Milosh
Test
Drukčije razmišljam od tebe o mnogim detaljima toga što si napisao...Veliš dobra, ako ovo bude zadnji kvar [emoji14]
Kupovina auta sa više od 20t km je ogroman rizik osim ako znaš auto i vlasnika. Uzmi 80 tisuća. Možda dobiješ super stvar, a možda dobiješ neki koji niti jednom nije servisiran i u biti kupiš auto na kraju života.
Ja sam za to ako je neki auto koji baš želiš pa si na sve spreman, ali inače, ili novi ili sa 10-20 tisuća da obori cijenu.
Sa generalkom ima 20 tisuća kuna uloženo, sad ovaj problem, možda još koji(ali držim fige da ne bude). Puno novca za jedan 12 godina star c3 sa 200 tisuća kilometara.
A nakon određene kilometraže, rijetki će biti pouzdani.
Slažem se da je kupovina svakog polovnog auta određen rizik, ali ne u tolikoj mjeri kao ti.
Mislim da je puno više primjeraka koji će dobro služiti uz manja ulaganja nego loših primjeraka u koje treba strpati brdo love da bi isli.
Mislim da polovno auto koje ima 20k na satu i koje je tu udaljenost prešlo u normalnom periodu (godina-dvije) nosi 80 posto rizika kojeg nosi i kupovina novog auta (pod tim mislim isključivo na moguću učestalost kvarova, ne gledam činjenicu da na novom imaš garanciju).
Možeš ti uzeti i novo auto pa inati s njim problema da ti prisjedne. Dzaba ti garancija ako je stalno na servisu i ako izgubis povjerenje u njega, a ima i takvih slučajeva.
Licno sam do sada imao dva polovna auta, jedan kupljen sa 130k a drugi sa 160k na satu. Sa oba prešao po 100k bez ikakvih većih problema, i oba još dalje voze. Da, imao sam i sreće s tim autima, ali mislim da se ipak može uzeti dobro auto ako dobro gledaš šta uzimas i imaš mrvicu sreće.
Inače, auto sa 10-20 k na satu je malo jeftiniji od novog.
Napravismo čovjeku off-topic... [emoji17]
Sent from my FRD-L09 using Tapatalk