Auto radi "super" a javlja engine fault :) POMOÆ!

visaluteju

Well-known member
C4 2011 1.6 hdi 68KW

Kao i još par ljudova sa foruma i meni se ponovo javlja famozna greška, (samo imam osjećaj da kod mene mora biti uvijek odatnih peripetija)
javlja se na 2 načina:

1) Kada dam kontakt odmah iskoči engine fault i pisne ono par puta i neće da upali, samo vergla

2)Ne javi se na samom kontaktu već odmah nakon paljenja

Kada mi se desi ovo pod 1 ja samo izvadim ključ i ubacim ga za 2 sekunde onda se greška ne javi već se ponaša kao ovo sa broja 2.
Tako ga prevarim svaki put.

Greška mi se javlja na jedan od dva napisana načina svaki put, ali auto nakon paljenja radi i ide najnormalnije, čak šta više ide odlično i tako vozim već mjesec dana.

Na dijagnostici pokazuje sledeće greške: P0003 greška regulatora pritiska goriva i P0245 greška turbokompresora, a na opisu obe greške piše kratak spoj na masi

Prije mjesec odem u servis i pored pomenutih grešaka našli su mu 100% zacepljen FAP i da nemam aditiva (šta sam i znao), FAP sam očistio 100% i dolio aditiv, greške obrisane i auto nije javljalo grešku narednih par dana da bi se jedno jutro ponovile.

Uđjem u priču sa jednim forumašem on mi nadje da je + žica od regulatora pumpe a i tog nekog ventila turba (čije greške se javljaju) ista žica i da je vjerovatno negdje spoj sa nečim ili loš kontakt...
Zna li neko da li negdje postoje oznake žica i kontakata od ECU da mogu tačno viditi koja žica je za šta? ja onako dok sam pregledao ecu i kutiju osigurača nisam uspio vidjeti nikakve oznake. Trebam naći žicu bcm3 broj 29
da je pokušam ispratiti i naći mogući problem

Ja sam pregledao sve osigurače, pregledao ECU, izvadio i njega i (kako god se zvala ona kocka na kojoj su osigurači), sve pregledao džekove i kontakte i sve je ok, nigdje nisam uspio naći problem... Tako da je je vjerovatno problem negdje u instalaciji ili na siprotnom kraju na drugim džekovima...

Onda dalje kad razmišljam kontam da je problem u spoju i kontaktu da li bi mi se greška javljala baš svaki put ovako kako se meni javi??? Kada greške obrišem preko dijagnostike ne javljaju se do sledećeg dana ili u naredna dva - tri paljenja i opet počnu....

Da su u kvaru regulator pritiska goriva i ventil turba mislim da bi auto trzao, gasio se, ulazio u limp mode i to ali to se ne dešava....


Palo mi na pamet i sledeće, par dana prije nego su se pocele javljati greske dobio sam dijagnostiku i malo pregledao auto (lexia) jel moguće da sam ja možda nešto uključio pa da mi zibog tog javlja greške...

Zaboravio sam napomenuti da pored one dvije greške auto još javlja i da nema komunikacije sa kućištem inteligentnog posluživanja (šta god to značilo) a na to su mi rekli u servisu da je to normalno tj da nije ništa posebno da to javlja na skoro svakom autu kad je nešto isključeno od neke opreme ili slično...ovo kad obrišem treba dosta duže vremena da se ponovo javi greška

Da li je ko imao sličan problem, šta mi je raditi dalje? Bio sam kod dva osrednja električara i bisu uspjeli ništa naći???

Mrsko mi ići negdje dalje da mi kopaju a nisam siguran ni gdje da odem a opet auto mi kao "normalno" radi.

Bilo kakav savjet i diskusija su dobrodošli...(kom ne bude mrsko pročitati ovaj moj esej) :)
 

Cutac

Prèkaroš
Ako si pregledao(izrazimo se, eliminirao) sve osim samih senzora, ili je problem u njima ili u ECU koji ih koristi.
I meni je davalo gresku za parking rječju "coherence", a problem je bio u senzoru.
 

Milosh

Test
1. Nisi mogao ništa uključiti da to uzrokuješ.

