C5 X7 2.0 HDi 120kW by pokra89

Doomsday

U prolazu...
Odlično, vjerojatno zato nije ni spominjan AGM akumulator koji je bitan kod S&S modela...

Sad samo da nekako od službenog Citroena dobiješ napismeno kako za tvoje auto ide 77/780 a ne 70/640, i onda ih upri da riješe problem...

;)
 

gambler072

C5 enthusiast
Vec smo spominjali te probleme oko akumulatora negdje, ja sam imao isti problem sa neadekvatnim akumulatorom - 70h/640A ako se ne varam, i non stop je bio u economy modu, od kada sam stavio 75Ah/750A economy mode vidjam samo kad i treba da se pojavi - ako se par puta pumpa palila na kontaktu, ako se povlacila rucna 20 puta na kontaktu, ako duze svira muzika i sl.
Dijelim misljenje da ono sto daje service predstavlja verzije akumulatora za non- hidraulicare i hidraulicare.
 

Spawn

Well-known member
Pokra meni za new buisiness c5 120kw automatic pise prva ugradnja 70Ah 720A. Tako treba biti i kod tebe. 640 je premalo
 

Doomsday

U prolazu...
Brruno, ti očigledno imaš S&S, i originalna ugradnja ti je bio Exide EFB 70Ah/720A...

http://www.exide.info/spec/el700.html

Ali, više ih ne preporučuju za S&S nego noviju tehnologiju, AGM 70Ah/760A...

http://www.exide.info/spec/ek700.html

https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/proizvodi/varta-silver-dynamic-agm/570-901-076

Dok je njemu bez S&S vjerojatno prva ugradnja bila Varta a ne Exide, 77Ah/780A...

https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/proizvodi/varta-silver-dynamic/577-400-078

Iako bi mu i Exide 77Ah/760A isto bio OK...

http://www.exide.info/spec/ea770.html

A vjerojatno bi i Energizer u tom rangu 77Ah/780A bio isto sasvim OK...

Valjda...

:D
 

Doomsday

U prolazu...
Onda ne vjerujem da ti je originalna ugradnja bio 70Ah/720A jer takve karakteristike imaju samo EFB akumulatori, a oni su išli samo uz S&S...

Iako, možda i griješim, tko zna... :thinking:

Valjda...

:D
 

Spawn

Well-known member
Sve razumijem. Ali nemam s&s. Imam euro5 motor 2012. i automatic 2.0 120kw hydro.
Imao sam unutra 70Ah 720A exide el3 i takav pise i na service.citroen stranici kad upisem Vin
 

Doomsday

U prolazu...
A onda je to to... Piše EF, pretpostavljam da je to u biti EFB a samo Exide ima EFB 70Ah/720A, Vartina EFB serija je slabije startne struje, a koliko vidim drugi baš i ne rade više EFB tehnologiju...

Iako je pretpostavka majka svih zayeba, mislim da ovaj Exide Premium 72Ah/720A iako je niži, može odgovarati onome kome je taj efb preporuka, a nema S&S, kao i drugi akumulatori koji su blizu tih brojki... Canbus bi trebao biti sretan i OK...

Ali, ako razlika u cijeni nije prevelika, i EFB 70Ah/720A je dostupan, možda je bolja opcija kupnja baš njega, možda u sklopovima punjenja ili korištenja akumulatora ima nešto osim S&S čemu EFB bolje paše... Tko ima S&S ne mora se mislit, uzme AGM 70Ah/760A kao najbolju opciju, dok bez S&S nije tako jasno, jer preporuka je svejedno EFB 70Ah/720A, ali dali baš mora bit ta tehnologija i bez S&S, tko zna...

Pokra, ti se bar ne moraš mislit, 77Ah/780A i peglaj...

Valjda...

:D
 

pokra89

Well-known member
haha ovo je čisti seks, dobih odgovor od jednog ovlaštenog servisa iz BiH, te od centrale citroen.hr.

Ovi prvi kažu ovako
"poštovani, evo slika za vaše vozilo. Akumulator 75Ah"


A citroen.hr kaže:
"Poštovani,

Zahvaljujemo na poslanom mailu putem naše stranice.
Slijedom vašeg upita, uvidom u dostavljeni VIN broj, servisi su vas dobro obavijestili jer se mogu ugraditi i 70Ah/640A i 77Ah/780A, vidimo čak i da se ugrađuje 75Ah/800A dakle preporučujemo daljnji kontakt sa ovlaštenim servisom.

S poštovanjem,

Odjel za kupce"

haha znači stavi šta god staviš, ko te :cenzura::cenzura::cenzura:e, svakako ćeš pogriješiti :D
 

Doomsday

U prolazu...
OK, taj 75Ah/800A je OEM, da su ti njega ugradili ne bi bilo problema, odi u servis i pokaži im to iz BiH i HR, da ti ugrade 75Ah/800A OEM PSA, ovako nešto, nema u slobodnoj prodaji, ali recimo Varta je imala i možda još uvik ima za neke OEM ugradnje baš taj 75Ah/800A...

Èija je ovo za PSA, ko je proizvodi, ne vidim...

http://www.citroeny.eu/autobaterie/autobaterie-original-citroen-l3-800-75ah-800a-5600tc-peugeot-75ah800a-74ah800a.html

http://epood.citroen.ee/et/a/citroeni-originaal-aku-75ah-800a-en

Znači, neka ti stvore tu PSA oriđiđi, ili vrate lovu... Ili ako im se hoćeš smilovat, da ti nađu neku 77Ah/780A... Ili neka vrate lovu a ti njima bateriju, i to je OK...

Valjda...

:D
 

pokra89

Well-known member
Nakon svih obaveza, puta u Palanku, čak četiri (4) tankanja kroz četvrti mjesec, došlo je vrijeme i za izmjenu ulja. Po pravilu to radim svakih 15k km ili cca 8 mjeseci, ovaj put se proteglo na skoro 16k km.

Rezime, izmjena ulja i filter ulja, kilometraža 172.896km.




Zanimljivo, u tih skoro 16.000km ulja nije potrošilo, što se kaže, ni dec



Idemo dalje!
 
Na vrh