75 Ah 680A ili 85 Ah 800 A

mladenbl

New member
Model: 574 012 068
Kapacitet: 74 Ah
Struja hladnog starta: 680 A
Širina: 175 mm
Dužina: 278 mm
Visina: 190 mm
Short Code: E11
UK Code: 096

Mislim da je kod mene tvornicka ugradnja 75 / 800
 

Doomsday

U prolazu...
Po Varta pretraživaču, uzeo si najslabiji preporučen akumulator za tvoj auto, i to Blue Dynamic,a ne Silver...

https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/battery-finder?type=pc&year=2012&make=21&model=6729&engine=32794&etn=577+400+078|574+012+068|570+901+076|&rec_etn=574+012+068|&ss_etn=&literal_search={"type":"Passenger+Car","year":"2012","make":"CITROËN","model":"C5+III+(RD_)","engine":"2.0+HDi+165+(120+kW+/+163+PS)"}

Pretpostavljam da je to preporuka za one bez hidraulike i S&S, a za hidrauliku bez S&S kao kod tebe ipak bi išao Varta Silver Dynamic 577 400 078 77Ah/780A...

https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/proizvodi/varta-silver-dynamic/577-400-078

Tako da, nije da neće i taj Blue radit, onako, OK, ali Silver bi bio bolji...

A u slobodnoj prodaji koliko znam nema 75Ah/800A akumulatora... Možda neki OEM prva ugradnja, ali ovako, klasično, koliko ja znam - nema...

Valjda...

:D
 

mladenbl

New member
Ovaj blue dynamic sto mi je trenutno ima da "leti" vani iz auta :D
Samo se dvoumim da li da stavim ovu Vartu sto si mi preporucio ili Bosch.
 

Doomsday

U prolazu...
Hmmm...

Bosch S5 77 +D - 77Ah/780A je na papiru isti kao Varta Silver Dynamic 577 400 078 - 77Ah/780A...

Tako da možda i nije bitno koji uzmeš...

Ali ja osobno više vjerujem Varti...

Valjda...

:D
 

mladenbl

New member
Vartu mi je lakse naci, a i jeftinija mi je oko 100km = 50 Eura.
Negdje sam procitao da Citroen dolazi sa fabrickim akumulatorom od Varte.
 

Memphis

Active member
Nema potrebe mijenjat aku jer nećeš time ništa dobit (bar vezano za tvoj problem). Kapacitet malte ne isti a startna snaga se osjeti samo kod paljenja, sa jačim će nešto malo veselije vrtit a možda to nećeš ni primjetit. Razlika je 15%.

Bolje prvo multimetrom provjeri stanje napunjenosti akumulatora da vidiš u kakvom je stanju. S time da to mjeriš ujutro ili kad ostoji jedno 2 sata.
 

mladenbl

New member
Bolje prvo multimetrom provjeri stanje napunjenosti akumulatora da vidiš u kakvom je stanju. S time da to mjeriš ujutro ili kad ostoji jedno 2 sata.
Ovo mi je predlozio kolega, pa cemo provjeriti ujutru kakvo je stanje.
Mada, on je imao problem kada je u svom C4 imao ovakav problem, samo sto je on drasticno manji akumulator stavio, jer nije imao mnogo izbora u tom trenutku kada ga je izdao njegov.

Hvala na prijedlogu, vidjeti cemo sutra sta ce biti...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Bosch i Varta se rade, koliko znam, a možda griješim, u istom pogonu. Ono što sam siguran da im je vlasnik "Johnson Controls" zajednički.
S Bosch m nisam imao dobra iskustva. S tri od četri Boschva akumulatora, na dizelu, nisam bio zadovoljan. Dva nisu izdržala tri godine, a jedan je odmah išao u zamjenu. Ovaj četvrti je u petoj godini na malom benzincu.

S Vartom nemam iskustava. Mislim da je to ista stvar. Ja bih uzeo, ako ti stane 90Ah od 750A TQ tj Fiamm. Tri godine si miran, dvije sigurno. ;) Ne mogu katalog otvoriti od kuće, ali mislim da je oko 700 kuna. S popustom možda i manje.

Od premium marki bih birao jedino Exide. Ono što posredno znam, najmanje reklamacija.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Imao sam Bosch skoro 6 godina. Kazu mi da se Varta i Bosch trebaju izbegavati. Ja cu uzeti Energizer sa 42 meseca garancijom. 77/780
 

Damaj

Active member
Nema to veze sa top modelima, danas se i jamstva daju produženo na akcijama (predprošle godine uzeo Topla suhi sa nekakvim gelom, snižena cijena i produljeno jamstvo na 3 godine ;)).
 
Na vrh