• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

Ax boy

Well-known member
Možda, ima pravo Milosh. Međutim čini mi se da nije to ništa čudno,cijena, jer to je ipak c5, skup sport, automatik je pogotovo wauuu super e al kad treba servis, pokvari se jače, uuu kuku leleee :(za mnoge može biti manji bankrot ako financijski nisu vrlo dobro.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Vjerojatno veliki servis remenje itd plus zamasnjak plus kvacilo plus ruke.
Zva san na broj. Broj uopće ne zvoni. Nek proba neko, pa nek pita. Ne znam ima li Whatapp, pa da pitam.
Koliko je kuplung set sa dvomasenim, potisnim, dvi litre ulja i šarafima? Nije sigurno 10 iljada. :)

Nevezano, ja san primjetio da ljude uglavnom ne interesira koliko je uložena u auto. Ljudi oće kupit jeftino. Kad kažem jeftino, čim jeftinije moguće. Važno je da ne slini ulje, da ne lupa i ne dimi. To se prodaje. A to šta je neko reparira po auta i utuka 30 iljada u auto koji sad prodaje za 50, to nikog ne zanima. To je ono što san ja primjetio
 

Kanader

Active member
Prednost je ovog u kojeg je utučeno više novca da će se brže prodati. A da će prodavatelj dobiti i kunu više od onog neodržavanog primjerka je iluzija.
 

Spawn

Well-known member
Koliko je kuplung set sa dvomasenim, potisnim, dvi litre ulja i šarafima? Nije sigurno 10 iljada. :)
Ovisi gdje obavljas taj servis. Kuplug,dvomaseni,remenje zatezaci svi filteri ulje,pumpa vode , mozda i diskovi koje nije naveo itd.

Nevezano, ja san primjetio da ljude uglavnom ne interesira koliko je uložena u auto. Ljudi oće kupit jeftino. Kad kažem jeftino, čim jeftinije moguće. Važno je da ne slini ulje, da ne lupa i ne dimi. To se prodaje. A to šta je neko reparira po auta i utuka 30 iljada u auto koji sad prodaje za 50, to nikog ne zanima. To je ono što san ja primjetio
Problem je sto ljudi lazu. Izmisljaju svasta,preko nekakve veze dobavljaju pecate, pa nekakvi racuni s dijelovima itd. A ako zelis kupit auto odrzavan 100% u ovlastenom,ne znaci da je dobar. Imas primjera kao na nasem forumu da cak ovlasteni ne zna popravit kvar. Cak autokuce koje prodaju rabljene prešućuju nekakve kvarove ili npr da je auto bio malo udaren. Tako je kako je,provjeris koliko mozes, ako ti se svidja kupis i nadas se najboljem. Moze ti se nakon 10000 km pokvariti i odlicno odrzavan auto.
Druga opcija je nov iz auto salona.
 

mamut

C5
Donator foruma
dvomaseni, kuplung, potisni - s rukama i zamjenom ulja u mjenjaču bome može doć do 10 somova

ali čisto sumnjam da je lik to radio..to mi je malo marketing ipak na djelu al oke, nikad neznaš
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
dvomaseni, kuplung, potisni - s rukama i zamjenom ulja u mjenjaču bome može doć do 10 somova
Nek je 5.000 materijal. Triba @lageros-zg pitat pošto je za C5 sve skupa. Ruke, četiri sata, nek je po 200 kuna sat. Opet je daleko od 10000

ali čisto sumnjam da je lik to radio
Probat ću ga zovnit sutra, ako stignem. Živo me interesira, jer bubnut 20.000 iljada u "motor i mjenjač" je jača investicija.
 

Spawn

Well-known member
Nisi razumio. Ljudi odnesu auto u ovlasteni koji napravi sve. I tamo plate. I to kosta dosta vise u odnosu na uradi sam verziju,da ne pricamo o mjenjaču. Takvi imaju taj famozni pecat kojeg gleda vecina ljudi kad kupuju auto
 

mamut

C5
Donator foruma
Nek je 5.000 materijal. Triba @lageros-zg pitat pošto je za C5 sve skupa. Ruke, četiri sata, nek je po 200 kuna sat. Opet je daleko od 10000
Set kvačila 2p (lamela i potisna ploča), OE broj 2052Z1:
PSA Original 2052Z1 = 1.090,00 Kn/set 2p

- Potisni hidraulični ležaj, OE broj 2041A3:
TRW PJQ212 = 765,00 Kn


- Zamašnjak s dvije mase, OE broj 0532W4:
VALEO 836047 = 2.555,00 Kn/1kom
SACHS 2294701029 = 2.670,00 Kn/1kom
 

Damaj

Active member
Nedavno mi poznanik rekao da je na automatiku C5 mijenjao nekakvu kuglu ili kutiju u automatskom mjenjacu i to ga je kostalo oko 11000 kn. Dodamo li tome 6000-6500 veliki servis, to bi bio otprilike taj iznos. Tu "kutiju ili kuglu" nitko ne zeli rastavljati i prckati po tome da vidi sto je otislo, pa onda je uobicajeno da se kupi komplet novo. A veliki servis sa original dijelovima kosta dosta ( za moj C4 benzinjara - 4800 kn), tako da bi za C5 pretpostavljam taj iznos vrlo moguce mogao biti oko 6500 kn.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Lako moguće, Damaj.

Ne striktno vezano za temu, mene je C5 (onaj stari s avatara) koštao godišnje 1200-1500€. Registracija i redovno održavanje za 30 tkm godišnje. Ovaj novi, "aktualni" C5, računam 1100€ u godinu dana.
 

Kanader

Active member
https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-c5-2.0-hdi-oglas-26020881
Evo malo upozorenje. Da ne bi netko slučajno trošio vrijeme na ovaj raspad jer na slikama ne izgleda loše. Potegli iz Zagreba da bi vidjeli auto kad ono hidraulika ne radi.
Na prigovor da je to trebao napomenuti u telefonskom razgovoru deda se pravi grbav.
Kao on čeka kupca kojem to neće smetat.:eek:
Kao da kupujem brod koji ne može u vodu.
Najjača je spika da je auto kupljen od prvog vlasnika ( izvjesnog direktora ), a vidljivo je da je uvoz iz Njemačke. Motor pran i opet masan. Oko dizni sve mokro, lak se ljušti, branik visi. Sve bi mu oprostio, ali s ekrana vrišti upozorenje "ozbiljan problem u sistemu hidraulike" , a bila je i još jedna greška, ali nismo se ni trudili dešifrirati.
Kakvi ljudi sve ne prodaju svoje aute.:surprised:
Mislio sam prodat svoga pa uzet nešto skromnije, ali kad vidim koliko ljudi traže za krame, ali doslovce krame, odustao sam.
 

Fastrs

Member
Takvi ce prije prodati auto nego ja. Ja ulazem i ulazem da bi auto bio u cim boljem stanju s obzirom na km za mene i za prodaju ali vidim da nema nista od toga. U moj c5 je ulozeno 2tk € u zadnje dve god i promijenjeno na vrijeme sta treba i ne treba pa na kraju ne mogu dobiti 1500€
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Potegli iz Zagreba da bi vidjeli auto kad ono hidraulika ne radi.
Motor pran i opet masan. Oko dizni sve mokro, lak se ljušti, branik visi.
"Opširnije:

Auto uredno održavan, motor i hidro-ovjes u besprijekornom stanju, limarija uredna.
"

:D

Ako je sve istina, lik je žešči seronja. :)

ovo je robotizirani automatik, neznam dal ima to što spominješ
Nema.
 
Na vrh