Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

igp

New member
ima li tko problema sa okretanjem kotacica od automatske klime?
meni precesto jako zapne i moram nekoliko puta okretati lijevo-desno da se pokrene.
isto tako i fwd strelica od auto radija je u banani....
 

Matija

New member
Noup, meni ide onako fino. Doduše, puno ni ne mrdam, pa ne znači da u budućnosti neće. Sve tipke rade fino. Izgleda da je svaki novi C4 unikatan po pitanju problema...
 

akiramar

Active member
Meni klima radi bez problema. Ionako imam namješteno stalno na 19/20, pa ni ne diram previše.
Gumbi na radio isto rade u redu.
 

igp

New member
hvala svima na odgovorima.

kao što je matija rekao, izgleda da su problemi indvidualni. neka samo i ostane na ovim sitnim stvarima.

prošli auto, p 307, mi je bio super do druge godine, onda od druge do pete (i prodaje) je pocelo.....
 

1587 VTS

New member
Evo kopajuci i trazeci nesto, slucajno sam naletio na neke informacije koje bi vas mogle zanimat. Sjecam se da su neki spominjali kako im se 1.6 VTi cinio slabim za 120 ks, bilo je onih koji su bili skepticni prema osnovnom 1.4 VTi sa 95 ks, a neki su zakljucili da razlika između ta dva motora nije toliko velika koliko bi se na prvu reklo. Kako god, mozda neke stvari postanu jasnije - u prilogu sam skenirao rezultate mjerenja snage i okretnog momenta spomenutih motora i najslabijeg HDi-a od strane magazina "auto motor i sport" i tvrtke "auto-tim". Istina je da se radi o novom C3, al sta se tice motora - po specifikacijama bi trebali bit identicni onima u novom C4. Procijenite sami - razlika između 1.4 VTi i 1.6 VTi se istoplila za punih 10 ks!!!
 

Prilozi

Ciki vts

New member
U rade retardosi koji muljaju na mjerenju.

Moj auto (nakon sto sam im rekao da sam slozio usis i ispuh te stavio cip-a nisam) ima izmjerenih 137ks :grin: :grin: :grin:

Lazovi!
 

1587 VTS

New member
U auto timu rade retardosi koji muljaju na mjerenju.

Moj auto (nakon sto sam im rekao da sam slozio usis i ispuh te stavio cip-a nisam) ima izmjerenih 137ks :grin: :grin: :grin:

Lazovi!
Hehe, ti vozis VTS ;) :cool:

Ajmo rec i da su lazovi, al ovo gore je zgodno za komparaciju jer su im oba sigurno mjereni u istim uvjetima i s istim postavkama, pa sad, ako lazu, njima na dusu.. A ja ipak mislim da ima istine u tome, ako ista radili su to za "ozbiljnu" autoreviju..
A mislim da su i ovi PSA/BMW malo napuhali 1.6 VTi - mislili su razbacujuci se brojkama tek tako nadmasit legendarni TU5 :grin::grin:
 

Ciki vts

New member
Nije tajna da su TU5 motori imali i vise od deklarirane snage, skoro svaki drugi ima malo vise, pogotovo stariji.

A nemoj zaboraviti i da lova igra ulogu u mjerenju ;)
 

Zdravac

New member
Bok društvo.
Et', registrirao se i ja.
..Najprije lijep pozdrav svima!

Novi C4 naručen (jedan od ovih povoljnih 1.6 VTi Attraction).
...pa bih volio da se netko javi tko je prešao podosta km s tim motorom.
Kakvi su utisci, potrošnja (iskreno) i da li je bilo kakvih problema (brtva glave npr, bobina...)
Negdje sam čitao da je taj motor star oko 1,5 god. Da li je to istina i koliko je drugačiji od prijašnjeg 1.6 16v?

Eto, za početak toliko...
 

Matija

New member
Pozz. To je motor star tako negdje cca 2 godine i razvili su ga PSA i BMW. Više se ugrađivao u Peugeot koliko ja znam, a u Citroenu je tek odnedavno. Znam da su mi majstori rekli da slabo znaju o tom motoru šo bi moglo biti i dobro, da nema kvarova s njima.

No mislim da bi Laky tu možda mogao više znati.

Potrošnja je 9 do 9.5 litara ÈISTI grad. Znači gužva, semafori, kreni stani, sa prosječnom brzinom ispod 30 km/h. Ja sam napravio 2000 km i prosjek na toj kilometraži je 8 litara (većina grad). Na otvorenoj cesti je 5.5 litara. Ja redovno uspoređujem podatak sa putnog računala i onog što izračunam prilikom tenkiranja. Putno računalo uporno pokazuje od 1 do 3 deci manje.
 

Olaf

New member
Matija komp radi korekciju potrosnje cijelo vrijeme i ona nikad nije tocna u deci...

Zdravac taj motor je zasad ok, jedino sto bi ja uzeo dizela zbog potrosnje
 

Matija

New member
Je Laky, znam. To sam čisto naveo zato što kad ljude s novim autima pitaš kolika im je potrošnja oni samo bubnu cifru sa kompa. Ja se još uvijek uzdam u onu, natoči do vrha, poništi dnevnu km, odvozi parsto km, natoči opet do vrha i pogledaj koliko si prešao. Malo osnovne matematike i eto računice. :D
 

Olaf

New member
putni komp je najbolje resetirat svaki put kad natocis, a on u biti ionako ajmo reci ''radi'' dok ne dode na 9999 km...
 

1587 VTS

New member
A meni su najjaci oni sta kazu "ja sa 100 kn mogu napravit x km" LOL Imam prijatelja koji tako "racuna" i jednom zgodom sam ga bas pitao da mi objasni kako on to izmjeri :vidiga: zakljucak je - precizno ko svicarski sat :D :D :D
 

ledolomac

New member
U mene računalo potrošnju pokazuje točno u dec.Svaki put kad ulijem dizel, a tankam do čepa, podjelim uliveno s do tada prijeđenom kilometražom od zadnjeg ulijevanja.Stanje upisujem i na stranici cincilator koja računa sve troškoce oko auta pa i potrošnju goriva.I mene je iznenadila točnost računala.Ukupna potrošnja/ prosječna / do sada je 5.4 km.a takva je i zadnjih 800 km.Pod put 1 držim kompletnu kilometražu koja izračunava ukupni dosadašnji prosjek a put 2 resetiram svaki put kad ulivam gorivo.Na autu su mi i krovni nosači zadnjih 500 km, pa i oni sigurno povećavaju potrošnju a povremeno vozim i bicikle.
Evo za informaciju pročitao sam u auto klubu da citroen ima problema s nabavom parking senzora i navigacije kao i blutootha jer se to uvozi iz Japana pa zato vjerojatno nije u ponudi paket siti.Isto tako nedostupni su i neki pigmenti za boju pa možda zato nema sive shark ukoliko to nije ova nova thorium koja je u ponudi.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh