imao sam prilike kratko probati testni model (na 2h), dojmovi su mi vrlo dobri.
vs stari Berlingo, znacajno tisi, npr. na starom modelu 1.6hdi 115 ks, 120-125 kmh je uobicajena putna brzina (optimum potrosnje vs buka), dok na novom ona može biti 130-140 kmh, uz znatno manju buku i potrošnju od 6-6,5L.
100ks je na na takvom vozili "naknap", idelna kombinacija bi bila 130 ks i 6 brzina, te se nadam da ću ga uskoro moći isprobati.
znatno je tiši i udobniji, koliko sam polovio, prednji ovjes je sa Peugeota 308 ili 3008 (nemojte me uzeti za riječ), te je auto znatno mekši. izdampiran je fino, kokpit za klasu iznad, kao i ostale vozačke điđe (display, volan...). po euro NCAP-u, ima 4****.
Blutetooh je sa 2 mikrofona, tako da na 140 kmh možete ugodno pričati, dok je na prethodnim modelima bio sa 1 mikrofonom, i sve iznad 100 kmh je za sugovornika bilo polu razumljivo.
xtr paket je sada doslovno samo izmjenjen interijer i 17" felge, te ne opravdava 7500 kn nadoplate, naročito ako uzimate grip control opciju, jer tada dobivate 16" felge, pa doslovne plačate 1k € za tapecirunge.
ok je što sada auto stavljaju na 205/60 R16 gume (vs. 215/55 R16 na modelu prije), pa će sama ekpolatacija i održavanje biti niži, da se ne suportiraju "francuske" dimezije koje znaju imati fine cijene..
testne modele možete probati u Buzinu i na Jankomiru. početni popust za "fleet" kupnju su do 11%, te svakaki treba pričekati sljedeću godinu kada će oni biti veći, tj. cijene će biti prilagođene.
vs stari Berlingo, znacajno tisi, npr. na starom modelu 1.6hdi 115 ks, 120-125 kmh je uobicajena putna brzina (optimum potrosnje vs buka), dok na novom ona može biti 130-140 kmh, uz znatno manju buku i potrošnju od 6-6,5L.
100ks je na na takvom vozili "naknap", idelna kombinacija bi bila 130 ks i 6 brzina, te se nadam da ću ga uskoro moći isprobati.
znatno je tiši i udobniji, koliko sam polovio, prednji ovjes je sa Peugeota 308 ili 3008 (nemojte me uzeti za riječ), te je auto znatno mekši. izdampiran je fino, kokpit za klasu iznad, kao i ostale vozačke điđe (display, volan...). po euro NCAP-u, ima 4****.
Blutetooh je sa 2 mikrofona, tako da na 140 kmh možete ugodno pričati, dok je na prethodnim modelima bio sa 1 mikrofonom, i sve iznad 100 kmh je za sugovornika bilo polu razumljivo.
xtr paket je sada doslovno samo izmjenjen interijer i 17" felge, te ne opravdava 7500 kn nadoplate, naročito ako uzimate grip control opciju, jer tada dobivate 16" felge, pa doslovne plačate 1k € za tapecirunge.
ok je što sada auto stavljaju na 205/60 R16 gume (vs. 215/55 R16 na modelu prije), pa će sama ekpolatacija i održavanje biti niži, da se ne suportiraju "francuske" dimezije koje znaju imati fine cijene..
testne modele možete probati u Buzinu i na Jankomiru. početni popust za "fleet" kupnju su do 11%, te svakaki treba pričekati sljedeću godinu kada će oni biti veći, tj. cijene će biti prilagođene.