Izvor buke VTI 120 1.6

ZVAJ

Skoro zreo
Već smo pisali o buci u motoru koja dolazi negdje sastrane oko pumpe za vodu.
Krivac je ovaj sklop. Nadam se da ću uspjeti ubaciti fotke. Kad se taj dio skine sa motora, motor radi tika taka. Rola je predviđena da ima hod amo tamo, samo je pitanje što je uzrok prevelikom hodu lijevo desno. Kod mene se na remenu nakupilo nekog smeća pa je neravan. Vjerojatno naslage ima i na remenici vodene pumpe pa ova rola previše skakuće i proizvodi buku. Link: [ame]https://www.youtube.com/watch?v=zdpm08KFO20[/ame]
Sad je pitanje koliki je otpor novog sklopa kretanju lijevo i desno? Meni se čini da je njena funkcija jedino pomak gore-dolje odnosno naprijed-nazad i prijenos trenjem na vodenu pumpu okretne sile. Imam snimljen i video mobitelom ali ne znam kako ga postaviti ovdje. Bez veze mi je kupovati novi sklop ako ovaj može poslužiti.
Molim komentare i iskustva?

VEZA već objavljivan upit KLEPETANJE U MOTORU!!!!
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
ali ne znam kako ga postaviti ovdje.
Upload na YT.
Kad se taj dio skine sa motora, motor radi tika taka.
Šta kad se skine, španer?
Taj španer je neki tuntlo razvio jer je stavio valjda ležaj od kotačića kuhinjsih ladica jer prosvira nakog 62 okretaja.
Ovo što lupa ne znam što je, otkopčaj španer, spustit će se pa vidi jel se i dalje čuje. Samo na kratko ga odspoji da ti ne zakuha motor, on vrti pumpu vode.

Sad je pitanje koliki je otpor novog sklopa kretanju lijevo i desno?
Ako misliš na španer, ja sam drkao po njemu i dosta je to kruta stvarčica. Glavni hod mu je gore dolje(po pravcu), ali ima i "fore" oko osi da se smanje naprezanja.

Ne mora ti remen biti faličan nego tarno kolo na španeru, to se voli poguliti i onda proklizuje kod gasa.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Upload na YT.
Ovako izgleda klepetalo na motoru:

[ame]https://youtu.be/Z1HlW5atnME[/ame]

Dakle svima kojima se pojavi ovakvo lupkanje. Nije u pitanju varijator što smo mislili u početku. Slijedi zamjena mikro remena, zamjena male role na zatezaču remena (ima na sebi nekih neravnina i naslaga). Tarna remenica na vodenoj pumpi je čista dakle ostaje i zasad će ostati ovaj sklop sa snimke jer njegova rola ima vrlo malo "lufta"a motorić uredno pomjera rolu naprijed nazad. Naravno slijedi i zamjena semeringa radilice koji je mogući uzročnik svega (ulje plus prašina = grudice na remenu koje uzrokuju vibracije ovog "laprdala"). Èekam dijelove.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ajd ako ti nije problem izmjeri ležaj te remenice koju mijenjaš(ovu na španeru ak sam dobro skužio). Ja moram mijenjati, a nikako da nađem specifikacije ležaja :D
 

ZVAJ

Skoro zreo
Ajd ako ti nije problem izmjeri ležaj te remenice koju mijenjaš(ovu na španeru ak sam dobro skužio). Ja moram mijenjati, a nikako da nađem specifikacije ležaja
Može. Ima na YT video rus ga demontira pokazuje ležaj ali loša rezolucija i još ruski. Èak i podmazuju taj ležaj. Sve na Pežou 307 i 308. Isti motor :)
 

ZVAJ

Skoro zreo
Dakle ovako. Izgleda da je uzročnik svega semering radilice i ulje na mikro remenu plus prašina i nečistoće koje su se uhvatile na sam remen i rolu španera remena. Osim toga rola španera je počela zujati u ležaju nestala mast za podmazivanje. Semering zamjenjen( 61x75x8mm Victor Reinz 142kn). Mikro remen Bosch (sa gornje strane je malo hrapav pa bolje hvata rola za prijenos sile na remenicu vodene pumpe 87kn). Rola na španeru remena OPTIMAL 65x25x17 (157kn) Auto GAS iz Osijeka. Vjerojatno se može mijenjati i ležaj u roli ali mislim da se ne isplati. Novo je novo. Samo klepetalo je očišćeno, podmazano i vraćeno nazad. Rola na njemu ima malo zujanja ali mislim da će izdržati još ovu godinu. Sad više ne klepeće. Primjećeno je vrlo malo "lufta" remenice vodene pumpe.
Eto društvo, vozimo dalje... Teram dalje što bi rekao naš prijatelj Zmix.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Semering zamjenjen( 61x75x8mm Victor Reinz 142kn).
Daj mi kaži, molim te, pošto su te izašle ruke za zamjenu semeringa radilice. Ako znaš pojedinačno.
To mene čeka na C5. Ali su mi u par servisa izvukli cijenu za ruke koje je navodno ista kao kad se mijenja set kuplunga s dvomasenim.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Sve je odrađeno preko veze tako da cijena nije relevantna. Moj majstor je to napravio za 3/4 sata laganini uz moju malu pomoć (skinuo ratkapu, prihvatio kotač, primio vijke dok je skidao oblogu ispod motora itd.). Otpusti španer, skidanje točka, skidanje zaštitne obloge, Skidanje remenice sa radilice, zamjena semeringa bez puno mudrovanja, sprejem za čišćenje kočnica sve lijepo oprali od ulja. Ispuhao pod pritiskom zrakom. Zamjena role španera. Vratio sve nazad na svoje mjesto. :angel::angel:

Jesil izmjerio ležaj?
Poslao slike za brojevima na email.
 
Na vrh