Lijep i ružan su subjektivne ocjene i ovise o pojedincu i njegovom ukusu.
Ono što kao designer mogu reći objektivno, to je da je s oblikovne strane silueta vitkija nego zdepastiji kapljasti oblik staroga, prednji i zadnji kraj su vizualno niskih i oštrih formi.
Detalji na karoseriji su oblikovani razigrano, dok na starom nisu bili.
Po mom sada subjektivnom sudu, koliko ih je ranije nedostajalo, toliko ih je sad previše, ali radi vitkije siluete, ovaj mi je bolji.
S upotrebne strane je napravljen odlično, većeg prtljažnika, više mjesta za noge otraga, dobra pozicija za sjedenje, lako dostupne sve kontrole, unatoč izrazito kosoj liniji krova nije otežan ulaz na zadnja sjedala i nisam našao drugih zamjerki osim ipak ispodprosječnoj visini za sjedenje otraga (iako je meni od 179cm visine dovoljno) i da mi je žao da nisu nigdje pronašli mejsta za rezervni kotač, čak ni onaj mali.
Ostaje otvoreno pitanje koje nisam uspio isprobati, a to je da mi se čini da je dosta cijeli auto nizak i da bi se lako oštetio kod penjanja na pločnik i slično, iako me prodavač uvjeravao da je ista visina kao i Aurisa. Nisam se htio inatiti... rekao bih da, ista je visina prednjeg kraja, ali po sredini, na pragovima, auto mi se ipak činio dosta niži od Aurisa, a nije mi baš oko ćoravo.
Dodatno, ne bi bilo loše da ima malo veću nosivost od 390 kg. Za moje potrebe (četiri odrasle osobe i prtljaga) to je jako na knap, ali vjerujem da je u većini slučajeva sasvim dovoljno.
Ono što kao designer mogu reći objektivno, to je da je s oblikovne strane silueta vitkija nego zdepastiji kapljasti oblik staroga, prednji i zadnji kraj su vizualno niskih i oštrih formi.
Detalji na karoseriji su oblikovani razigrano, dok na starom nisu bili.
Po mom sada subjektivnom sudu, koliko ih je ranije nedostajalo, toliko ih je sad previše, ali radi vitkije siluete, ovaj mi je bolji.
S upotrebne strane je napravljen odlično, većeg prtljažnika, više mjesta za noge otraga, dobra pozicija za sjedenje, lako dostupne sve kontrole, unatoč izrazito kosoj liniji krova nije otežan ulaz na zadnja sjedala i nisam našao drugih zamjerki osim ipak ispodprosječnoj visini za sjedenje otraga (iako je meni od 179cm visine dovoljno) i da mi je žao da nisu nigdje pronašli mejsta za rezervni kotač, čak ni onaj mali.
Ostaje otvoreno pitanje koje nisam uspio isprobati, a to je da mi se čini da je dosta cijeli auto nizak i da bi se lako oštetio kod penjanja na pločnik i slično, iako me prodavač uvjeravao da je ista visina kao i Aurisa. Nisam se htio inatiti... rekao bih da, ista je visina prednjeg kraja, ali po sredini, na pragovima, auto mi se ipak činio dosta niži od Aurisa, a nije mi baš oko ćoravo.
Dodatno, ne bi bilo loše da ima malo veću nosivost od 390 kg. Za moje potrebe (četiri odrasle osobe i prtljaga) to je jako na knap, ali vjerujem da je u većini slučajeva sasvim dovoljno.