na koliko km si ga skidao i dal je bilo zaprljano tj začepljeno?neki dan sam skido kod majstora karter pa je ocistio to sito od uljne pumpe
To je ono nesto sta zeljko porsche marusic (kako bi rekao Dalibor ) stalno trubi da treba napravit na PSA/Ford 1.4 i 1.6 16v dizelasima, cini mi se, nakon svakih 50 tkm (nemojte me drzat za rijec sta se tice kilometraze). Koliko mu to drzi vodu, ne znam.A koji je razlog skidanja kartera?
Èist insajder. :wtf:deda, on je sigurno vw utvara samo njih hvali:thinking:
Kaj on bolje zna od proizvođača i servisa,otkud mu tolka pamet,blago njemu.
skido sam ga na 81500 i nije bilo zaprljano koliko sam ja to vidio.na koliko km si ga skidao i dal je bilo zaprljano tj začepljeno?
??:whistling: ajd pojasni malo hrvojePromašio je doktor kompletni teren.
Filter je cijevi kojom ulje dolazi do turbine.
Hrvoje
kaze mi majstor kod kojeg sam to radio da zna biti taloga,valda ko neodrzava autoSad se postavlja pitanje ćemu već sto godina služi filter ulja,za ukras?
piše na fr forumu da su zbog možebitne špene na 1.6hdi stavili filc u cijev kojom ulje dolazi do turbine. Pa ako špene bude i previše nije dobro.??:whistling: ajd pojasni malo hrvoje
Laky?još bi i povjerovao u filc-problem kada o tome željko buba marušić nebi pisao... ovak... uzet ću sa rezervom