Ako ima nešto što bi trebao znati pošalji mi u pp, čisto da znam
Poznajem vlasnika servisa a nisu prevaranti, to garantiram.Rekli su mi da je mogao kvar bit do neke sitnice,to se riješi za pola sata ali ispalo je da se sve mora mijenjati.
pa...ajmo redom.
prvi put usuli krivo ulje. umjesto 5w30 usuli 10w40, nakon slanja prigovora u sloveniju, udostojili su se o svom trošku ponoviti postupak.
drugi put stavili akumulator koji ne zadovoljava minimume propisane za c5 s hidraulikom. auto 2 tjedna nakon montiranja novog akumulatora ide u economy mode, punjenje u redu, napon u redu.
treći put "zakrpili" staklo tako da se iz aviona vidi da je krpljeno. možda to tako treba? kako će netko znat da je krpljeno ako se ne vidi :whistling:
četvrti put naplatili 235 maraka za "elektroinstalacije koje vode do pumpe hidraulike", a nikakva elektroinstalacija nije bila ni u kvaru ni u pitanju, već je riknuo osigurač pumpe.
e sad onaj najzanimljiviji dio:
kad je osigurač opet riknuo, 5 dana nakon ove gore intervencije, oni su stavili novi osigurač. riknuo i on. sad bi svatko normalan tražio uzrok toga, ali ne i oni, genijalci stavili novi, jači, osigurač, kontaju ovaj je jači, on neće pregoriti. i nije pregorio, pregorila je pumpa :grin: (novonabavna vrijednost 1100 eura). naravno, smatrali su da nije do njih, već da sam ja jednostavno imao lošu sreću.
uglavnom to je to, možda sam nešto i zaboravio, ali oprostit ćeš mi to.
o komunikaciji s kupcem neću trošiti riječi, na 11 raznoraznih mailova u mojoj karijeri i korespodncijii s njima, odgovorili su na 3.
toliko za sada, pozdrav!