Najbolje ulje za Citroen je...

Najbolje ulje je

  • Castrol

    Votes: 13 10,6%
  • Elf

    Votes: 3 2,4%
  • Ina

    Votes: 6 4,9%
  • Mobil

    Votes: 3 2,4%
  • Shell

    Votes: 7 5,7%
  • Total

    Votes: 86 69,9%
  • Valvoline

    Votes: 5 4,1%

  • Total voters
    123

Doomsday

U prolazu...
Ekipa, ako bi moga malo u OT i zamolit za mišljenje, jer se sam nikako ne mogu odlučit...

Znači, pokora je za nać liquy molly ulje za motor koje ja oću... Pa se odlučih na ova 2 kandidata...

Mobil Super 3000 X1 5W-40...

https://lubes.mobil.com/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-super-3000-x1-5w40.aspx

Shell Helix Ultra 5W-40...

https://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-5w-40.html

Koliko vidim, moj škodilak fabijica benz 1.2 12V 44 kW (60 konja) iz 2014. sa trenutno 77 k km bi mogla bit OK sa svako 10-15 t km ili godinu dana sa jednim od ova 2, ali koji bi bio bolji izbor, i zašto...? Cijena je li-la...

Shell je nešto rjeđi od Mobila, pa sad, jel to bolje ili lošije, ni sam ne znam...

Help...

:eek:
 

bikerbj

Member
Shell sam sipao u dosta auta i još uvijek to radim i nikad nije bilo problema, moj scenic 1.5 dci je odvozio 50tkm na mobilu i sve ok tako da nećeš promašit ni sa jednim....ali zašto ne uzimaš u obzir INA ulja....ja sad u svoja 3 auta točim INA a u četvrti će isto na sljedećoj izmjeni....
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

Cutac

Prèkaroš
Koja sirovina dijeli palac dolje ljudima koji se interesiraju za ulja?

Zasto mora biti 5W-40? Od ova dva, ja bih Shell, ali gledao bih i 0W-40 ili 5W-30. Recimo Castrol Edge 5W-30 ima slicnu viskoznost na radnoj temp. kao Shell, a nizu na hladno.
Ili ako mora 5W-40, onda
https://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/car-engine-oil/engine-oil-brands/castrol-edge/edge-product-range/edge-product-page.html
Koji je nacin koristenja auta?
Nije isto jel se koristi kao gradski ili ga vozis po magistrali pa mu treba gasa.
 

Dalibor

Dado Tornado
Koji je nacin koristenja auta?
Nije isto jel se koristi kao gradski ili ga vozis po magistrali pa mu treba gasa.
oznake kao što su "5w40" nemaju veze sa tim vozi li se po gradu ili magistrali.
za način korištenja vozila vezuju se neke druge karakterisitke ulja. kao TBN, NOAC, karakteristika pumpabilnosti...
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

Cutac

Prèkaroš
Da, evo ga i meni :D

Dado Tornado, zar nije TBN vise informativna brojka? Zar to ne govori koliko ulje dugo moze trajati? Tj. Svako full sintetičko ulje bi trebalo trajati bar 10 tisuca u normalnom korištenju.
MRV na -40° moze biti bitan, sve zavisno o tome kako se auto vozi. Ako ga vozi samo po gradu, tj. stalno ga gasi i nikad se ne grije, MRV i viskoznost na 40 su po meni bitniji. A ako ga upali u 8 i gasi u 12, a za to vrijeme ga vozi na preko 3000 okretaja, bitniji su viskoznost na 100 i HTHS.
 

Doomsday

U prolazu...
Cutac, to i je problem...

Najčešće se vozi vrlo kratke relacije, zato se i jesam rješio jtd motora...

Ali silom prilika sam u zadnje vrijeme često morao u Zagreb, autoput, 4 tisuće ili malo manje okretaja... Nabio 10 t km u 6 miseci, skoro duplo nego inače...

Ova 2 ulja su izbor isto radi više razloga, i sad još samo izabrat... Znam da bi Shell bio bolji izbor za kratke, a Mobil za autoput... Ali za kombinaciju, nikako se odlučit...

Što se palčeva doli tiče, sve 5 (samo Renault 4), zabrinija bi se kad bi svakome bija drag...

Preživit ću...

Valjda...

:D
 

Memphis

Active member
Ekipa, ako bi moga malo u OT i zamolit za mišljenje, jer se sam nikako ne mogu odlučit...

