Gas ostaje u obrtajima prilikom mjenjanja brzina

grandepuconi

New member
A vidit cu jos. Do cega je. To cu ici zadnje mjenjat nije bas jeftino. Nek majstor prvo sve ostalo provjeri. Samo nezanam jel kod 1.6 hdi 92ks plivajuci zamajac ili obicni. Gledao sam vec cijenu set kvacila bez zamjaca 1700kn Lukov.
 

grandepuconi

New member
Bio u ovlastenom servisu. Spojili dijagnostiku sve ok nikakvih gresaka. Kazu da je to po njima normalno da su vec imali dosta primjedbi na istu stvar da nemogu nista napravit po pitanju toga jer nema gresaka. Kazu da bi se taj kvar mogao otklonit prilikom updatea softwarea i BSI motora. Al to nerade oni vec bi trebao otici u Dujmovacu do prodajnog centra da dole to neki momci rade. Jel radio tko taj update na c4?? Koliki love ima li koristi od toga??
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ti su najbolji sto kazu nema gresaka sve je u redu. Ja bi na tvom mjestu ako imas jeftini elm327 adapter i neku aplikaciju promatrao senzor polozaja papucice gasa u odnosu na obrtaje motora kad se to dogada. Ajde ti to ako mozes napravi pa se javi. Ako imas tempomat probaj vozit sa njim pa stisni kvacilo i vidi rastu li onda obrtaji.
 

grandepuconi

New member
Tempomat me isto zeza sam se zna ugasit i inda nece da radi jedno vrime pa proradi za 10ak minuta. Posli cu to probat pa se javim. Nemam nikakav adapter.

I da i za tempomat su rekli da nemaju sta po tom pitanju napravit. Hahaha
 

grandepuconi

New member
Cutac mislis da mi ostanu radit stop svintla jel to?? Da malo mozda kontakte posprejam kontakt sprejom kocinice i gasa?? Jel mi to pametno?
 

gambler072

C5 enthusiast
Popi**j taj servis. Pazi, nema gresaka na dijagnostici, sto znaci automatski da je sve uredu. Auti inace nemaju nikakve mehanicke komponente, samo elektroniku i senzore, ako senzor kaze da je ok, mora biti ok... Pu, koji moroni, da ne povjerujes. Mozes pokusati sa updateom bsi-a, mozda prije toga i sa njegovim resetom, mada mislim da je ipak nesto drugo u pitanju, moglo bi biti i ovo sto je Cutac spomenuo. Ako ne rijesis, trazi nekog provjerenog majstora za Citroen, ne moze to biti OK nikako
 

grandepuconi

New member
Za reset Bsi opet servis il mogu mozda sam to?? Servis im je za ku**c. Za sve su rekli to je normalno. Nisam htio prepirke upalio auto i otisao.
 

Cutac

Prèkaroš
Cutac mislis da mi ostanu radit stop svintla jel to?? Da malo mozda kontakte posprejam kontakt sprejom kocinice i gasa?? Jel mi to pametno?
Na c4 prve generacije limitator i tempomat ne bi radili(to je meni bilo) jer je bio neki problem sa prekidačem kočnice(pali svjetla i šalje signal da je stisnuta). Ne možeš popraviti, moraš staviti novi prekidač i neki otpornik koji nešto radi.
Ako je to, ne znam sada.

Za reset Bsi opet servis il mogu mozda sam to??
EDIT: Sva vrata zatvorena, jedino "van uobičajenog" su prozor i hauba.
Spusti vozačev prozor, svjetla stavi na 0 i digni haubu.
Izvadi ključ iz brave i ostavi auto tako da stoji 10 minuta.
Odspoji klemu sa akumulatora i ostavi 10 minuta.
Vrati klemu i ostavi 5 minuta.
Upali POZICIJU, ne kratka svjetla KROZ PROZOR i ne otvaraj vrata.
Ključ u bravu KROZ PROZOR, kontakt, drži tipku za zaključavanje 10 sekundi.
Oduzmi kontakt, izvadi ključ i ONDA otvori vrata. Tj. onda je gotova procedura.
Morat ćeš namjestiti sat.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ne moze tu bit puno uzroka, prazan hod(ler) regulira racunalo motora. U slucaju da dobiva nekakav lazan signal sa papucice gasa automatski nije u leru. Ili to ili je sam ecu neispravan, a tada bi mozda i pomogla neka nadogradnja. Moze li neko izvuci sa service boxa shemu elektronskog ubrizgavanja da vidimo?
 

