visaluteju
Well-known member
C4 2011 1.6 hdi 68KW
Kao i još par ljudova sa foruma i meni se ponovo javlja famozna greška, (samo imam osjećaj da kod mene mora biti uvijek odatnih peripetija)
javlja se na 2 načina:
1) Kada dam kontakt odmah iskoči engine fault i pisne ono par puta i neće da upali, samo vergla
2)Ne javi se na samom kontaktu već odmah nakon paljenja
Kada mi se desi ovo pod 1 ja samo izvadim ključ i ubacim ga za 2 sekunde onda se greška ne javi već se ponaša kao ovo sa broja 2.
Tako ga prevarim svaki put.
Greška mi se javlja na jedan od dva napisana načina svaki put, ali auto nakon paljenja radi i ide najnormalnije, čak šta više ide odlično i tako vozim već mjesec dana.
Na dijagnostici pokazuje sledeće greške: P0003 greška regulatora pritiska goriva i P0245 greška turbokompresora, a na opisu obe greške piše kratak spoj na masi
Prije mjesec odem u servis i pored pomenutih grešaka našli su mu 100% zacepljen FAP i da nemam aditiva (šta sam i znao), FAP sam očistio 100% i dolio aditiv, greške obrisane i auto nije javljalo grešku narednih par dana da bi se jedno jutro ponovile.
Uđjem u priču sa jednim forumašem on mi nadje da je + žica od regulatora pumpe a i tog nekog ventila turba (čije greške se javljaju) ista žica i da je vjerovatno negdje spoj sa nečim ili loš kontakt...
Zna li neko da li negdje postoje oznake žica i kontakata od ECU da mogu tačno viditi koja žica je za šta? ja onako dok sam pregledao ecu i kutiju osigurača nisam uspio vidjeti nikakve oznake. Trebam naći žicu bcm3 broj 29
da je pokušam ispratiti i naći mogući problem
Ja sam pregledao sve osigurače, pregledao ECU, izvadio i njega i (kako god se zvala ona kocka na kojoj su osigurači), sve pregledao džekove i kontakte i sve je ok, nigdje nisam uspio naći problem... Tako da je je vjerovatno problem negdje u instalaciji ili na siprotnom kraju na drugim džekovima...
Onda dalje kad razmišljam kontam da je problem u spoju i kontaktu da li bi mi se greška javljala baš svaki put ovako kako se meni javi??? Kada greške obrišem preko dijagnostike ne javljaju se do sledećeg dana ili u naredna dva - tri paljenja i opet počnu....
Da su u kvaru regulator pritiska goriva i ventil turba mislim da bi auto trzao, gasio se, ulazio u limp mode i to ali to se ne dešava....
Palo mi na pamet i sledeće, par dana prije nego su se pocele javljati greske dobio sam dijagnostiku i malo pregledao auto (lexia) jel moguće da sam ja možda nešto uključio pa da mi zibog tog javlja greške...
Zaboravio sam napomenuti da pored one dvije greške auto još javlja i da nema komunikacije sa kućištem inteligentnog posluživanja (šta god to značilo) a na to su mi rekli u servisu da je to normalno tj da nije ništa posebno da to javlja na skoro svakom autu kad je nešto isključeno od neke opreme ili slično...ovo kad obrišem treba dosta duže vremena da se ponovo javi greška
Da li je ko imao sličan problem, šta mi je raditi dalje? Bio sam kod dva osrednja električara i bisu uspjeli ništa naći???
Mrsko mi ići negdje dalje da mi kopaju a nisam siguran ni gdje da odem a opet auto mi kao "normalno" radi.
Bilo kakav savjet i diskusija su dobrodošli...(kom ne bude mrsko pročitati ovaj moj esej)
Kao i još par ljudova sa foruma i meni se ponovo javlja famozna greška, (samo imam osjećaj da kod mene mora biti uvijek odatnih peripetija)
javlja se na 2 načina:
1) Kada dam kontakt odmah iskoči engine fault i pisne ono par puta i neće da upali, samo vergla
2)Ne javi se na samom kontaktu već odmah nakon paljenja
Kada mi se desi ovo pod 1 ja samo izvadim ključ i ubacim ga za 2 sekunde onda se greška ne javi već se ponaša kao ovo sa broja 2.
Tako ga prevarim svaki put.
Greška mi se javlja na jedan od dva napisana načina svaki put, ali auto nakon paljenja radi i ide najnormalnije, čak šta više ide odlično i tako vozim već mjesec dana.
Na dijagnostici pokazuje sledeće greške: P0003 greška regulatora pritiska goriva i P0245 greška turbokompresora, a na opisu obe greške piše kratak spoj na masi
Prije mjesec odem u servis i pored pomenutih grešaka našli su mu 100% zacepljen FAP i da nemam aditiva (šta sam i znao), FAP sam očistio 100% i dolio aditiv, greške obrisane i auto nije javljalo grešku narednih par dana da bi se jedno jutro ponovile.
Uđjem u priču sa jednim forumašem on mi nadje da je + žica od regulatora pumpe a i tog nekog ventila turba (čije greške se javljaju) ista žica i da je vjerovatno negdje spoj sa nečim ili loš kontakt...
Zna li neko da li negdje postoje oznake žica i kontakata od ECU da mogu tačno viditi koja žica je za šta? ja onako dok sam pregledao ecu i kutiju osigurača nisam uspio vidjeti nikakve oznake. Trebam naći žicu bcm3 broj 29
da je pokušam ispratiti i naći mogući problem
Ja sam pregledao sve osigurače, pregledao ECU, izvadio i njega i (kako god se zvala ona kocka na kojoj su osigurači), sve pregledao džekove i kontakte i sve je ok, nigdje nisam uspio naći problem... Tako da je je vjerovatno problem negdje u instalaciji ili na siprotnom kraju na drugim džekovima...
Onda dalje kad razmišljam kontam da je problem u spoju i kontaktu da li bi mi se greška javljala baš svaki put ovako kako se meni javi??? Kada greške obrišem preko dijagnostike ne javljaju se do sledećeg dana ili u naredna dva - tri paljenja i opet počnu....
Da su u kvaru regulator pritiska goriva i ventil turba mislim da bi auto trzao, gasio se, ulazio u limp mode i to ali to se ne dešava....
Palo mi na pamet i sledeće, par dana prije nego su se pocele javljati greske dobio sam dijagnostiku i malo pregledao auto (lexia) jel moguće da sam ja možda nešto uključio pa da mi zibog tog javlja greške...
Zaboravio sam napomenuti da pored one dvije greške auto još javlja i da nema komunikacije sa kućištem inteligentnog posluživanja (šta god to značilo) a na to su mi rekli u servisu da je to normalno tj da nije ništa posebno da to javlja na skoro svakom autu kad je nešto isključeno od neke opreme ili slično...ovo kad obrišem treba dosta duže vremena da se ponovo javi greška
Da li je ko imao sličan problem, šta mi je raditi dalje? Bio sam kod dva osrednja električara i bisu uspjeli ništa naći???
Mrsko mi ići negdje dalje da mi kopaju a nisam siguran ni gdje da odem a opet auto mi kao "normalno" radi.
Bilo kakav savjet i diskusija su dobrodošli...(kom ne bude mrsko pročitati ovaj moj esej)