C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
To je taj aditiv, 1040 mu je kod.
Ja sam stavio u relativno novo ulje(15000 km, ja ga mijenjam svakih 40000) i cini mi se da se osjeti razlika. Jos treba parsto km da se uhvati posvuda, onda budem definitivno zakljucio.
On se hvata za metal i takorekuć sprjecava kontakt metal na metal(dakle trosenje), no navodno ne rafi probleme sa sinkronima.
Ja sam svog sipao u mjenjac kroz cep. Mjenjanje ulja u mjenjacu je zamisljeno da ga na najdonju tocku ispustis(ima cep) i onda ns cep za punjenje punis dok ne pocne curiti van, to je kao mjera. Ja sam tu sipao. Aditiv je gusci od ulja i stoga mu je potrebno da se nekoliko stotina kilometara vrti da se dobro otopi i tada uhvati na sve metalne dijelove.

Isti aditiv sam stavio u VTS u nov novcato ulje i nemam nikakvih zamjerki. Mjenjac lagano ide, a sinkroni nisu usooreni. Kada ga bas krvim, ono, voznja kao na stazi, nema nikakvih znakova usporenosti mjenjaca ili ikakvih zvukova.
A ako u tim situacijama sinkroni ne zastruze, nece nikada.

Po meni, ovaj aditiv stavljam sada svaki put.

Aj mi daj VIN pa ti pogledam na service mjenjac i posaljem sliku.
 

visaluteju

Well-known member
VF7NC9HP0BY616812

Pretpostavljam da mi ti i ds9 znate reci oznaku ulja mjenjača koji ide u moj c4II 2011 1.6 hdi 92ks :) :) (jer nekad imam osjecaj da ce mi u mom kraju prodati bilo kakvo ako nema tacno odgovarajuce)
 

Cutac

Prèkaroš
E, koliko vidim, mjenjač nam je jako sličan, ako ne i isti i evo ti ovo sa servicea(nisam uspio naći di je vijak za ispuštanje, tj. nije označen.


A budući da su slični mjenjači, evo označeno na mom mjenjaču.



Sad, ti to možeš napuniti ako samo skineš kotač. Dobit ćeš put do vijka/čepa, ali moraš smisliti kako ususti.
Ja sam sipao strojem predviđenim za to(pumpa sa spremnikom), ali možeš tako da nađeš crijevo taman malo manjeg promjera od rupe za punjenje, spojiš ga na prerezanu bocu ili lijevak i tako sipaš.
Sipaš dok se ne počne prelijevati.

@visaluteju, ja bih na tvom mjestu promijenio sve tekućine u autu, ako nisi, pogotovo bih obratio pažnju na antifriz.
Za moj auto stoji da je za "Cold climate", a za tvoj ne, dakle, možda je antifriz miješan za manje minuse nego što ih možeš očekivati.

Tebi stoji "Temperate countries"

Sada sam mazao brtve i skužio da su prednje unutrašnje(na okviru, ne na vratima) dosta pohabane na dnu i to planiram promijeniti.
A i ovako mi voda nekada ulazi tim putem, pa... :D
 

Spawn

Well-known member
E, koliko vidim, mjenjač nam je jako sličan, ako ne i isti i evo ti ovo sa servicea(nisam uspio naći di je vijak za ispuštanje, tj. nije označen.
https://i.imgur.com/tEg9YRP.png

A budući da su slični mjenjači, evo označeno na mom mjenjaču.

https://i.imgur.com/xBiy8SP.png

Sad, ti to možeš napuniti ako samo skineš kotač. Dobit ćeš put do vijka/čepa, ali moraš smisliti kako ususti.
Ja sam sipao strojem predviđenim za to(pumpa sa spremnikom), ali možeš tako da nađeš crijevo taman malo manjeg promjera od rupe za punjenje, spojiš ga na prerezanu bocu ili lijevak i tako sipaš.
Sipaš dok se ne počne prelijevati.

@visaluteju, ja bih na tvom mjestu promijenio sve tekućine u autu, ako nisi, pogotovo bih obratio pažnju na antifriz.
Za moj auto stoji da je za "Cold climate", a za tvoj ne, dakle, možda je antifriz miješan za manje minuse nego što ih možeš očekivati.

