Prvi auto C2 VTS

sir.Oliver

Well-known member
ja bih ga najprije upalio ... dobar akumulator , start .... ak motor ide normalno , isterao bih ga vanka i polako provozao ( proverio servo , kočnice dal rade . ) ako sve radi ... onda registracija , nove gume , ulje filteri , kočiona , antifriz .... remenje ... kao naj osnovnije . posle bi se pokazalo ima li još što .... plašite čovjeka . kako ste toliko sigurni da mora i ležajeve , pločice / pakne , ... gumena creva .... a što ako sve to nemora ?
 

Cutac

Prèkaroš
Postoji poštena vjerojatnost da će se nešto od toga morati. Bolje da mu se odmah kaže da zna što može očekivati nego da ga iznenadi.
Ako nema love da sve sredi, bolje da ništa ne ulaže, a ne da sredi pola toga, a pola ne. Onda je ostao i bez love i bez auta.
 

toma

Active member
2000€ možda je puno, ali za auto koji je stajao 4 godine, to se može očekivati.
700-tinjak kuna prvi redovni(sve tekućine, svjećice, kanalni remen), veliki da je 2000, ulje mjenjača 150, brisači 250, gume zavisi koja dimenzija ide, recimo 1800, kakav semering, brtva još recimo 300, to je nešto bez čega nećeš moći nakon 4 godine.
Recimo 5500. Onda još ako treba sajlu ručne, kočnice, neke ležajeve, onda opet jedan redovni(opet sve tekućine(ja bih tako jer 4 godine nije malo), fino da nove saperu ako šta ima i onda opet nove), ako se još što pojavi...
Imaš sigurno 1000€
To je mehanika, sad, di je auto bio, kako je skladišten, možda se vlaga uvukla negdje i pojela nešto. Neki kontakt, radio, zvučnike...

Zašto je auto uopće izbačen iz uporabe?
što sirotog odmah bacas u depresiju :p :p :p :p :D:D:D:D

dečec samo ti vidi što ti od dijelova treba poslat cu te frendu i dobit ces 40% popusta na dijelove..nemoj da te oderu di ne treba ;)
 

bricha

Member
mislim da ću ipak pričekati još koji mjesec onda da skupim love pa da budem ssiguran da mogu to do kraja izgurati..:))
tako da ću se ojnda javiti za sve kontakte i popuste..:D
 

2mario2

Well-known member
Svakako složi to, al kako treba. Nećeš požaliti kad bude jednom 100%. Ja svog obožavam. Malen, ide kao metak, malo je tvrđi ovjes i jedina mana mu je mali jako bunker. Taj bunker zaboraviš jer je sve ostalo zato odlično
 

Cutac

Prèkaroš
Nemoj odustajati prije nego odeš mehaničaru, možda je potrebno jako malo love.
Ovih 2000€(makar ja niti toliko ne bih rekao) je plafon, taman da se ne iznenadiš u najgorem slučaju. I što više bude stajao, više propada.

Ja sam VTS-a složio za ispod 2000€, a nije bio pažen i mažen, a sad leti cestom i nema toga što ne može napraviti :D
Pruži ljubav autu, pružiti će i on tebi, bar Citroen :whistling:


što sirotog odmah bacas u depresiju
Nikad nisam bio utješan :D:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A treba u startu znati da je auto veliki trošak. Uzmi kompletnu regu, pola seta guma, mali servis - i ispravan auto te košta barem 600-700kn mjesečno. Bez da si kilometra napravio, a poslije je trošak cca 1kn/km.

Znači da nemaš troška kupovine auta i velikih nepredviđenih servisa, ako ga i jedva voziš, košta te oko 1000€ godišnje.

Ako to nije opcija... prodaj C2 i čekaj bolje dane.
A prodavati C2 da bi se kupilo nešto drugo je nonsens po meni, za cijenu bilokakvog registriranog drloga na njuškalu se taj C2 dovede u odlično stanje.

Ukoliko si iz ZGa, pa tokom studija nemaš velike troškove stanovanja i hrane, sa nekim studentskim poslićem od 2-2500tkn bi se već moglo guštati u C2. Da vidiš kako se lako nagovori kolegicu na npr. šetnju i kolač u Samoboru :D
 

diegos

Well-known member
Ma to pali i na obicnom c3.
Ja bih zadrzao c2 na tvom mjestu ako trebas auto, da ides prodat i kupit drugi nece biti jeftinije. Dovest ga u red kako su vec rekli, najbolja opcija :)
 

bricha

Member
evo da vam se pohvalim da sam ubacio novi akumulator te auto upalio iz prve bez problema, pustio sam da se malo zagrije motor pa ga malo provozao za sad sve radi solidno a ni ne pregrijava se..:)))

uglavnom ovaj tjedan ga vozim na servis da zamjene filtere, tekućine itd te provjere ostalo za svaki slučaj..

uglavnom htio sam vas pitati da li se isplati uzimati HAK članstvo(ja sam mislio uzeti EU paket jer cura i ja planiramo malo ici a i s ekipom nekad ako cemo se htjeti stiskati malo..:D

btw slike se ne mogu stavljati kao attachmenti(malo bih se hvalio:p)..
 

Cutac

Prèkaroš
ako cemo se htjeti stiskati malo
Za to izbaci zadnja sjedala i stavi luft madrac :whistling:

Ja imam HAK članstvo i drago mi je. Zamjenom guma si otplatim(ja ne idem, ali umjesto da netko da 200 kuna, napravi preko moje kartice za džabe, da meni 100 kuna, nahrani me, kako tko hoće :) ), a drago mi je što znam da ako stanem, nečija sam odgovornost.
 

bricha

Member
ovako imam pitanjeu vezi zupčastog remena znači stavljen je pred kraj 2012 god na 97 000 auto ima sada 114 000 da li mislite da bi ga trebao mjenjati zbog ili ne?

mehaničar koji mi je pregledao auto i sve rekao je da akumulator nije bio dobar te da treba spaliti "hrđu" s diskova ako je moguće i da je to to.
 

gambler072

C5 enthusiast
ovako imam pitanjeu vezi zupčastog remena znači stavljen je pred kraj 2012 god na 97 000 auto ima sada 114 000 da li mislite da bi ga trebao mjenjati zbog ili ne?
Pozeljno je, nije auto puno presao sa njim, ali star je 6 godina, obicno se preporucuje raditi veliki servis nakon max 100 000km, ili nakon 5 godina (ovo se ne odnosi na prvu ugradnju, nego na zamjenske dijelove)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi svakako mijenjao remen, pumpu, rolere... nema smisla riskirati
Za hrđu se ne sekiraj, nestati će sa malo vožnje, pojaviti se nakon stajanja...
 

denisoft

Active member
Složi si taj autić i uživaj, ako ga prodas za te novce ćeš dobit isti sa možda i većim problemima. Nabaci koju sliku da i mi uživamo, a ako nemaš sad za servis, krpicu u ruke i lickaj ga, ionako se još nisi navikao na vožnju, pa skupljaj za servis. Kasnije je sve teže, postat ćeš ovisnik ko i ostatak svijeta :angel: Imam Peugeota 207 i stalno mu je neki klinac, a C2 radi i radi, u dvije godine kako je kod mene uspjela mu je pregorit jedna žarulja :grin:
 

bricha

Member
ma ne planiram ga prodat nego je i meni bilo čudno kad su mi rekli da ne treba mjenjati remen već da je dovoljno samo tekućine i filtere i to je to.
ugl sutra bacim slikice..:)
 
Na vrh