Ja sam kupio C5 X7 2.0HDi A/T sa 167.000km na satu (ili 170.000, ima precizno u temi). Isto je bilo kuku lele, puno ti je to km, to je grob od auta, francuz itd.
Nisam imao nikakvih drastičnih ili skupih problema osim redovitog održavanja. Odmah na početku problem sa filterom goriva (ovlašteni mi je ugradio nekakvo smeće koje ga je gušilo i na kraju sam morao mijenjati i crijevo za dovod goriva jer je vukao zrak, tako nekako)..
Cilindri ne znam jesu mijenjani. U servisnoj niti računima nema ništa. Ako je u sklopu garancije prodaja bila možda nije evidentirano, možda je, ne znam. No račune za to nemam. Prvi cilindar sam mijenjao ja, prednji lijevi, prije nekih dva tjedna. Naletio na rupu pri malo većoj brzini i sredio njega i stabilizator.
Što se tiče cilindara, 1800kn/kom..Ne znam..Znam da nije ista klasa vozila ali kolega je imao XC90 i mijenjao je stražnje amortizere i to je bilo za plakat. Mislim da ga ispod 3000kn nije našao.
Samo održavanje 2.0HDi motora, još nikog nisam čuo da je imao s njime probleme. Obično kad pljuju francuze, svi se okome na elektroniku. Rijetko tko će ti reći da je 2.0HDi smeće ili da ga je teško održavat. Motor kao motor je ludilo, redovito ulje i filteri van i trajat će.
Mislim da su općenito troškovi za njega u rangu D segmenta. Što uštediš na održavanju motora to uplatiš na eventualno probleme sa elektronikom (kojih su više imale prethodne generacije nego ova) ili na hidroovjes. Tako da te dođe na isto.
Iako evo, nadam se da se neću zacoprat ovom izjavom, ja još nisam čuo da je nekome vrisnuo hidroovjes na ovom novom. Ili da je imao brutalan kvar na njemu. Paziti malo kod vožnje, dodavati ulje po potrebi i to je to.
Nisam vozio 1.6HDi, ja bi na tvom mjestu ipak išao na 2.0HDi.