@ivan222 - HVAAALAAAA...!!!
@Milosh - ovo su jeftini aktuatori kojima su granični prekidači postavljeni u tvornici, vjerojatno na maximalnu i minimalnu dužinu... Nije moguće sam odrediti kad će se i na kojoj dužini zaustaviti, a polaritet određuje u kojem smjeru ide...
U ovom slučaju to nije niti problem, jer je jedino moguće nekako montirati ovaj sa klipom od 15 cm, jer je u zatvorenom položaju veličina cca. 25 cm, a ako će se koristiti originalni prihvati koji su u zatvorenom položaju na cca. 28 cm to je jedina mogućnost kod ovih jeftinih aktuatora...
@diegos - ovo sa jačim plinskim amortizerima i oprugom je dobra stvar, ali gotovih kitova za C3 nema, koliko ja vidim...
Zgodan je kit recimo za Golfa V, koji nema federe na plinskim amortizerima, nego ima dodatni dio na vratima kao ublaživač udara kod zatvaranja, koji je vjerojatno malo produžen i pojačan, a osovina na kojoj se amortizer kači skraćena, tako da taj ublaživač u biti na feder kad se vrata otvore početno odgurne portapak, a onda ga prihvate plinski amortizeri i podignu do kraja...
http://www.ebay.de/itm/Umrustsatz-automatische-Heckklappenoffnung-VW-Golf-5/362094414199
Ovaj kit je malo duži, sa 45 cm je oko 5 mm duži kad je skroz rastegnut, pa ne znam koliko bi to mogao biti problem vratima... To je ako je gledat prema Monroe komadu za Golf V... Ima nešto veću snagu od originala, 535 N prema 420 N, tako da bi možda i moglo bit OK, ako se nekako može montirat one štopere na feder koji u biti gurnu vrata kod otvaranja...
Ali, možda nije dobro da je dužina kad je otvoren veća nego originalna... Ima zato od prve Škode Fabije koji je sa 44 cm kad je skroz otvoren kraći cca. 5mm, što bi moglo bit bolje, a i malo je jači sa 600 N, što bi opet moglo bit bolje...
Umjesto ona 2 štopera, možeš pokušat sa ovima, eksperimentiraj, pa vidi kako radi sa 1, 2, 3 ili sva 4, može li odgurnut inicijalno dovoljno, i može li se normalno vrata sa njima zatvorit, di ih je najbolje postavit da najmanje smetaju, a najviše pomognu kod otvaranja...
https://www.ebay.com/itm/4-Pieces-Spring-Loaded-Foot-Protector-Rubber-Pads-for-Hualing-Refrigerator/391799861857
Ove plinske amortizere od Fabije ne moraš uzet Monroe, možeš uzet bilo koje nađeš povoljnije, a da imaju iste podatke... Još triba vidit kako se točno kače na karoseriju, ali tu valjda možeš neko Grunf rješenje napravit, kombinirat originalne i ove, nekako, jer koliko vidim, bar kod Monroe, promjeri su svi isti...
P.S. na ovom videu možeš vidjet kako to funkcionira na Golf V... Mislim da je bitno tj. pomaže ovo približavanje amortizera skraćivanjem osovinice na koju se kači...
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=7RgZTIMsJLc[/ame]
A ovde možeš vidit sličan cheat sa Golfom VI, gdje koriste umisto orginala isto neki od Škode, te kraću osovinu sa jedne strane, a sa druge strane okrenu nosač kako bi amortizer približili...
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=tGMDAyH74fM[/ame]
Možda bi tako nešto uspio i ti napraviti sa ovim što sam ti gori linka, za prvu Fabiju i onim štoperima sa federima, ili nekim sličnima koje uspiješ nabavit... Ako uspiješ, pohvali se i nabaci nekakav tutorial, da i drugi mogu profitirat ako im se da zezat...
P.P.S. - A, usput da ponovimo ono sa početka o C5...
Bilo bi dobro kad bi se mogle dodati kakve opruge da se sam i otvori, to bi onda bilo pravo korisno. Možda tako nešto i postoji..
TA-DAAAA...!!!
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=27RMLvHlrz4[/ame]
Detaljan opis, uz pomoć gugla...
https://translate.google.hr/translate?sl=ru&tl=en&js=y&prev=_t&hl=hr&ie=UTF-8&u=https://www.drive2.ru/l/7818231&edit-text=&act=url
Rusi... Što više reći...
A za zahtjevnije, kojima ne smeta otklapanje retrovizora i treba im dugme na ključu za svjetla, olakšano otvaranje ptrljažnika si mogu složit i ovako...
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=bgBSfMd104w[/ame]
Eto...
P.P.P.S - Sad sam malo još gledao, i izgleda da za većinu hatchback auta samo automatsko otvaranje, ako ga ima na ključu, i nije toliki bauk... Opet je samo feder u pitanju...
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=uB5wzNH2KOQ[/ame]
Sad, ako su vrata teška, možda će se morat i plinski amortizer prominit za jači, ali prvo bi bilo dobro probat nabavit federe, možda samo s njima bude išlo i sa tvorničkim...
Bitno je koliko mjesta ostane za feder kad su vrata spuštena...To će biti maximalna dužina sabijene opruge... Tu onda ide igra sa tvrdoćom i visinom opruge da bi ista pasala u dostupni prostor, i bila dovoljno snažna za startat vrata uvis...
Ako ne, onda kupit jače amortizere, i opet exsperimentirat malo sa federima, jer se automatski mijenja i prostor dostupan za feder... Istina, ja uvik gledam da ga bude više, da novi amortizer ne bude duži ni kad je potpuno otvoren, ni kad je zatvoren, tako da to uvik ostavlja više prostora za oprugu, pa je i izbor odgovarajućih lakši i veći...
Prema shemama od Monroe amortizera, unutrašnji promjer federa bi trebao biti bar ili mrvu veći od 1 cm...
Eto... Ako kome pođe od ruke, neka javi...