Huh, to je malo diskutabilno pitanje za C5 X7 2,0 HDi, verovatno bi VIN pomogao - jer se u taj model pored tri varijante automatskih menjača (al4,am6 i at6), kao i jednog poluautomatskog tj. pilotiranog (mcp), ugrađivale i dve varijante manuelnih menjača (mcm i ml6c), a kod jednog od ta dva je u zavisnosti od konstrukcije kartera različita i zapremina ulja koja se sipa.
Dakle, ukoliko imaš MCM 6/1 - za njega je zapremina suvog menjača i kartera (tzv. Dry Fill) 2,2 L, dok je Service Fill - 2,1 L.
Lično, ne bih u tom slučaju prilikom standardnog ispuštanja ulja iz menjača sipao više od 2 L. Osim toga, najrentabilnije ti je da nađeš pakovanje od 2 L (viđao sam i takva) totalovog transmission gear 8 jer je ono oko 10ak evra.
U slučaju da se radi o menjaču ML6C 6/1 - sa tim menjačem karter može biti bez rebara, ili može biti sa rebrima.
Varijanta sa karterom bez rebara - Dry Fill 2,9 L, Service Fill 2,6 L
Varijanta karter sa rebrima - Dry Fill 2,2 L, Service Fill 1,9 L
Između ostalog - suština priče je da sam mereći zapremine ulivenog i ispuštenog ulja na svojoj c3ojci koja ima menjač sa zapreminom od 2 L konstatovao da prilikom sledećeg ispuštanja ulja ima 2,2 L, tj. da sam komotno mogao da sipam koji deci manje.
Ako pošalješ VIN možemo da pogledamo tačno koji je menjač.
***
E` da, hvala ti akonto onog "bog za ulje" - al`svetlosnim godinama sam daleko od toga.
Samo po malo više čitam i po nešto posmatram i probam, pa prepričavam. Al` u svakom slučaju vrlo hvala, jer volim da pišem za one koji cene šta imam reći.
alac-gore:
***
Ma već sam uzeo Castrol Edge C3 5W-30.
Ispao je (preko prijatelja) jefitiniji od Ine, a ne bi trebao biti lošij
Pa super, sledi testiranje, pa ćemo naučiti nešto novo. Najverovatnije je da će se time završiti priča tj da će pritisak i pod najtežim uslovima biti adekvatan, čudilo bi me drugačije. Inače, ne reče šta je od ulja bilo kada se javilo upozorenje.
alac-gore: