GC4P ima, gledam usporedno, 25 mm veći osovinski razmak, ali je 182 mm kraći. Iz iskustva, komparativno, primjećuješ li u praktičnom smislu nedostatak te dužine, npr. u prtljažniku, prostoru za noge iza ili naprijed, itd.?
Evo ovako. U pitanju su dva totalno, ali totalno različita auta, jedino zajedničko im je znak na haubi, i možda pokoja još sitnica. Prva stvar, ja kad sam doveo GC4P ispred kuće, ukućani su se čudom čudili kako je kompaktan i uopće nije velikih gabarita, jer po onome što sam im pokazivao na slikama, očekivali su nekav minibus sa skoro 6 metara dužine :grin:
Tako da sve ove brojke koje si naveo-ne vrijede. Na papiru to možda jeste tako, u praksi apsolutna suprotnost. C5 je mrcina u svakom pogledu, skoro 4,80m dužine naspram GC4P koji je nekih 4,60, tih 20 cm se ne osjeti nigdje osim na parkingu. Sve je to nestalo u haubi kod C5. Koliko god C5 izvanka moćan i veliki izgledao, iznutra, ruku na srce, takav nije. Svi dijelovi, stubovi, sjedišta, vrata, sve je jako jako masivno, i toliko traženi centimetri odoše na sigurnost umjesto na praktičnost, što nije slučaj kod GC4P. Picasso je mnooooogo pregledniji, sa svih strana, ima stvarno veliki broj pretinaca i mjesta za ostavu, što je kod C5 falilo. C5 je nasuprot tome, već ranije rekoh, masivniji, sigurniji, udobniji, puno tiši i barem dvije klase bolje izolovaniji. Picasso opet, mnogo zanimljiviji, velika šajba, visok položaj sjedenja, u mene ima panoramu pa i to upotpuni ugođaj, a kad si unutra osjećaj je kao da si u nekom kombiju sa 2.5m širine, tako da se stvarno ne mogu usporediti. Pričamo o poslovnoj limuzini i obiteljskom monovolumenu. C5 je auto u koje ćeš sjest i voziti (ili biti vožen) par sati u komadu, izići i otići na sastanak. GC4P je pak auto u koje ćeš smjestiti minimalno 2 djece, ženu, kolica, brdo igračaka, razvalit muziku, otvoriti prozore i uživati u životu. C5 je auto iz želje, GC4P je auto iz potrebe.
U C5, kad su mi bile dvije sjedalice nazad, nije bilo teoretske šanse da itko prođe, a kamo li da sjedne na zadnju klupu. Kod GC4P bez problema sjedne jedna osoba između dvije sjedalice, a mi imamo, ako ne najšire, onda definitivno jedne od širih sjedalica na tržištu - Cybex Pallas m-fix. S nekim, u gabaritima normalnijim sjedalicama, vožnja odrasle osobe između dvije sjedalice se ne bi osjetila. Plus što se sva tri zadnja sjedala mogu pomicati i naprijed/nazad kao i sam nagib leđnog dijela. Kada je i kod C5 i kod GC4P vozačevo sjedalo namješteno onako kako meni paše, sigurno nekih 15cm, možda i više, prostora na zadnjoj klupi ima više u GC4P, plus što se sjedala na većoj visini pa mjesta za noge ima u izobilju.
Što se tiče prtljažnika, specifikacije kažu da je kod c5 dubina 104 cm, dok je kod GC4P 102,8. Znači 1,2 cm je kod C5 dublji. Ali... Kod C5 je visina fiksna, dok je kod GC4P visina teoretski moguća do plafona, plus što su u pitanju peta vrata pa je ulazak i manevriranje oko prtljažnika puno lakši. Također, ako se drugi red sjedala pomakne skroz naprijed, onda dubina ide do 117,8cm i tada već imaš skoro pa kombi
Kod GC4P je djecu puno lakše vezati pojasem jer je klupa dosta visoka, pa se ne treba lomit kičma dok ih svezeš. Također, kod GC4P sjedalice, kad su učvršćene ISOFIXom, stoje puno bliže vratima, čak ih i diraju, pa je djeci i prozor na dohvat ruke, čitaj: uvijek su prljavi, što kod C5 nije bio slučaj. Kvaka je skroz pomaknuta naprijed, tako da nema ni teoretske šanse da nju mogu dohvatiti, što je recimo slučaj kod Astre J koju povremeno koristim.
I tako, to je ono što mi je trenutno na pameti, ako ti šta još treba, samo pitaj.