Najbolje ulje za Citroen je...

Najbolje ulje je

  • Castrol

    Votes: 13 10,6%
  • Elf

    Votes: 3 2,4%
  • Ina

    Votes: 6 4,9%
  • Mobil

    Votes: 3 2,4%
  • Shell

    Votes: 7 5,7%
  • Total

    Votes: 86 69,9%
  • Valvoline

    Votes: 5 4,1%

  • Total voters
    123

bikerbj

Member
ja još 2000km i opet Ina, nadolijevao još nisam jer nema potrebe, uglavnom lijevam ga u sve svoje aute i sve pet....:whistling:domaće je domaće:angel:
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

DS9

Active member
Eto, nakon one moje agonije neodlučnosti, ubacio sam Shell Ultra 5W40...

I ne znam što je bilo unutra prije, ali sad se kod prvog, potpuno hladnog starta lanac praktički uopće ne čuje, što me jako veseli...

Nisam do sada imao auto sa faznim lancom, i to klapanje kod prvog paljenja me nerviralo... Više ga ne primjećujem i sretniji sam...

Valjda...
Zanimljivo.

Inače, pomenuti Shell Helix Ultra 5W-40 je praktično najtanja 5W-40ica na radnoj temperaturi, svega 13,1 mm2/s @100 C (dakle za 0,5 mm2/s od debljih 30ica). Hoću da kažem da mi se to čisto lično vrlo sviđa.
 

Memphis

Active member
Onda je vrlo ok. Ako je tačno, a najverovatnije jeste, da je identično Super Pace 5W-40
http://www.pennasol.com/a1v2/wp-cont...5W-40 GB.pdf
sasvim fina klasična 5W-40ica
Je jer se sa aditivma mogu postić zavidne specifikacije, glavna fora je u tome da su to reciklirana ulja.
ja još 2000km i opet Ina, nadolijevao još nisam jer nema potrebe, uglavnom lijevam ga u sve svoje aute i sve pet....domaće je domaće
Koja ulja od INE koristiš?
 

bikerbj

Member
@Memphis
Kod:
Koja ulja od INE koristiš?
Ovako....
Audi A4 1.9 tdi 66kw 1997.g. INA Milenium 5W40
P206 1.4 hdi 50kw 2003.g. INA Milenium 5W40
Citroen C5 II 2.0 hdi 100kw (bez FAP-a) 2004.g. Ina Star 5W40

za Scenica 1.5 dci 81kw 2011.g. sa FAP filterom je u planu 5W30
ali još proučavam šta se nudi od Ina ulja u tom segmentu...
 

DS9

Active member
Pa, manji proizvođači nemaju računa da nude ulje po ACEA C4 odnosno po renoovoj normi RN 0720, jer je taj segment zauzet od strane većih, najpre elfovog ulja Full Tech FE 5W-30.

Može za taj dci+fap da se upotrebi ulje po ACEA C3 ali bi ipak bilo zgodnije po ACEA C4 tj. sa pomenutim renooovim odobrenjem.

U vezi recikliranih ulja, ona nisu onakva kao npr. reciklirana plastika ili npr. karton u smislu da su nižeg kvaliteta u odnosu na virgin ulja koja su identičnih normi.

Sastav ulja može da nas interesuje, ali je to od sekundarnog značaja u okviru ulja koja zadovoljavaju iste norme.

Sa obzirom da je motorno ulje mešavina/rastvor nekoliko različitih (vrsta) baznih ulja + paket aditiva - u principu nas niti ne interesuje da li je bazno ulje vrgin ili rerafinisano (kada ono zadovoljava potrebne norme).

Ukratko:https://www.stle.org/images/pdf/STLE_ORG/BOK/LS/Base Oils/Re-refined Base Oil Quality_tlt article_Jan15.pdf
 

Milosh

Test
Šta odabrati za 1.6 THP

Molim stručnjake za ulja za savjet:


Radi se o motoru 1.6 THP (EP6CDT, 115 kW, 2012)

Do sada je uvijek u njega (i u ovlaštenom i po volji prethodnog vlasnika) sipano Total Quartz Ineo ECS 5W30. Ovako se ponašao:

- 5000 km nakon zamjene ulja prvi put prikaže poruku da je prenizak nivo
- dospem 0.5 l, ugasi se poruka
- 7500 km nakon zamjene ponovo prikaže poruku za prenizak nivo
- ponovo dospem 0.5 l, ugasi se poruka
- tako (bez trećeg prikaza poruke) dočekam novu zamjenu ulja na pređenih 10000 km


Poslednji put, u ovlaštenom su usuli Total Quartz Ineo First 0W30. Ovako se ponaša:

- 2500 km nakon zamjene prvi put prikazao poruku da je prenizak nivo
- dosuo 0.5 l, ugasila se poruka
- 5200 km nakon zamjene ponovo prikazao poruku za prenizak nivo
- ponovo dosuo 0.5 l, ugasila se poruka
- 7800 km nakon zamjene po treći put prikazao poruku
- dosuo 0.5 l, ugasila se poruka


Inače, po sintezi održavanja za njega je preporučeno samo 0W30 koje zadovoljava normu B71 2312, a to je samo First 0W30, koliko ja vidim.

