Prvi auto C2 VTS

bricha

Member
Ovako položio sam vozački sad te čekam da mi dođe vozačka uglavnom od majke sam dobio c2 vts o kojem se nije brinula zadnje 4 godine uopće niti je bio paljen nit ista.

akumulator ne radi, prijatelj i ja smo probali i preko klema upaliti neće tako da me sad zanima koji bi mi servis preporučili u ZG da odvezem da pogledaju te da mi kažu isplati li se to uopće popravljati?

Postoji li negdje manual di mogu skinuti za navedeni model(2005 godište)?

isto tako trebao bih auto izgurati iz garaže a volan je skroz blokiran pa me zanima kako se to može odblokirati?

koliko otprilike Vas dodje registracija za navedeni automobil?

koji bih akumulator trebao uzeti za navedeni auto(snaga dimenzije..)?

evo ovo je sve što mi je na prvu palo napamet ako znate ikakve cjene i nešto jeftinije di mogu proći a da nije na račun recite jer sve plaćam sam..:D

hvala unaprijed na pomoći
 

gambler072

C5 enthusiast
Ako nije 4 godine paljen, pa jos i ako je stajao negdje vani, trebat ce mu malo detaljniji pregled - dovod goriva, novi akumulator (ako nece da upali preko klema, izvadi svoj stari i od druga ubaci ispravan, pa onda probaj, ako nece ni tako, onda bi mogao biti anlaser; ako pocne verglati ali nece da upali, mogao bi mu dodati i koji litar svjezeg goriva, jer ovo sto je u rezervaru je izgubilo svoja svojstva), pregled kocnica, sigurno mali servis, a moguce i veliki jer je pitanje kada je zadnji put radjen). Cca 250-300 eura sa velikim servisom bez nekih skrivenih iznenadjenja.

Ovdje imas user manual za c2, doduse malo mladji, ali ne vjerujem da su ogromne razlike, ako ne moze se izgooglati lako za download:
http://service.citroen.com/dtt/ddb/

Volan ako je blokiran, da nije zakljucan?
Koji je motor u pitanju, nisam siguran je li VTS verzija dolazila samo sa 1.6 benzin?
 

sir.Oliver

Well-known member
bez dobrog akomulatora volan nećeš okrenuti ( jedino grubom silom , pošto ne radi servo ( predpostavljam )) . nemoj nikada preko kablova startati auto sa totalno praznim akomulatorom ( povuče veći dio struje sa donora ) , bolje stavi drugi ispravan . pogledaj u manualu kako se vrši startovanje preko kablova ( kada i gdje se spaja koja štipaljka / kabel ). naspi novog benzina , jer za 4 godine , ono u rezervoaru više i nije benzin .... ako stvarno moraš izvući auto iz garaže , u najgorem slučaju zakači sajlom i izvuci vanka . provjeri kočnice ... naročito ručnu .... spone , ramena , kugle , .... obavezno mijenjaj ulje , filtere , remen/nje ..... antifriz , kočiono ulje , .....
 

Cutac

Prèkaroš
ono u rezervoaru više i nije benzin
Jel može preći u nešto što bi hydrolockalo motor?


Ja bih promijenio sve što "se mijenja"(tekućine(OBAVEZNO kočionu), svjećice, remenje, filtre), akumulator, odokativno na dizalici pregledao za vidljivo propadanje, onda ga provozao, ako se čini dobar, 30-ak km, ne bih ga previše naprezao(dva tri puta do blokade da, ali sve nježno) i onda na još jedan pregled da vidim jel se pojavilo što gdje.

Gume bi vrlo vjerojatno bilo dobro promijeniti. Sumnjam da su držale tlak 4 godine, a i da jesu, deformacije su tu.

I dezinficirao bih ventilaciju i interijer auta.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jel može preći u nešto što bi hydrolockalo motor?
Ne. Osm što mu oslabi svojsto isparavanja, pa će teško paliti radi loše smjese. Plus što ugljikovodici reagiraju s kisikom, pa se mogu stvoriti razne naslage na kompletnom sustavu goriva i začepiti ga. Ja bih izvadio taj benzin van prije generalke.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zamijeni sve gumeno i tekuće kao što je rečeno.
Autokrešo ima nekakvu akciju na baterije, za tvoj auto izbacuje Energizer 54Ah - 480kn... traži nešto sa što duljom garancijom i da nije nekakav kinez.

