak senzora visine.


Dakle, kvačilo Valeo oko 1200 kuna kao najskuplji dio, računam 2000 kn troškova da bude cakum pakum po pitanju funkcionalnosti.
Imam onda zadnji branik malo za pofarbati(ogrebotina) i prednji malo zijeva kod farova, to sve kad budem hrđu sanirao.
I moram otkriti što je vražijim plafonjerama...

German redhead surrounded by 5 French :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Èestitke na kupovini :D

Kvačilo, ako trese kod kretanja... nemoj odmah mijenjat.
Ako daš više gasa i manje kuplunga, lakše krene?
Odradi nekoliko jačih starteva... Jer se od gradske vožnje se tarni materijal zna nejednako razmjestit i onda se to dešava. Cilj ti je razmekšat i poravnat tarnu površinu.
Pošto si spreman mijenjat kvačilo, ništa ne ne košta eksperimentirat malo.

Tako je meni bilo dok je Citrać po ZGu puzao stalno... al evo, razrađen je kuplung kako spada i od tada se ne ponavlja više trešnja kod starta.

Što se plafonjere tiče, kontaktić negdje zeza vjerovatno, treba pregledat instalaciju... o otvaranju ćemo na drugoj temi :D

Isto mi je bilo na C3 dok je dostavljao po ZGu.
 

Cutac

Prèkaroš
audi izgleda ko mis izmedju ova dva citroena
Kad i je :D

Ako daš više gasa i manje kuplunga, lakše krene?
Tako je.
Odradi nekoliko jačih starteva
Jači start? Drop the clutch, ride the clutch, ili samo da krenem najbrže što mogu(što i je recimo rideanje kvačila)?
U mojoj glavi, ako treba "zagladiti" lamelu, dovoljno je samo da držim lamelu lagano odvojenu neko vrijeme, ne? :D

Što se plafonjere tiče, kontaktić negdje zeza vjerovatno, treba pregledat instalaciju
Iskreno se nadam da je problem samo u plafonjeri, a negdje dalje. Makar mi je čudno, i kada palim svjetla preko tipke na volanu, isto se ne upali, kao da je softverski isključeno. Zato ću poslije ručka napraviti reset BSI-a, pa ćemo vidjeti.
To resetira ama baš sve?

@diegos, je, moj je :grin:
Pazit ću ja njega, kao i novog-starog c4 :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
ači start? Drop the clutch, ride the clutch, ili samo da krenem najbrže što mogu(što i je recimo rideanje kvačila)?
E ovaj drugi dio, malo ga jaši. Nije cilj da proklizavaju kotači, već kvačilo. Izjaši ga i onda mu daj malo duži mirni đir po otvorenoj... nemoj samo sa zagrijanim kvačilom u grad poslije :grin:

Znači ostane radit svjetlo ako ga upališ preko volana? Ne ugasi se odmah kao na prekidač?

Sve resetira.... samo mu daj dovoljno vremena između koraka i nema problema.
 

Cutac

Prèkaroš
Ok, budem malo silovao kvačilo. Valjda se neće raspasti :D

Znači ostane radit svjetlo ako ga upališ preko volana? Ne ugasi se odmah kao na prekidač?
Ne, ne, svjetlo nikada ne radi. Dvije su plafonjere. Naprijed jedna ima dva za čitanje(rade) i jedno glavno(ne radi). Iza ima samo to jedno glavno i isto ne radi.
Što god napravio ta svjetla ne rade, jedino kada prebacim prekidač na upaljeno, LED-ica lagano blicne, ali se svjetla u vratima upale. A kada preko volana hoću upaliti, isto se dogodi.
Stvarno se čini kao softverski problem.

Ovo je dobra procedura?
Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.
Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.
Wait for 3 minutes, disconnect the vehicle battery and wait at least a minute.
Reconnect the vehicle battery, wait a further minute (do not open doors).
Switch on the side lights through the driver's window.
Switch on the ignition and check system's functionality.
Hold lock button on key down for 10 seconds.
Remove key open & close door test central locking system.
Start the engine and complete the system's check.
Failure to follow this procedure could result in incorrect operation of many BSI related items.
 

Milosh

Test
Cutac, odlična boja!

Jesi probao staviti obične sijalice u stropne lampe? To mi zvuči kao da je do neke nekompatibilnosti sa led sijalicama.

Koji senzor visine i zašto on ima veze sa directional headlamps?

audi izgleda ko mis izmedju ova dva citroena ;)
Meni oni izgledaju kao misevi oko mačke. Sorry, ne mogu protiv favorizovanja Njemaca. :D

[size=8pt] Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk[/size]
 

Phantom

Drajver
@Milosh da slazem se da je brand audi klasa, ovaj model ako se ne varam je a3 sportback sam sam htio kupiti, znam mu specifikacije napamet ali i mane. Ako ga poredim sa c4 2 ,ovaj koji je znaci stara linija,platforma golfa 5 ako se ne varam, godiste ispod 2013 citroen ga nadmasi u nekim meni kljucnim stvarima izgled unutra, prostor u prtljazniku, udobnosti...to mi je bilo presudno,A4 je druga prica auto uber jel...inace evo bas dodje svabo u apartman kraj mene vozi A5 e to je vec ladja :D
 
Na vrh