Gledao sam rezulate koje nudi nekoliko online selektora maziva i svi preporučuju 0W30 gradaciju.

Èak i dokument ''Preporučena sredstva - Motorna ulja'' od PSA koji je neko od vas velikodušno stavio na forumu za naše podneblje za taj motor preporučuje isključivo B71 2312 normu i First 0W30, dok za B71 2290 normu koju zadovoljava Ineo ECS ne piše da je preporučena.

Očigledno je da ovo 0W30 troši puno brže nego 5W30. Ja lično mislim da on može normalno raditi sa 5W30 kao što je i do sada radio, ali to je samo moj osjećaj, ja inače nemam pojma o tome. Èak se je i radnik u drugom ovlaštenom prilikom kupovine First 0W30 ulja za dosipanje čudio i komentarisao ''Šta će ti to, to će on popiti za tren oka''... :)


Moje pitanje za vas je koje ulje mi možete preporučiti da isprobam za ovaj motor? Imajući u vidu (ako se slažete) da bih volio da se vratim na 5W30 gradaciju, ali isto tako da možda probam nešto mimo Total-a, nešto što je malo gušće ali što u najvećoj mjeri odgovara ovim traženim normama.

Hvala unaprijed.
 

Cutac

Prèkaroš
Stavi Mobil1 FS 0W-40. To cu ja staviti kada sljedeci put budem mijenjao.
Ako ti je skupo, mozes staviti Shell Helix Ultra 5W-40.
 

Doomsday

U prolazu...
Ma pusti sad cijenu, to Mobil 1 FS 0W-40 je vrhunsko ulje, ali je dosta gušće od Ineo ECS, a da ne govorimo o Ineo FIRST, i nije niti blizu PSA specifikacijama...

https://lubes.mobil.com/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-fs-0w40.aspx#

Ja isto mislim da bi ECS morao biti OK, a možda bi tvoj motor profitirao od malkice gušćeg ulja, pa u istoj specifikaciji ja bi na tvom mjestu pokušao pronaći Mobil Super 3000 Formula P 5W-30, čisto da vidiš kako bi se ponašao...

https://lubes.mobil.com/UK-English-LCW/carengineoils_products_mobil-super-3000-formula-p-5w30.aspx#

Ako ne nađeš baš P onda je bolje uzet ECS jer si tu makar negdi oko onoga šta je preporučeno od PSA...

http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/23000/23437

Nije previše gušće od First, ali ipak jeste ponešto...

http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/23000/23441

A nakon toga što probaš Mobil Super 3000 Formula P 5W-30, ako ga bude manje trošio, a ti poželiš još manju potrošnju ulja i izać van PSA specsa, onda definitivno nemoj gledat cijenu i uzmi si Mobil 1 FS 0W-40 ka šta Cutac kaže, pa probaj, i javi šta se događa...

Ma bit će to sve OK...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
ali je dosta gušće od Ineo ECS
Pio sam čajeve koji su gušći od Ineo ECS-a.

Mobil Super 3000 Formula P 5W-30
To je pak pretanko i bude ga pio, a možda i razbio. 10.5 mm^2/s na 100°C je izrazito tanko ulje.

PSA je propisala pretanko ulje. Pogotovo jer ovaj motor nema DPF, C3/C2 specifikacija mu niti ne treba.

Ja sam se zahebao i uzeo Castrol 5W-30(iako je bolje od Ineo-a - nakon dugog stajanja lanac više ne zaronda). Na proljeće ide Mobil1 FS 0W-40.
 

