Meni isto ne predstavlja problem ulagati u auto u kojem se dobro osjecam. Samo treba napomenuti troskove,da ljudi ne ulaze ako nisu spremni. Opcenito govorim o svim autima, jer imamo dosta korisnika koji kupe iznad mogucnosti pa kad nesto kosta 2000,3000,5000 kn pocnu psovati. C5 hydro zahtjeva vrhunsko odrzavanje za vrhunski osjecaj. Najbolje ulje, filteri, vrhunski akumulatori, senzori, pumpice,top gume (iz iskustva znam da c5 zahtjeva top gume radi buke,osjecaja itd), lds ulje,nosaci,aditiv itd. Sve je to na kraju jeftino osim guma,ali treba napomenuti sta se treba odrzavati. Cak su i neke stvari jeftinije nego na drugim autima,npr mene je original desna poluosovina kostala cca 220 eura, inace je 300. Za recimo golfa 7 manualni mjenjac isto godiste kosta 580. To je veliki plus koji se isto treba napomenuti. Original pumpica tekucine za pranje stakla original kosta 225kn. U 2 godine crkle 2. Sto se mene tice,bagatela.
Što se amortizera tice,slazem se,100000km nije premalo za zamjenu istih. Ali treba napomenuti ljudima da kostaju 1800 kn svaki,pa se moze desiti da kupis auto s 90000km pa ti procure na 100000km.