Znači, pokora je za nać liquy molly ulje za motor koje ja oću... Pa se odlučih na ova 2 kandidata...
Ja bi išao na Mobil jer kod Shella je upitno koliko je posto zapravo sintetika. A i zbog dostuponosti karakteristka. Al to je moj subjektivni dojam i daleko od toga da je Shell manje bolje ili lošije ulje.
hell sam sipao u dosta auta i još uvijek to radim i nikad nije bilo problema, moj scenic 1.5 dci je odvozio 50tkm na mobilu i sve ok tako da nećeš prom
Ja koristim pojedina i zaista su ok ulja samo što im je dostupnost koma. I moram izvdvojit Millenium koje je zaista odlično ulje.
oznake kao što su "5w40" nemaju veze sa tim vozi li se po gradu ili magistrali.
za način korištenja vozila vezuju se neke druge karakterisitke ulja. kao TBN, NOAC, karakteristika pumpabilnosti...
Slažem se ... više se to odnosi na godišnja razdoblja ljeto/zima. Prvensteno je bitan sastav ulja tj. baza.
Dado Tornado, zar nije TBN vise informativna brojka? Zar to ne govori koliko ulje dugo moze trajati? Tj. Svako full sintetičko ulje bi trebalo trajati bar 10 tisuca u normalnom korištenju.
MRV na -40° moze biti bitan, sve zavisno o tome kako se auto vozi. Ako ga vozi samo po gradu, tj. stalno ga gasi i nikad se ne grije, MRV i viskoznost na 40 su po meni bitniji. A ako ga upali u 8 i gasi u 12, a za to vrijeme ga vozi na preko 3000 okretaja, bitniji su viskoznost na 100 i HTHS.
Pojedini proizvođači ne iskazuju potpune karakteristike ulja kao i TBN zato takva ulja ni ne koristim. TBN se odnosi na to koliko je ulje sposobno neutrallizirat štetne spojeve (kiseline) koje nastaju sagorijevanjem a habaju motor. Baza ulja se odnosi na trajnost.

Kao što rekoh ako se radi o sintetičkim uljima onda te karakterisike uopće nisu upitne. Te karakteriste koje isčitavaš su postignut kompromis između razlika u temperaturi što kod 5W40 nije toliko upitno koliko je kod 0w40 ulja ili ostalih koji pokrivaju još veći temperaturni raspon.
 

Cutac

Prèkaroš
Ali silom prilika sam u zadnje vrijeme često morao u Zagreb, autoput, 4 tisuće ili malo manje okretaja... Nabio 10 t km u 6 miseci, skoro duplo nego inače...
A 5W30? Castrol Edge C3 koji sam ja stavio?
Dobar za hladne starteve, a kod mene se pokazao dobar jer ja 90% puta upalim auto, izađem iz grada, taman 10 km da se zagrije i onda auto sjedi između 2200 i 3000 okretaja, zavisno jel otvorena ili autocesta.
I nakon valjda 5-6 tisuća od zamjene, ulje je skoro pa skroz bistro.

Jel ti imaš temeprature u minusu dole na rivijeri? :D

Ovo?
https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/2096B19AE46DDE898025805200404FCB/$File/BPXE-9GY8NK.pdf
 

Doomsday

U prolazu...
Castrol otpada generalno, previše problema, jel original ili ne, tko je uvoznik itd...

5W-30 su OK ulja i većinom C3, ali meni to ne treba jer nemam DPF, i jer ne idem na duže intervale, pa zašto plaćat više za čak i malo manje zaštite (na kraći period A3/B4 znaju bit i bolji) i ekologiju koju niti nemam...

Nema kod mene minus temperatura skoro nikad, možda koji dan, tj. koju noć zimi, tako da, kad sve uzmem u obzir, ovaj Mobil će bit moj izbor, mrvu je deblji od onog Shella, ali za moju klimu bit će vjerojatno i bolji izbor, obzirom ga koristim i ljeti i zimi, jel...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Ok, sve pet, ali daj samo reci, interesira me, zasto ne uzeti nizu "radnu" viskoznost, ali i nizu kod hladnog starta? :)
Ako ga vecinom vozis po gradu(ok, ne znam kakav je grad), ja bih radije tako nesto uzeo.

S druge strane, ja tocim Mobil 3000 u Pandu i nemam zamjerki, pgotovo jer se taj auto vozi 5 km ujutro, 5 popodne:D
 

Doomsday

U prolazu...
A čuj, sve su to niske viskoznosti na 40 celzija, sve su ispod 90... Ono što mene brine su ljetne žege, upaljena klima, relativno male brzine... A osim toga, za moju mašinicu autoput na 130-140 kmh znači oko 4 tis. okretaja... Da ne kažem kako neke velike zime i minusa i nema kod mene...

