Nisi u pravu. Da ti slikovito docaram... Da se napravi identican crash test sa Renault Magnumom vjerojatno bi vozac bio u crvenom, a kabina neprepoznatljiva sto ne znaci da dodje do sudara Magnuma i C2 da bi bio isti slucaj - da bi vozac kamiona umro a onaj iz c2 bio u puno boljem stanju (slicno vrijedi i za neke terence koji imaju 30-50% vecu masu).Itekako ih mogu usporedit jer su podvrgnuti identicnim uvjetima testiranja sta najbolje pokazuje kako je građen jedan, a kako drugi.
Itekako dokazuje. A sta to dokazuje? Dokazuje to da je Xantia, kao auto koji koncepcijske korijene vuce iz 1992. godine, sukladne sigurnosnim standardima koji su onda bili aktualni, puuuuuuno meksa i daleeeeeko manje cvrstoce od C2 koji je koncepcijski noviji tocno jedno desetljece, a koliko su otad sigurnosni standardi i tehnologija napredovali, o tome ne treba ni pricat. Postoje, dakle, dva pojma koji se zovu cvrstoca i krutost. Zakljucak je totalna zabluda oko velicine i puckog uvjerenja: "imam t' ja, pajdo, kilometar haube ispre' sebe na svom merceeedesu W123, tot' je, jarane, sigurnije od novog twinge il kak' se ono zove, sta ce on s onom kratkom haubicom i 900 kg". Drugi dio zakljucka je ne daj Boze sraza između C2 i Xantie, jer ovog drugog ne bi ni pola ostalo. Odozada, sprijeda ili bocno, ista stvar. Ili, slikovito receno, Xantia je u ovom slucaju auto od papira, a C2 je mali tenk, suprotno Zokijevom uvjerenju. Dakle, da je tip naletio na tvoju Xantiu umjesto na kolegin C2, o cemu pricas, pola auta bi ti uslo use i prosao bi puuuuuno gore nego on.
Dodatna potvrda jednog i drugog je evo Daliborov video, bas ono o cemu pricamo, ako ste vec nevjerni Tome po pitanju standardiziranog Euro NCAP testa.
Da ne bi doslo do zabune - nemam ja protiv Xantie nista, dapace, svaki citroen je meni zasebno drag. Al kad pocnete trest onakve sulude izjave, moram reagirat. Ljudi ne budite konzervativnog svjetonazora, ucite i napredujte, vrijeme nije stalo!
Ugodan dan
Ima li Xantia za razliku od C2 zone gužvanja i čelični kavez?Sto se tice sudara xantie i c2 osim razlike u masi koja je na strani xantie, treba uzeti u obzir i slabljenje konstrukcije puno starije xantije pod utjecajem vremena (zamor, hrdja itd) sto je pak na strani c2, a kad je u pitanju prezivljavanje putnika - zone guzvanja postoje s razlogom...
Jaooooo, iduca slikovita komparacija ce vjerojatno bit elektricni C-Zero i boeing 747 ROFL Ako mislis da nisam u pravu, samo mi reci jednu stvar - kad bi, ne daj Boze, morao birat koji ces auto vozit u srazu C2 i Xantie, sta bi izabrao? Bez filozofija, samo me to interesira? Sve ovo ostalo sta si napisao je nesto drugo, u ovom slucaju OT i o tom mozda nekom drugom prilikom jer ovdje nije rijec o tome. A sta mislis koliko je to Xantia "teza" od mog C2? Da te postedim googlanja - razlika je 125kg. 125 kg po tebi presudnih za onako katastrofalan prolaz Xantie? Ne bih rekao da je u ovom slucaju kljuc u tomeNisi u pravu. Da ti slikovito docaram... Da se napravi identican crash test sa Renault Magnumom vjerojatno bi vozac bio u crvenom, a kabina neprepoznatljiva sto ne znaci da dodje do sudara Magnuma i C2 da bi bio isti slucaj - da bi vozac kamiona umro a onaj iz c2 bio u puno boljem stanju (slicno vrijedi i za neke terence koji imaju 30-50% vecu masu).
NCAP pokazuje rezultate udara u prepreku i daje donekle korektne rezultate unutar granica vozila SLICNE mase.
