Nije puno. To je u prosjeku. Tehnički i osiguranje 3000 kuna + izmjena ulja svakih 10 tkm + (...) + gume svakih 60 tkm...Iako 1000 do 1500 eura godisnje mi malo previse djeluje ali nisam to auto vozio do sad pa ne mogu potvrditi.
U biti i nije, u pravu si. Moj bi bio u Njemackoj osiguran i registriran tako da stoji sve napisano. Iako kad usporedim zadnju liniju C4 koja mi je alternativa, mislim da cak nije velika razlika godisnjeg troska ako C5 uzmem sa oprugama. Ja radim oko 20 tkm godisnje.Nije puno. To je u prosjeku. Tehnički i osiguranje 3000 kuna + izmjena ulja svakih 10 tkm + (...) + gume svakih 60 tkm...
Radim oko 25-30 tkm godišnje.
To je plus, svakako.hidraulicar koliko god opterecen uvijek iste visine, bio prazan ili pun, neces vidjeti da struze auspuhom od cestu kada je pun gepek i 3 covjeka na zadnjem sjedistu.
Jel mozes prokomentirati tvoj dojam pouzdanosti hidraulike na koliko prijedenih kilometara si koje kvarove/troskove imao na hidraulici?Evo da se i ja malo nadovezem, kao hidraulicar Naravno da je udobnost na strani hidraulike, ali nije samo udobnost u pitanju, vec i lezanje na cesti i sigurnost jer je hidraulicar koliko god opterecen uvijek iste visine, bio prazan ili pun, neces vidjeti da struze auspuhom od cestu kada je pun gepek i 3 covjeka na zadnjem sjedistu. Osim toga, imas i sport dugme gdje se dodatno ukruti ovjes ako hoces malo ostriju voznju.
Ne, ne. Auto je tada imao oko 60000-70000 i bio prilično mlad. Pumpa nova mi je naplaćena 1300 eura. Rad, potrošni materijal, ulje, ovo, ono... Da mi sad na 320.000 oda pumpa, pusitio bih ga na otpadu. Pogotovo u inozemstvu. Kad mi je taj auto ionako višak.ghorvat na vise od 300 000 km je otisla pumpa plus ulje. trosak je gadan bio izgleda jer je bio u Belgijii dospio u ovlasteni pa su ga oderali (Je li bilo manje od 2000 eura?)
Ma nema ljutnje (ja to znam i sam), to mi je profesionalna deformacija.Track, nemoj se ljutiti, ali mislim da si ti malo previše matematički pristupio kupnji auta, pokušavajući predvijeti sve troškove koji ti se mogu desiti na C4, C5, dizelima, benzinima...
Nisam ti ja bas mjerodavan, presao sam cca 9000-10000km sa ovim C5, prvi hidraulicar, trosak odrzavanja je bio 1L LDS ulja (8-9 eura) i spona zadnjeg senzora visine - 6 eura. Kvarovi su moguci kao i na svakom drugom polovnom autu, sto se tice hidraulike - imas 7 kugli / bombi koje se ne mogu puniti kao na starijim verzijama hidraulike nego se moraju mijenjati, mogu procuriti amortizeti / teleskopi, moze otici pumpa, mogu zezati ventili, mogu otici senzori visine... E sad, sve zavisi sta te zakaci, ja sam prezadovoljan, i nadam se da necu imati nekih glavobolja vezanih za hidrauliku, na kraju krajeva citroen godinama radi hidrauliku, nije da je dacia odjednom ubacila hidro ovjes u neki svoj model pa da se mislis je li dobro ili nije. a i sve nabrojano se moze kupiti i polovno, a i od zamjenskih proizvodjaca (za pumpu nisam siguran, ali se moze reparirati)Jel mozes prokomentirati tvoj dojam pouzdanosti hidraulike na koliko prijedenih kilometara si koje kvarove/troskove imao na hidraulici?