Što gledati prilikom kupnje C4 II

Cutac

Prèkaroš
Truljenje izolacije motora, guljenje rukohvata, izgrebanost C nosača kod brave, hrđa oko svjetala za gepek, šta ja znam, vidi nosače motora.
 

Cutac

Prèkaroš
C nosac, zadnji štok zna biti izgreban blizu brave, tj. Onoga na sta se brava hvata.

Nosaci se ocituju kod cimanja kad pustis gas u voznji, motor mozes klimati rukom i lupa kad iz lera odes u brzinu.

Na benzincima su tri nosaca, oko 700 kuna za sva tri, najcesce ode onaj od 500.
 

daracc991

New member
nekuzim kod koje brave da gledam ? mislis C nosac motora ?
koji je to na kojem dijelu?
znaci ostavim ga u leru,pa klimam malo ljevo desno?
ja uzimam dizela,isto 3 ili ?
 

daracc991

New member
aha zadnji stok nisam uocio to,pase vidim i to,malo magnetom preletim da nije slucajno krpan,al sumnjam,jos bi trebo imat garancije takoder.
 

Cutac

Prèkaroš
Sad ću odgovoriti kako spada, narednih 8 dana sam zauzet pa neću biti kvalitetan na forumu, kao inače :D :whistling:
aha zadnji stok nisam uocio to,pase vidim i to,malo magnetom preletim da nije slucajno krpan,al sumnjam,jos bi trebo imat garancije takoder.
Garanciju na hrđu imaš 12 godina, ali samo ako svakih nekoliko(mislim da je 3) ideš na preglede u ovlašteni.
Nije štok jako oštećen, skine se boja i dođe do metala. Nema hrđe, ali možeš reći da bi moglo biti pa spustiš cijenu.
Onda se zna pojaviti ispod svjetala za tablicu, na otvoru za njih. Meni se tamo pojavila pa sam doma sanirao, vjerojatno će opet.

znaci ostavim ga u leru,pa klimam malo ljevo desno?
Naprijed nazad. Mislim da su nosači isti(neka netko sa istim dizelom da VIN ako hoće). Ja sam ga upaljenog/ugašenog mogao klimati po osi radilice. Znači odozgo uhvatim i prema kabini - prema braniku se klimao. Jako je cimao kada bih povukao ručnu, ubacio u prvu i pokušao krenuti sa kvačilom, onda je skakao kao lud. Èudo što mi je ispuh ostao čitav.

Za škripu(netko me negdje pitao) može biti selen-nosač. Na benzincu su tri, jedan veliki gumeni(meni otišao, 500 kuna), jedan gumeni ispod akumulatora - za mjenjač i jedan selen recimo na sred auta po širini. Taj selen može škripati.
 

akiramar

Active member
obrati pažnju na haubu, je li mijenjana, jer su imali c4 problem sa istom..
Bio je tvornički opoziv vezan na taj problem. Prozirnom naljepnicom zatvore neke otvore koji se nalaze s prednje donje strane haube jer skupljaju vlagu/trulež pa hauba zna nabubriti/zahrđati na to mjesto.
Meni su to odradili tokom redovnog servisa.
Vidio sam na jednom C4 da je hauba nabubrena, meni nije.
 

markan1000

Well-known member
koliko ja znam nije bio opoziv na temu bubrenja haube. hauba se rješavala kad bi se uočili ti mjehurići, otišlo se u garanciji na karoseriju prijaviti bubrenje u servis, za par tjedana bi došla nova hauba, zamijenila bi se i to je to. Takav je barem slučaj kod mene bio.
Opoziv je išao naknadno, prošle godine čini mi se, ili 2016., i onda se negdje oko ručice za otvaranje haube u par minuta to rješavalo nekim naljepnicama ili čime već.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja isto mislim da su to odvojene stvari. Bubrenje haube je bilo jedno, a naljepnice su nešto vezano za mehanizam otvaranja, ili tako nešto, ako se dobro sjećam.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ja mislim da prilikom kupnje C4 II treba gledat golfa VI :D
Meni rekli da sam mogo uzet dobra pasata / C5 :D
 

Phantom

Drajver
Ja mislim da prilikom kupnje C4 II treba gledat golfa VI
možda 7, golf VI se može sakrit za c4, prošao osobno sve testove i jednog i drugog tako da znam šta govorim...jedino a3 sportback mu je bio konkurencija kod mene ali puno para:D
 
Na vrh