Kada npr. auto mase 1800kg udari u prepreku i postigne iste rezultate kao i auto od 1000kg to ne znaci da su oni jednako sigurni u nekontroliranim uvjetima vec da su jednako sigurni prilikom odara u prepreku neizmjerne mase. Konstrukcija koja autu od 1800 kg omogucava jednake rezultate kako i autu od 1000kg je prilicno jaca da bi mogla apsorbirati tu razliku kineticke energije.
Sto se tice sudara xantie i c2 osim razlike u masi koja je na strani xantie, treba uzeti u obzir i slabljenje konstrukcije puno starije xantije pod utjecajem vremena (zamor, hrdja itd) sto je pak na strani c2, a kad je u pitanju prezivljavanje putnika - zone guzvanja postoje s razlogom...
I odlična naljepnica. Baš nakon popravka. Kenny živi vječno.i nakon poprafka
Ona slikovita usporedba imala je svrhu pokazati na koji nacin djeluje ncap testiranje. Volvo 940 zapravo nije tako ogroman i tezak jer mu je masa 1400kg u odnosu na modusovih 1200... Takj volvo je i star 20g u odnosu na modus koji je nov , pa bi rekao da korozija, zamor imaju veliki utjecaj... Kaj se tice xantie ne znam zasto bi bio pristran kad trenutno vozim c3 u kojem bi se autu zelio naci prilikom sudara? Cak i da su oba auta nova - ne znam. C3 i C2 nisu nesto po pitanju sigurnosti, lagani su a xantia je ocjenjena jako lose...Jaooooo, iduca slikovita komparacija ce vjerojatno bit elektricni C-Zero i boeing 747 ROFL Ako mislis da nisam u pravu, samo mi reci jednu stvar - kad bi, ne daj Boze, morao birat koji ces auto vozit u srazu C2 i Xantie, sta bi izabrao? Bez filozofija, samo me to interesira? Sve ovo ostalo sta si napisao je nesto drugo, u ovom slucaju OT i o tom mozda nekom drugom prilikom jer ovdje nije rijec o tome. A sta mislis koliko je to Xantia "teza" od mog C2? Da te postedim googlanja - razlika je 125kg. 125 kg po tebi presudnih za onako katastrofalan prolaz Xantie? Ne bih rekao da je u ovom slucaju kljuc u tome
Pogledaj jos jednom ovaj video kojeg je kolega Dalibor ranije iskopao - vrlo slicna situacija - moderni mali auto i ogromni, stari i "teski" karavan, marke koja je inace uvijek bila na glasu kao sinonim za sigurnost. http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY&feature=player_embedded#at=197 Ako se koristis engleskim jezikom obrati paznju od 3:15 do kraja sta covjek kaze - ono sta sam i ja pokusao pokazat. Pravdat ces to "slabljenjem konstrukcije volva pod utjecajem vremena"? Ne bih ni to rekao, da je u tolikoj mjeri presudno.
Kuzim da si imao Xantiu koja ti je u lijepim uspomenama, al treba bit realan i prihvatit napredak tehnologije i sigurnosnih standarda te primjenu novih materijala koji su prije 20 godina mogli biti samo SF. Tako je i moj C2 vec zastario po pitanju sigurnosti u usporedbi s nekim najnovijim uratcima autoindustrije.
Ima li Xantia za razliku od C2 zone gužvanja i čelični kavez?
Ceka se jos ocitovanje na pitanja kolega.Znaci izbor je...?????? C2 ili xantia?
A relacija Xantia - C2? 1170kg nasuprot 1045? O cemu sam ja dosad pricao?Volvo 940 zapravo nije tako ogroman i tezak jer mu je masa 1400kg u odnosu na modusovih 1200...
Nemojmo sad uvlacit i C3, otpocetka je postavljena relacija Xantia - C2. Ako auto duzine 3,66m ima masu 1045 kg, sve je samo ne lagan. (Gledano u neke druge svrhe - nikog sretnijeg od mene da je kojim cudom laksi) Iako C2 lezi na skracenoj platformi C3 s kojim dijeli 60% zajednickih komponenti, napravljen je dosta solidnije i masivnije, cvrsci je i otporniji na torziju. Po pitanju sigurnosti je vise nego solidan, u potpunosti primjeren svom vremenu.C3 i C2 nisu nesto po pitanju sigurnosti, lagani su a xantia je ocjenjena jako lose...