2. Jesi li napokon instalirao offline Service Box i Sedre? Pitaš koja je koja žica a to sve imaš u Sedre-u. Ovo isto sam ti pisao prije 2-3 mjeseca kad smo prvi put pričali o dijagnostici.
 

visaluteju

Well-known member
Jesi li napokon instalirao offline Service Box i Sedre
nisam, skinuo sam sve to, service mi je poslao dragi nas cutac ali nikako se natjerati da instaliram... odnjeo sam da su tu uglavnom mehanicki dijelovi ne i instalacije... :oops:

tjeram se veceras
 

Milosh

Test
Sad cu izvalit jednu glupost,

a da nisu žice (kablovi) malo oksidirali na spojevima:oops:
Nije to glupost već je moguće. Tačnije, može biti loš spoj sa ECU zbog oksidacije kontakata ili zbog fizički slabog spoja.
 

visaluteju

Well-known member
Instalirao sam ove programe ali nikako da uhvatim vremena i proucim seme i zice. Kako auto ide normalno onda me ne pritisce da se bacam na to. Za par dana imam "proljetni raspust" pa se bacam na to. Pare polazem ili na ostecenu zicu ili mozda zahrdjao konektor na dzekovima tamo sa druge strane...
 

visaluteju

Well-known member
Nisam nista nasao. Cekam da mi sledeci mjesec dodje jedan rodjo elektricar pa da zajedno cackamo. Auto i dalje ide super ali greska iskace na paljenju
 

visaluteju

Well-known member
Pa jesam onako koliko sam sam mogao. Vizuelno sve oko motora izgleda super, cisto i prilicno suho. Gresku mi izbaci cim ubacim kljuc u bravu, prije paljenja (najcesce je tako) ja izvadim kljuc i vratim, ne izbacuje gresku i normalno upali. Cim se upali motor izbaci iste sekunde gresku ali najnormalnije vozi. I na dijagnostici (ako joj je vjerovati?) spominje kratak spoj na masi
 

gambler072

C5 enthusiast
@Cutac - Inbox ti je pun, a preko ove teme sam dosao do info za Sedre :) Trebala bi mi mala pomoc oko Sedre, juce sam konacno uhvatio vremena da je (pokusam) instalirati. Ispratio sam uputstvo kroz svaki korak, u sva 3 pokusaja instalacije, ali na kraju ipak ne radi. "Backup dokumentaciju" uopste ne mogu otvoriti, cim otvorim izbaci mi technical error, a "Citroen sedre backup" se otvori u exploreru, ali ne mogu pristupiti nijednom vozilu, stalno izbacuje poruku "No drawing associated with this vehicle configuration". Cistio sam registry, pokusavao 3 puta sa instalacijom, ali ne ide. Imas li mozda neku ideju gdje grijesim?
Hvala unaprijed ;)
 

Cutac

Prèkaroš
Aha, sori za inbox, ne da mi se brisati :D

Ne bih znao gdje je problem :hm:, meni je radilo odmah po instalaciji.
Pretpostavljam da ga nesto buni od podataka, ali ne razumijem se u to pa ti jedino mogu preporuciti da instaliras na cisti OS, bilo dual boot ili virtualku.
Mozda se Milosh oglasi, on sigurno zna vise nego ja o softveru :)
 

gambler072

C5 enthusiast
Vazi, sacekat cemo i njega, ako on ne zna, onda cu na svjez os probati, hvala svakako :)

Edit: Ima li ko broj od Milosha, da ga nazovemo pa da se oglasi, izgleda da se, otkako je kupio Volva, rijesio svih problema pa mu forum ne treba vise :grin::grin::grin:
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ima li ko broj od Milosha, da ga nazovemo pa da se oglasi, izgleda da se, otkako je kupio Volva, rijesio svih problema pa mu forum ne treba vise
Zadnja aktivnost: Danas 09:51

Ne gleda čovjek temu, a forum je toliko zastario da ga se ne može tagirati. Kad će novi forum više?
 

Milosh

Test
Ko me zvao!? :rolleyes:

Gledam ja sve, ali nemam šta za napisati. :D

Ne znam, tj. ne sjećam se dovoljno detaljno avanture sa instaliranjem tih softverskih gromada. Sjećam se da sam i ja imao te greške ali sam ih riješio, ali stvarno se ne sjećam kako.

Jesi li odradio sve oko registracije (prekopirao onaj neki fajl, ne sjećam se kako se zove).

Sjećam se da je kod mene na kraju bio problem sa aktivacijom, i riješio sam ga tako što sam taj fajl kopirao ne samo tamo gdje piše u uputstvu, već i za drugi softver. Na primjer, u uputstvu je pisalo da se fajl prekopira samo u podfolder od DocBackup-a, a meni Sedre nije htio raditi. Onda sam fajl prekopirao i u takav folder od Sedre-a i onda je i on proradio. Tako nešto je bilo.
 
Na vrh