Cutac
Prèkaroš
Pozdrav!
Dakle, mijenjao sam termostat, bla bla, svi koji su na forumu su vjerojatno pročitali i znaju o čemu se radi.
Sada mi je suvozač rekao da ne puše toplo. Navodno je do prije zamjene puhalo toplo. Nikada nisam suvozač pa ne znam.
Nije klapna kao što je na VTS-u bilo jer sam ju pregledao + kada mijenjam temperaturu intervali temperature ispuhanog zraka su drugačiji.
Znači na vozačkoj strani na maksimumu puše(karikiram) 40°C, a na minimumu 20°C.
A na suvozačkoj strani na maksimumu puše 25°C, a na minimumu 5°C.
Znači klapna se miče od minimuma do maksimuma, ali temperatura je niža nego što bi trebala biti u oba slučaja.
Koji bi vrag mogao biti?
Pogotovo jer je suvozač zapravo suvozačica i krv će mi popiti ako joj nastavi biti hladno. Osim ako mi ne dopizdi pa se zavezem u drvo da zašuti...
Dakle, mijenjao sam termostat, bla bla, svi koji su na forumu su vjerojatno pročitali i znaju o čemu se radi.
Sada mi je suvozač rekao da ne puše toplo. Navodno je do prije zamjene puhalo toplo. Nikada nisam suvozač pa ne znam.
Nije klapna kao što je na VTS-u bilo jer sam ju pregledao + kada mijenjam temperaturu intervali temperature ispuhanog zraka su drugačiji.
Znači na vozačkoj strani na maksimumu puše(karikiram) 40°C, a na minimumu 20°C.
A na suvozačkoj strani na maksimumu puše 25°C, a na minimumu 5°C.
Znači klapna se miče od minimuma do maksimuma, ali temperatura je niža nego što bi trebala biti u oba slučaja.
Koji bi vrag mogao biti?
Pogotovo jer je suvozač zapravo suvozačica i krv će mi popiti ako joj nastavi biti hladno. Osim ako mi ne dopizdi pa se zavezem u drvo da zašuti...