nebu ti nitko zamjerioZvao sam ga danas I ne bavi se vise s tim, meni je radio prije cca dvije godine. Oprostite sto prije nisam provherio nego sam tu napisao...
300 €Koliko te koštalo
da, 115 stock, N. Mesto. Erca znam 15+ godina, još iz doba Mobikroga i nasviravanja b16a2 motora, sve preporuke za njega:Daj malo više info gdje si radio i koliko te koštalo tvoj je bio 115 ks stock?
chipanje bez charta i valjaka (before / after) ne priznam...Na stranicama od Citius-a ima cjenik pa mozete vidjeti otprilike cijene za vecinu vozila
brijem da mu treba 6ta brzina kakav odaziv sada ima
čekaj, šta postoje verzije od 115 ks s 5 brzina? ili sam ja nešto zabrijao?da, 115 stock
da, to je tamo kod petrola ako se ne varam, Tunerc je inače diplomiro na Hondama , ali ima prometa sa ostalim i dobro uradi, također preporučujem...da, 115 stock, N. Mesto. Erca znam 15+ godina, još iz doba Mobikroga i nasviravanja b16a2 motora, sve preporuke za njega:
http://www.tunerc.si/
radi sa svim markama auta... za svaki slučaj mu prije pošalji email pa će ti odmah reći što možeš očekivati.@hrc radi li tvoj poznanik iz NM i s mazdama?
6 brzina su došli tek na novim Euro 6 motorima od 120 ks, mislim tamo 2015/2016.. 115 ks je došao u redizajn modelu 2012, prije toga su imali 110 ks..čekaj, šta postoje verzije od 115 ks s 5 brzina? ili sam ja nešto zabrijao?
ili je to kod berlinga uobičajeno?
točno tamo - točno taj. naveo sam cijenu koliko naplaćuje, a ne koliko je meni naplatio evo našao sam stari chart od svoje Crx Vti (EG2) koju sam u njegove savjete bio malo "otvorio". nije bila dirana elektronika osim manipulirani peak-ovi i faza otvaranja vteca (vtec controler) te izmjenjen kompletan usis (CAI) & ispuh (decat).da, to je tamo kod petrola ako se ne varam, Tunerc je inače diplomiro na Hondama , ali ima prometa sa ostalim i dobro uradi, također preporučujem...
p.s. mogo ti je dati popusta ako se već znate