C4, 1.4 VTi, by Cutac

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma ne svidja mi se. Jos je i klasu ispod c4.
Pa zato i velim samo godinu dvije :D
Je klasa manje, ali ušparaš cca 30-40tkn. Njih sa strane i za dve godine im dovezeš nazad kaktus i ušparanu lovu - molim jedan C4 :D

Oćeš pokušavati sam prodat C4 ili nutra/van za Pežoa?
Za vodu se ne sekiraj. Dolij kad im ga dovezeš, nema šanse da skuže :cool:
 

Cutac

Prèkaroš
Ma ostaje c4, nis ne mogu dobit za njega, a, pod uvijetom da se ne pregrije, nije uopce los.
Jedino što mi fali je garancija.
Mislim, s ovom vodom bi se moglo zahebavat i moglo bi koštati, ovdje bi garancija bila mila majka.
Pogotovo ako se ovo ispostavi da je nesto veliko. Posla ne nedostaje, a da uz to rjesavam recimo brtvu glave mi nije fora...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odi izmjeriti plinove u rashladnoj.
Ja bi ga dal nutra za koliko god ide, plus dodat na to potencijalnih 1000€ kojih nisi potrošio na probleme :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Mislim, s ovom vodom bi se moglo zahebavat i moglo bi koštati, ovdje bi garancija bila mila majka.
Davnih godina sam ja ta "fantomska curenja" sanirao sa 150g mljevene crvene paprike. One iz vrećice. Za zapršku. Usuo u kiler. Zabrtvilo sve u tri p.m. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Mjerenje plinova, moze jos malo informacija? :)

Necu ga se rijesiti radi toga. Nakon 7 godina cu ga barem srediti da ne bude pokvaren.
A crvena paprika... Zanimljivo, ali ako bih krpao kroz rashladnu, uzeo bih nesto od LM ili slicne kompanije. No to cu izbjegavati ako mogu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
A crvena paprika... Zanimljivo, ali ako bih krpao kroz rashladnu, uzeo bih nesto od LM ili slicne kompanije. No to cu izbjegavati ako mogu.
Dobro, crvena paprika nije za krpanje posude. Ali kiler, to začepi. Pet i nešto godina je držalo dok opet nije procurio.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mjerenje plinova, moze jos malo informacija?
Nemam ti ništa bolje
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=csi7enf_cFU[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=MjLKhOIYNis[/ame]

Wurthov kit za testiranje ovi koriste... sad ti trebaš nać dovoljno naprednog mehu koji to ima :D
 

Cutac

Prèkaroš
Ako je posuda, onda sam na konju.
Budem pogledao ove videe kad dodjem doma.

Cak razmisljam da uspem LM Radiator Stop Leak pa sta bude. Makar sam skeptican, kako uopce to funkcionira?
 

Doomsday

U prolazu...
To funkcionira super kod manjih puštanja...

Problem se može javit ako u kileru ima smeća, naslaga di je protok otežan, može tu zatvorit protok...

Ako ga budeš koristio, provjeri kasnije da cijelom površinom kilera cirkulira tekućina... Ako je negdje kiler hladniji nego na druga mjesta, smanjena mu je površina i korisnost pa bi ljeti mogao bit problem...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Pretpostavljam da je sustav cist jer se redovno mijenjala rashladna.
Ja osobno ne bih htio sipati takve stvari jer ne znam kako funkcioniraju. Ok, zacepi pukotinu, ali na sto jos utjece?

Toma, polako, sve u svoje vrijeme :D
 

Cutac

Prèkaroš
Gubi vodu...
Danas 150km, SK-ZG-SK i izgubio je oko 100-150 ml.

A sve suho...
Negdje curi, ali ne vidim gdje... Mogu mijenjati dio po dio, usuti UV boju ili usuti ono za krpanje.
UV je najrealnija opcija, a od nasumičnog mijenjanja i čudesnog sredstva za krpanje ne znam što je gluplje...
 

ivek

Member
Jesi gledao u kabini oko radijatora za grijanje? Kod mene tamo pušta. Isto samo kad je grijanje uključeno gubi rashladnu, kad je isključeno ne gubi. Meni je izgleda plastični dio kućišta kod radijatora malo napukao.
 

Cutac

Prèkaroš
Gledao sam i suho je.
Osjetim miris antifriza u motornom prostoru nakon voznje, ali dovoljno slabo curi da ispari sve vrlo brzo.
 

Cutac

Prèkaroš
Dok se nije ugrijao, bio je na 40, dosla nizbrdica, vozio bez gasa, pao na 25, dosao do 80, bio neko vrijeme na 80, napokon dosao do 90, stao i na leru pao na 80.
Ili je toliko efikasan da ga ambijent od 3°C hladi na 80 ili termostat ne zatvara.

Nadam se da se priblizavam rjesenju problema rashladne

Da, treba mu dugo da se ugrije i kada nekada dođe do 90, vrati se na 80, a prije je bio na 90-100°C.

Tko je OEM proizvođač termostata ili koji brend nudi visoku kvalitetu?
 
Na vrh