Update star tačno sedam dana. :grin:
U prošli ponedjeljak po planu odrađen servis lanca u ovlaštenom Peugeot servisu Blok, Sarajevo.
Zamijenjeno sve što je i predviđeno (sve popisano u prethodnim postovima) i pored toga svjećice i još neki semering radilice. Sve proteklo u najboljem redu, pacijent preživio.
Zahvaljujući poznanstvima dobio sam 10% popusta na sve (i rad i dijelove) tako da me je sve izašlo 790 KM, što mislim da nije previše s obzirom na broj dijelova i da je rađeno u ovlaštenom.
Par loših slika friško otvorenog motora:
Novi dijelovi:
Račun:
Stanje usisnih ventila se nažalost nije moglo vidjeti.
Prije početka sam im rekao za onaj čudan zvuk pri kretanju i nakon završenog posla serviser me je uvjeravao da je sve u najboljem redu a da se zapravo čuje vibriranje i grebanje alu zaštitnog lima oko katalizatora i turbine koji ima malo lufta. Kasnije sam malo gledao, ne mogu skontati gdje je taj lim sve vezan za motor, moraću jednom odozdo pogledati šta se dešava, ali da, ima malo lufta kad ga gurnem prema motoru.
Još nešto, par dana prije samog servisa sam primjetio da mi je glava motora malo prljava sa vanjske strane, do desnog točka. Ispostavilo se da malo pušta na dihtungu dekla ali nisu imali drugi na stanju da ga odmah zamjene. To ćemo nekom drugom prilikom.
Takođe sam kupio i neki PSA Pro aditiv za benzinske motore, za čišćenje usisne grane i dizni. Platio sam ga 32 KM, postaviću sliku kasnije. Jedino mi nije jasno kako kod motora sa direktnim ubrizgavanjem aditiv koji se sipa u gorivo može doprinijeti čišćenju usisne grane i ventila?? Ima li ko da me prosvijetli?