Promjena lanca

robert098

Member
Skinuo sam online manual za c crosser ali nigdje mi ne pisu servisni intervali.... Zna li itko na koliko km se mjenja lanac na 2.4 16v, 130kw??
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam taj podatak, ali osobno ga nebih pustio preko 200tkm, vjerovatno bi ga i ranije riješio.
Za točni informaciju nazovi Citro ili Mitsu ovlašteni servis ;)
 

sir.Oliver

Well-known member
vek trajanja lanca uvelike zavisi i od načina vožnje . lanac ne voli nagle akceleracije ( gas do daske - potpisivanje .... i ubacivanje u nižu brzinu pri većim brzinama ) ... tada enormno trpi ... što mu skraćuje vek trajanja .... ali može i do 200.000 bez problema .
 

quadrolg

Member
ovisi i kakav je lanac, recimo na Hondi je troredni lanac koji je puno bolji nego recimo na bmw u koji izgleda koda si ga skinul s bicikla.
 

sir.Oliver

Well-known member
Signum ( 2.2 dtr ) ima čak dva lanca .... moj je prešao 277.000 km ( po satu . koliko je stvarnih , ni bog ne zna , pošto je uvoz iz D ) a još uvijek motor nije diran . samo sam grijače promijenio na oko 220000 km .
 

robert098

Member
Onda nema razloga za brigu. Ja sam ga kupio sa 117 tkm ( zena vozila troje djece u skolu, diplomati) auto sada ima 124 tkm. Ja ga normalno vozim, automatik... Ponovno mali servis i to je to. Hvala dečki na informacijama.
 

Damaj

Active member
Lanac promijeni na kilometraži velikog servisa. Ja se zeznuo pa na svom nisam mijenjao na velikom servisu misleći kako lanac može trajati koliko i motor, pa sam kasnije imao problema (greška nesinhronizirani rad bregastih - baca motor u safe mod), tako da sam ga svejedno morao promijeniti, samo što sam ovoga puta umjesto dodatnih 270 kn za lanac na velikom servisu sada morao platiti 1600 kn, kao da sam ponovno radio veliki servis, bar što se tiče razvodnog lanca (vodilice, španeri...). Dakle kvaliteta današnjih lanaca nije ni iz bliza kao nekada, mjenjaju se isto kao i remenje.
 

Damaj

Active member
kak na kojoj marki auta
Ja imam iskustva sa Citroenom i govorim o kompakt klasi auta, sumnjam da je tu stanje bitno drukčije i kod drugih marki koje imaju takvo tehničko rješenje.


A na koliko km si radio veliki servis? Sto si sve mjenjao i koliko te izaslo?
C4, 1.6 vti, 100 000 km. Sve što je trebalo (vodena pumpa, set razvoda, osim lanca - moja greška, remenice, tarenica, mikro remen, čiščenje sita - filtera ulja u karteru, izmjene ulja motornog i kočionog, izmjena antifriza, filtera....). Original dijelovi uz nekakav popust skoro 5000 kn.
 
Na vrh