Volan je zaključan? Potegni ga na strani i probaj dat ključem kontakt, cimaj ga malo (neće mu ništa bit :D )

Kalkulator troškova za tehnički ti je tu:
http://www.hak.hr/vozila/tehnicki-pregledi/kalkulator/
Sad ne radi, al valjda će uskoro

Za osiguranja imaš kalkulatora po netu koliko voliš, potraži..

Manualsi su ti tu:
http://service.citroen.com/ddb/

I da moraš 2000€ potrošiti, bolje to nego kupovina nečeg drugoga, a za tu lovu ga dovedeš u tip-top stanje.
 

2mario2

Well-known member
098604962 zovi njega i auto ti bude beba. Mario se zove i mehaničar je. On ima C2 VTS i ja sam svog VTS-a kupio od njega

Sve ti bude riješio za čas i budeš uživao u vožnji

PS. ima i vučnu tak da nemaš zamaranja s prijevozom
 

bricha

Member
ok sve ću vidjeti a još da pitam koliko bih mogao dobiti za njega u ovakvom stanju odokativno jer 2000€ za mene kao studenta je trenutno mnogo..:(((

btw puno hvala na pomoći..:)
 

gambler072

C5 enthusiast
2000€ ne moras, to ti je kolega figurativno rekao, jer bez obzira koji auto da kupis, neugodna iznenadnjenja su uvijek moguca, tako da je bolje mozda srediti ono sto vec koliko-toliko poznajes. Odvuci mehanicaru, pa neka on pregleda i promijeni ovo sto ti je receno, ili mu daj 20ak eura za pregled i procjenu stanja, pa onda odluci sta ti je najbolje.
 

gambler072

C5 enthusiast
Vidi, mislim da se ne isplati na taj auto dati 2000€, realno. Nakon procjene ces znati sta i kako dalje, po meni bi obavezni troskovi bili otprilike ovakvi, ako nema nekih iznenadnjenja:
-akumulator cca 50-60€
-veliki+mali servis+sve tecnosti+ruke 300€
-gume (stare vjerovatno nisu ni za sta) 180-200€ za neke solidne, ne vrhunske gume
-registracija - ne znam koliko je u Hr
-detaljan pregled koji smo vec spominjali

Vodim se cijenama kakve su u BiH
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
E a da odeš kod mojeg megainčara
Èuj dilera, ccc


2000€ možda je puno, ali za auto koji je stajao 4 godine, to se može očekivati.
700-tinjak kuna prvi redovni(sve tekućine, svjećice, kanalni remen), veliki da je 2000, ulje mjenjača 150, brisači 250, gume zavisi koja dimenzija ide, recimo 1800, kakav semering, brtva još recimo 300, to je nešto bez čega nećeš moći nakon 4 godine.
Recimo 5500. Onda još ako treba sajlu ručne, kočnice, neke ležajeve, onda opet jedan redovni(opet sve tekućine(ja bih tako jer 4 godine nije malo), fino da nove saperu ako šta ima i onda opet nove), ako se još što pojavi...
Imaš sigurno 1000€
To je mehanika, sad, di je auto bio, kako je skladišten, možda se vlaga uvukla negdje i pojela nešto. Neki kontakt, radio, zvučnike...

Zašto je auto uopće izbačen iz uporabe?
 

bricha

Member
majka ga je koristila cca 8mj ali onda je dobila službeni te je ovaj skroz zapostavila inače auto je garažiran u garaži od zgrade.
na oko nema nikakve hrdje oštećenja ili sl, kad smo ga spojili preko klema sve je radilo od elektronike svjetla radio itd.

btw prije nekih pola godine me jedan susjed čak pitao da ga uzme za ženu tako da imam i potencijalnog kupca ako se odlučim za prodaju(iako ga ne bih volio prodati) i da auto ima 105 000km.
 

markan1000

Well-known member
baš šteta za autić. ali ako poznaš auto da je očuvan, a poznaš ga, ja bi ga svakako nastojao dovesti u red. 2000 EUR (tu ne uključujem registraciju) ne vjerujem da bi trebalo uložiti ako je još uvijek u iole dobrom stanju. a mislim da se unatoč svemu ni ne isplati 2000 EUR davati u njega.
ali 1000 EUR će vjerojatno trebati, i to bez registracije. a ja bi toliko definitivno upucao u njega.
 
Na vrh