Taj servis je odličan za takve stvari,kažu najbolji u Splitu i okolici.
Samo je na taj način ispitao injektore i nije mi ni predložio da ih vadim i da ih testira na stolu.
Ja o tome stvarno ne znam ništa, a glupo mi je bilo šta predlagati nekome tko je odličan u svome poslu.
Pa greška i pokazuje korekciju injektora, iako me čudi da je pokazala br.1 i 2, onda 1,2 i 3, nakon toga sva 4, i na kraju samo injektor br. 2.
On (a i većina drugih) kažu da je čudno da u isto vrijeme pokazuje problem sva 4 injektora.
Bilo bi mi lakše da ima nekih problema, ali nema ih. Auto uredno pali, uredno radi, nije nemiran, nema detonacija, ne dimi...
Jedino mislim da je malo porastao nivo ulja ali kažu da to zna biti zbog dpf-a.
Po dijagnostici je začepljen i ne radi više regeneraciju.
U četvrtak idem na ponovno čišćenje dpf-a pa ću vidit ima li nekih promjena.
Injektori su Siemens. Èitao sam da je bilo slučajeva, kad bi se izvadili, da bi tek onda bilo problema.
Samo je na taj način ispitao injektore i nije mi ni predložio da ih vadim i da ih testira na stolu.
Ja o tome stvarno ne znam ništa, a glupo mi je bilo šta predlagati nekome tko je odličan u svome poslu.
Pa greška i pokazuje korekciju injektora, iako me čudi da je pokazala br.1 i 2, onda 1,2 i 3, nakon toga sva 4, i na kraju samo injektor br. 2.
On (a i većina drugih) kažu da je čudno da u isto vrijeme pokazuje problem sva 4 injektora.
Bilo bi mi lakše da ima nekih problema, ali nema ih. Auto uredno pali, uredno radi, nije nemiran, nema detonacija, ne dimi...
Jedino mislim da je malo porastao nivo ulja ali kažu da to zna biti zbog dpf-a.
Po dijagnostici je začepljen i ne radi više regeneraciju.
U četvrtak idem na ponovno čišćenje dpf-a pa ću vidit ima li nekih promjena.
Injektori su Siemens. Èitao sam da je bilo slučajeva, kad bi se izvadili, da bi tek onda bilo problema.