Tebi stoji "Temperate countries"

Sada sam mazao brtve i skužio da su prednje unutrašnje(na okviru, ne na vratima) dosta pohabane na dnu i to planiram promijeniti.
A i ovako mi voda nekada ulazi tim putem, pa... :D
Brtva nanokviru je i meni otisla. 1000kn original :)
 

visaluteju

Well-known member
Hvala za sve ovo oko mjenjača i ulja.
Što se tiče antifriza, radio sam veliki servis (remen i mikro remenje, vodena pumpa, španeri i šta sve već ide) pa sam tad sredio i novu rashladnu tečnost tako da što se toga tiče miran sam. Ostalo mi jedino ulje mjenjača i kočnica da izmjenim onako radi sebe...ai radi auta :)

I kod mene je malo pohabana jedna baš unutrašnja ta brtva, skoro sam nešto unosio na suvozačevo mjesto poteško i malo je sastrugao.... Nekako su na C4 je stavili da je ona udarna za pohabati i zapeti nogom i sav okvir karoserije oko vrata mi je nekako bespotrebno poširok pa često zapinjem za tu brtvu...Jel to zeznuto za zamjeniti, može li se u kućnoj radinsoti (tipa iščupaj i zavuci novu) ili mora u servis na nekakvo ljepljenje ?
 

Cutac

Prèkaroš
Za:cenzura::cenzura::cenzura:ao se svjetski. Na nagovor kupio zimsku jaknu, a za tu lovu mogao staviti sub...
Ajd, kako instalirati sub? Od kuda dovuci napon, a od kud signal?
 

Doomsday

U prolazu...
Šta ti nisam dao dovoljno opcija, i mali sa integriranim pojačalom, i veliki sa odvojenim pojačalom...? :D

Ajde pogledaj malo unazad po mojim postovima na tu temu, pa reci koja te opcija interesira...

A osim što je bitno kakav sub, bitno je na koji HU spajaš, da bi znao kako ćeš najbolje uzet signal za sub...

Struju za glavno napajanje UVIJEK vučeš direktno sa baterije, a spajaš i 'trigger' koji će ga palit, ovisno o tome opet koji sub/pojačalo i koji HU...

;)
 

Cutac

Prèkaroš
Onaj Alpine sa pojacalom za 1200 kuna. Sjecam se ja dobro sto si ti meni linkao sve :)
Ja bih spajao na tvornicki HU, RD5 valjda, osim ako postoji aftermarket koji bi imao BT, USB i AUX i da bi radio kao tvornicki(meni je iza maske pa ga ne mogu fizicki dirati).
Jel mogu signal uzeti sa zice za zvucnik zadnji?
 

Doomsday

U prolazu...
Je, samo nije 1200 sad nego 1500, ali ovaj ti neće uzet puno prostora, možeš uzet signal sa oba zadnja zvučnika, ne sa jednog nego oba, pogledaj u uputstvu, iako tamo kaže Front, ali isto je ako uzmeš Rear...

Što se remote paljenja tiče, kad priključiš High Power ulaze sa zvučničkim signalom, ovaj sub ima opciju da detektira struju na tim ulazima, i onda upali pojačalo, tako da ne moraš spajat remote nigdi, samo moraš prekidač za power postavit na SP IN...

Znači, samo moraš povuć struju direkt sa baterije za glavno napajanje, on se sam pali kad osjeti na zvučnicima signal, nije velik a dobro će odrađivat posao, mislim da bi sweet spot za odrezat low pass mogao bit oko 80Hz, gain ćeš morat odredit pokušajem i pogreškom, ali imaj na umu, kako signal za sub uzimaš sa zvučničkih terminala, na njega utječe sve što podesiš u BASS području na HU...

http://www.ronis.hr/subwoofer-alpine-pwe-s8-aktivni-s-pojacalom/PWE-S8/product/

Kod:
http://www.alpine.hr/fileadmin/user_upload/manuals//2015/PWE-S8/OM_PWE-S8_EN.pdf
Javi kako si zadovoljan ako kupiš i ugradiš...