Ne znam šta su ulili u njega prije 10 t km, ali ulje je sad poprilično 'zagorene' boje...

Ovi Castroli koje spominješ, 5w30 i 0w40 su poprilično 'tanji' prema podacima na 40 i 100 celzija... Slično kao i Shell Ultra 5w40... Samo skuplji... :D

Recimo, da mi treba C3 i mrvu 'deblje' ulje ka šta je ovaj Mobil x1 5w40, uzea bi Total Quartz MC3 5W40... Skoro identične viskoznosti na 40 i 100, samo low saps što meni nije bitno... I skuplji je, što mi jest bitno... :D

A ti nisi mora izlazit iz Total familije, Total Quartz MC3 5W30 je skoro identičan tom Castrol Edge C3 5W30 kojeg si stavio... Samo neznam za usporedbu cijene... A manja je šansa da će u kanti bit suncokretovo ulje...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
A ti nisi mora izlazit iz Total familije
Teško je nabaviti išta što nije "obični 7000, 9000 ili INEO ECS. Zato sam i za VTS-a uzeo Mobil, jer nema 9000 Energy nigdje.

A čuj, sve su to niske viskoznosti na 40 celzija, sve su ispod 90...
Ali koliko ispod :D
Ono što mene brine su ljetne žege, upaljena klima, relativno male brzine...
Ali opterećenje nije pretjerano visoko. Jel imaš hladnjak ulja na autu? Ako imaš, nema zime, a ako ni nemaš, čisto sumnjam da bi mogao doživjeti scenariji preniske viskoznosti/pucanja filma.

A osim toga, za moju mašinicu autoput na 130-140 kmh znači oko 4 tis. okretaja... Da ne kažem kako neke velike zime i minusa i nema kod mene...
Šta misliš kakav je 1.4 VTi na autocesti? :D
Od Zadra do Tušilovića nije bio ispod 3000 okretaja duže od pola minute, a niš mu nije bilo. Malo je popio, al šta onda :D Zavisi i kako ga voziš, nije isto sjediti na 130 na 4000 sa opterećenjem od 50% ili ići 80 sa punim autom po staroj cesti na istih 4000, ali sa 100% opterećenjem :whistling:

Mislim, sam znaš kako voziš i koliko opterećuješ motor, bolje si preporučiš nego ja :)
 

Doomsday

U prolazu...
Pa u Sisku imaš Intercars...

http://intercars.hr/hr/kontakt/mreza/

Nisam pita za mc3 5w30 ali jesam za mc3 5w40, i imali su ga, šta je čudo jer ga skoro nitko nema, 60-tak kn + pdv...

Imaju veliku ponudu, većinom uredne cijene, ima 3 miseca otvorili tu blizu mene...

Btw koji Mobil krcaš u VTS-a i zašto...? Preteško mi je sad pretraživat temu...

A ja sam se nekako radi svega skupa ipak odlučio za Mobil Super 3000 X1 5W40... Sve je nekakav kompromis, ali ovi mi je ipak nekako najdraži...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Pa u Sisku imaš Intercars...
Imam i kolegu i dobar rabat tamo, ali nisu imali 9000 Energy.

Btw koji Mobil krcaš u VTS-a i zašto...? Preteško mi je sad pretraživat temu...
Mobil1 FS 0W-40. Lega VTS-aš sa French Car Foruma od prvog dana sipa pišaku INEO ECS u svog i napravio je 210 tisuća milja i nema nikakvih problema. A vozi ga pošteno, kako VTS-u i priliči, isto mu je vikend auto. Pa reko ako on nema problema sa 10.8 viskoznosti na 7000 okretaja, zašto ne bih ja prešao na neko povoljnije ulje za hladne startove. FS je 74 mislim, Quartz 9000 je 91 na 40°C, a na 100°C, 9000 je viskoznosti 14.7, FS oko 13.5 ak se ne varam. Plus što je FS novo ulje, a 9000 staro 20 godina.

Mobil Super 3000 X1 5W40... Sve je nekakav kompromis, ali ovi mi je ipak nekako najdraži...
Ajd, valjda ćeš biti zadovoljan ;)
 

Doomsday

U prolazu...
Hm, za 9000 Energy, to valjda nisu imali 0w30 ili 0w40 jer 5w40 su sigurno imali kad sam ja tražio, vjerojatno i 5w30...

Valjda...

:D
 
Na vrh