Ceka se jos ocitovanje na pitanja kolega.
A relacija Xantia - C2? 1170kg nasuprot 1045? O cemu sam ja dosad pricao?
Nemojmo sad uvlacit i C3, otpocetka je postavljena relacija Xantia - C2. Ako auto duzine 3,66m ima masu 1045 kg, sve je samo ne lagan. (Gledano u neke druge svrhe - nikog sretnijeg od mene da je kojim cudom laksi) Iako C2 lezi na skracenoj platformi C3 s kojim dijeli 60% zajednickih komponenti, napravljen je dosta solidnije i masivnije, cvrsci je i otporniji na torziju. Po pitanju sigurnosti je vise nego solidan, u potpunosti primjeren svom vremenu.
Cini mi se da se blizimo tvom zakljucku da ti pobijanje moje teorije na relaciji C2-Xantia ne drzi vodu? Il je potrebno napravit simulaciju uzivo da se uvjeris?
Hahaha, ja u kupe, ti u spade Tebe ocito intrigiraju teorije oko crash testova, a bit ovoga u sta si se ukljucio s pola godine zakasnjenja je bilo nesto sasvim drugo. Jos ne kuzis?Zasto ne bi uvlacili C3 kada imaju jednake bodove na NCAPU uz slicnu kilazu? Ovo kaj ti pricas o nekakvoj "koncentriranoj cvrstoci" je kao da velis da je megane sedan manje cvrst od berline izvedbe jer imaju gotovo istu kilazu uz razliku duzine... Kakvu cvrstocu c2 ima dokazao je na ncap testu gdje je postigao isti uspjeh kao i 100kg teži c3 (c2 na testu 932kg, c3 1020kg) sto znaci da mu je konstrukcija ocito slabija od c3... Znaci to o nekakvoj uber solidnosti i masivnosti je totalna glupost.
Tvoja teorija je da bi c2 "prosao kroz xantiu" zbog svoje ultra cvrstoce - a to naravno ne drzi vodu. Razlika izmedju c2 i xantie na ncapu je 932 vs 1259kg sto je znatna razlika od 35% vece mase sa kojom se xantijina karoserija mora boriti na testu... Rekao bih da im je cvrstoca karoserije slicna uz to sto xantia ima 300kg vecu masu (u prosjeku).
Kaj se simulacije tice, slobodno javi kad nesto organiziras i obavezno cu doci pogledati
To je opet neka tvoja teorija. Ovo sta sam rekao da je C2 cvrsci, solidniji i otporniji na torziju od C3 nisam ja izmislio, nego su strucnjaci potvrdili, koji sigurno znaju vise od mene i tebe skupa. Iman to negdje u pismenoj formi, potrazit cu, skeniram clanke pa cu ih zalijepit na forum. Al vjerojatno ce po tebi i profesionalci bit u krivu? ROFLOvo kaj ti pricas o nekakvoj "koncentriranoj cvrstoci" je kao da velis da je megane sedan manje cvrst od berline izvedbe jer imaju gotovo istu kilazu uz razliku duzine... Kakvu cvrstocu c2 ima dokazao je na ncap testu gdje je postigao isti uspjeh kao i 100kg teži c3 (c2 na testu 932kg, c3 1020kg) sto znaci da mu je konstrukcija ocito slabija od c3... Znaci to o nekakvoj uber solidnosti i masivnosti je totalna glupost.
Al zato znas iskrivljavat tuđe rijeci kako bi okrenuo vodu na svoj mlin. Buduci da vidim kako jako volis citirat, budi bar pristojan, jer to sta si stavio pod navodnike ja nisam rekao nego upravo pokazuje kako ti shvacas stvari i tu nema pomoci :hm: Zato ja zavrsavam ovu raspravu, kako se kaze - pametnom dosta"koncentriranoj cvrstoci" "prosao kroz xantiu" zbog svoje ultra cvrstoce
Zato sto C2 (pogotovo VTS) nema veze sa C3. Ako zelis, rado te provozam u C2 pa da vidis koliko je tu zapravo cvrsca karoserija i koliko je auto cvrsci. Daleko od C3.Zasto ne bi uvlacili C3