:cool:

P.S. zaboravih da i ovo moraš uzet, znači kućište za osigurač, i onda još osigurač od 15A za struju sa baterije do suba...

https://www.chipoteka.hr/artikl/117949/kuciste-osiguraca-za-auto-osigurac-19x19mm-za-kabel-6070534054

:)
 

Cutac

Prèkaroš
Je, samo nije 1200 sad nego 1500,
Ðubrad :disgusted:

Znači, samo moraš povuć struju direkt sa baterije za glavno napajanje,
Kojim putem? Tj. nije bitno, to će električar :D
ne sa jednog nego oba

Di si to našao, ne vidim? Aha, aha, na dijagramu.


A kužim, u biti nije komplicirano. Struja sa baterije(ček, baš fizički baterije ili? :D) sa 15A osiguračem, dva kabela iz svakog zvučnika(to moram smisliti kojim putem) i to je to. Onda uštimavanje, to nije problem. Naporno je, ali nije problem.
Znači gledam 2000 kuna ako električar ugrađuje. Tj. koliko bi naplatio provlačenje žica do gepeka? Ili bar do interijera, dalje ja sam.

A snaga će sigurno biti dobra, doma imam 6.5" u B&W i to kad bubne, čavli ispadaju iz zidova.
Ja nisam fan bijesnog basa(VTS je imao namješten na +9, sad je na +1 :D), ali u c4 taman malo nedostaje.
 

Doomsday

U prolazu...
Da, direkt sa baterije ide glavno napajanje, i na taj vod moraš postavit osigurač od 15A...

Sad, možda elektičar zna za bolju točku za priključit taj kabel, ne baš direkt na bateriju nego malo dalje, na nekom konekcijskom terminalu...

Isto tako ti može inteligentno ubacit osigurač na + negdi odmah prilikom ulaska u kabinu, da je relativno blizu baterije, da je lako doć do njega u slučaju potrebe, a da nije u prostoru motora... Pritom mislim da moraš samo + vodit od baterije, - ilitiga masu oli ground možeš nać kvalitetno negdje i bliže...

Koliko će ti to naplatit, nemam pojma, ali ako mu ti doneseš sav materijal, ne bi smio puno... Objasni mu da ti treba samo glavna struja za pojačalo, palit će se i gasit automatski kako smo već rekli, preko SP IN prekidača kad spojiš High level input signal sa zvučnika tako da ti signalni kabel ne treba... Možeš i prije nego kupiš cili materijal pitat jeli to sve OK, iako bi tribao bit...

Trebat ćeš i ovaj strujni kabel, ne znam koliko metara točno, procijeni sam... Isti možeš iskoristit i za + i za - s tim što minus ili masu možeš tražit i negdje blizu pojačala u portapaku..

https://www.svijet-medija.hr/art/kabel-energetski-akai-ak-pc804-21mm2-za-auto-pojacalo/56613

:cool:

P.S. Hmmm... Moguće da će ovaj strujni kabel biti malo predebel za ono kućište osigurača, iako mislim da možeš slobodno malo skalperom prilagodit i kabel i dosjed kabela na kućište, a ako kućište i upropastiš, nije preskupo pa nema velike štete...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
prilikom ulaska u kabinu
A di bi trebalo ulaziti? Tamo di i ostale žice, jel? :D

Trebat ćeš i ovaj strujni kabel, ne znam koliko metara točno, procijeni sam
To nek bude električarevo, on vjerojatno ima kilometar.

E, a neće auto ništa softverski imati problema radi dodatnog potrošača koji nije prijavljen na CAN mrežu? Neće biti problema sa aku, neće trebati jači?
I moram smisliti di ću sa subom, na sic ili napraviti nosače u tapicirungu.
 

Doomsday

U prolazu...
Da, obzirom da ovo i nije neko pretjerano jako pojačalo, što ti govori i osigurač od 15A, možda i električar bude imao adekvatnog kabela... Ovaj linkani može se nositi sa strujom od cca. 50-60A...

Isto tako, obzirom da nije previše snažno pojačalo, kad ga zakačiš direkt na bateriju prije svega, misim da nećeš imat nikakvih problema, niti ćeš trebat jaču bateriju...

Valjda...

:whistling:
 
Na vrh