Milosh

Test
To povremeno gašenje tempomata ukazuje na mogući problem sa prekidačem kočnice ili prekidačem kvačila.

Obično nije isti prekidač u pitanju za stop svjetla i za tempomat već postoje dva prekidača na papučici kočnice (ili mogu dva prekidača biti integrisana u kućište jednog).
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Jesi ga vozio kod Kozine? On je mozak za takve stvari, samo je tesko doc nared, meni je par puta otklanjao takve zahebancije?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ma to ce bilo ko, ko ima osciloskop brzo rijesit. Ako nekog zanima, ja sam sebi kad me zezo senzor detonacija uzeo hantek 1008c osciloskop, pa ga mogu preporucit. Nije skup, a za jednog uradi sam mehanicara ili malu radionicu je super. Da ne govorim o tome kako je ta stvar nezamjenjiva kod ispitivanja raznih senzora, paljanja, injektora itd.
 

grandepuconi

New member
Ovako. Davno sam bio u Splitu u ovlastenom tako da sam danas zavrsio u Ivancica koji je izgubio licencu i nije vise ovlasteni. Aj dobro poslije kad sam vec osao prema doma saznam da je ovlasteni u Dujmovaci. Zvao ih ja i pitao majstora koji programira Bsi i te ostale stvari. Objasnio mu stvar i kaze mi on sve se moze napravit da je vec imao takvih slucajeva. Kaze moguce da samo triba izprogramirat BSI i da bi trebalo bit sve ok. Al zna se desit da bude jos nesto uz programiranje sto se triba odradit. Tako da cu kod njih zakazat termin iduci tjedan pa otic da mi rijese to.

Kod Kozine nisam bio nisam ni znao da se bavi tim stvarima na nivijim autima. 😏

Odoh probat resetirat BSI. 😎
 

gambler072

C5 enthusiast
Oduzmi kontakt, izvadi ključ i ONDA otvori vrata. Tj. onda je gotova procedura.
Samo bih dodao, nakon otvaranja i zatvaranja vrata da takodje daljinskim zakljucas i otkljucas vrata, onda u auto i upaliti ga.
Obavezno sva vrata moraju biti zatvorena osim haube i vozacevog prozora koji je spusten, i obavezno svi potrosaci iskljuceni, u protivnom pobrljavi pa moras ispocetka u proceduru.
 

Milosh

Test
Ma to ce bilo ko, ko ima osciloskop brzo rijesit. Ako nekog zanima, ja sam sebi kad me zezo senzor detonacija uzeo hantek 1008c osciloskop, pa ga mogu preporucit. Nije skup, a za jednog uradi sam mehanicara ili malu radionicu je super. Da ne govorim o tome kako je ta stvar nezamjenjiva kod ispitivanja raznih senzora, paljanja, injektora itd.
Ja sebi uzeo Rigol 1054Z prije više od pola godine i nisam ga još ni jednom stigao upaliti. I da, osciloskop je zakon stvar.
Samo bih dodao, nakon otvaranja i zatvaranja vrata da takodje daljinskim zakljucas i otkljucas vrata, onda u auto i upaliti ga.
Obavezno sva vrata moraju biti zatvorena osim haube i vozacevog prozora koji je spusten, i obavezno svi potrosaci iskljuceni, u protivnom pobrljavi pa moras ispocetka u proceduru.
I prije toga se pomoliš kome želiš i pljuneš preko lijevog ramena. ;)
 

gambler072

C5 enthusiast
I prije toga se pomoliš kome želiš i pljuneš preko lijevog ramena
Nije bas toliko lose :D Ali ja sam jednom zaboravio zatvoriti gepek i odradio reset bsi, kad tek kad sam upalio auto vidim da je gepek otvoren. I hajde kontam, reset je reset, krenem da vozim, odjednom se ugasi displej od navi, ni jedna komanda na volanu ne radi, a muzika dere... I ponovim proceduru, i sve 5
 

grandepuconi

New member
Odradio kako je objasnjeno al opet ista stvar. Nista se nije promjenilo obrtaji ostaju tjekom mjenjanja u vecu brzinu te limitator radi kad on hoce. Nekad oce nekad nece. Ma otici cu u ovlasteni nek pretresu auto i naprave sta treba nisam pametan vise. Mada mi sve to smrdi na set kvacila. Ne proklizava jos al nek se osjeti da podrhtava kad krecem i cuje se onaj poznati zvuk u leru kad je pusteno kvacilo kad se stisne prestane.
 
Na vrh