Memphis

Active member
Ovako....
Audi A4 1.9 tdi 66kw 1997.g. INA Milenium 5W40
P206 1.4 hdi 50kw 2003.g. INA Milenium 5W40
Citroen C5 II 2.0 hdi 100kw (bez FAP-a) 2004.g. Ina Star 5W40

za Scenica 1.5 dci 81kw 2011.g. sa FAP filterom je u planu 5W30
ali još proučavam šta se nudi od Ina ulja u tom segmentu...
A di kupuješ? INA Star? Ja koristim Millennium i Deltu Sint u kombiju. Probao sam INA Star ali kad sam htio kupit drugi put više nisu imali tam di sam kupovao. I čini mi se da mi tog Stara troši nešto malo više od ostalih ulja u VW 1.9 TDI PD mada poslije više ga nisam koristio pa ne mogu biti 100%.
Moje pitanje za vas je koje ulje mi možete preporučiti da isprobam za ovaj motor? Imajući u vidu (ako se slažete) da bih volio da se vratim na 5W30 gradaciju, ali isto tako da možda probam nešto mimo Total-a, nešto što je malo gušće ali što u najvećoj mjeri odgovara ovim traženim normama.
Budući da taj motor sam po sebi voli piti ulje ... ja bi išao na 5W40 al da je full sintetika.
 

bikerbj

Member
@Memphis
Kod:
A di kupuješ? INA Star? Ja koristim Millennium i Deltu Sint u kombiju. 
Probao sam INA Star ali kad sam htio kupit drugi put više nisu imali tam di sam kupovao.
I čini mi se da mi tog Stara troši nešto malo više od ostalih ulja u VW 1.9 TDI PD mada 
poslije više ga nisam koristio pa ne mogu biti 100%.
Kod nas u Bj ima Nacional, vidio sam i kod Tokića INA tj. uzimao sam Milenium ali predpostavljam da ima i
Star a do sad sam većinom uzimao na E-kupi...imaju uvijek....
 

Cutac

Prèkaroš
DS9, moze mala pomoc?
Mobil1 FS 0W-40 ili Shell Helix Ultra 5W-40 za 1.4 VTi?
Mobil ima bolju pumpabilnost na -40°C, viskoznost na 40 i 100°C je niza, indeks viskoznosti je visi, ali Shell ima PSA i BMW approval.
Kolicinu sulfatnog pepela ne mogu naci za Shell.

Razlika u cijeni je 110 kuna u korist Shella.

Ne mogu odrediti sto da uzmem od ta dva. Zamjena ce doci oko cca. 2. mjeseca.
 

Doomsday

U prolazu...
Mda...

Dilema... Mobil1 je bolje ulje, ali ako troši ulje, Shell bi moga bit bolji...

I ja san se mislija... Na kraju uzea Shell... Do sad nisam požalija...

Za tebe, nisam siguran šta bi bilo bolje...

A jesan ti pomoga, baš...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Išao bih na Mobil, ali Shell ima odobrenje od strane BMW-a i PSA, a ne znam zašto Mobil nema. Možda jednostavno nisu imali ništa jedni sa drugima, a možda će pojesti plastiku neku :thinking:
 

Doomsday

U prolazu...
Hmmmm...

https://www.mobil1.co.uk/synthetic-engine-oils/fs-0w-40.aspx?tabs=specifications#tabs

Ne virujem da će pojest nešto, ali vjerojatno mu neki parametar iskače van onoga što su PSA i BMW odredili kao parametre za svoj certifikat...

Što ne mora nužno bit loše...

Po parametrima bliže Shell-u iako je C3 ulje je Mobil1 ESP 0W-40, ima BMW LongLife 04 certifikat...

https://www.mobil1.co.uk/synthetic-engine-oils/dexos-2-approved-esp-0w-40.aspx?tabs=specifications#tabs

Sad, kako to da C3 ulje ima mrvu veću viskoznost na 40 i 100 stupnjeva od ACEA A3/B3, A3/B4 ulja, ne znam, nije mi logično, ali eto... Ispada da je bliže onom Shell-u C3 ulje nego ACEA A3/B3, A3/B4 ulje od Mobil1...

Mislim kako nedostatak certifikata ne bi trebao biti problem u ovom slučaju, u pitanju je vrhunsko ulje... Ili ne...

Ali, tko zna... I ako ćeš nastavit dodavat Ceartec, možda je bolje ić na povoljnije, a isto OK Shell ulje... Ili ne...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Ša će mi to, to je za ove koji ispuštaju NOx :whistling:

Mislim kako nedostatak certifikata ne bi trebao biti problem u ovom slučaju, u pitanju je vrhunsko ulje
U potpunosti se slažem s tobom, ali možda se ulje ne slaže sa nečime u motoru.
Sipam ga u VTS-a i nema problema, ali opet, VTS je stara garda koja se radila od olova i nuklearnih glava, a ne od pekmeza i kartona kao VTi.

I ako ćeš nastavit dodavat Ceartec
Neću, dodao sam ga čisto probe radi.

Viskoznost me ne dira, jedino što me vuče Mobilu je pumpabilnost. Još ne znam vrijednosti, tj. postotak pepela u Shellu.
 
Na vrh