Nove kamere, itd.

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Kaže:

- Kvaliteta slika omogućava apsolutno prepoznavanje lica vozača.
(važno jer smo se u policiji dosad često susretali sa situacijama gdje nam se nije htjelo reći tko je vozio u trenutku počinjenja prekršaja)
- Apsolutno se može vidjeti korištenje mobitela za vrijeme vožnje
- Može se utvrditi nekorištenje sigurnosnog pojasa.
- Nove kamere imaju i videozapis, a što je iznimno važno kod utvrđivanja nepropisnog pretjecanja uoči sudara
Bežični prijenos informacija: Iz našeg logističkog centra ili bilo kojeg ureda, možemo pristupiti informaciji. Dosad se išlo na mjesto događaja, moralo se doći blizu kamere i preuzeti podatke
- Policija će imati tri puta jače kapacitete za obradu prometnih prekršaja".
-Kamere visoke rezolucije, 20 megapiksela, s full frame senzorom, snimaju više vozila istodobno, a slike su toliko jasne da opažate sve detalje u odnosu na uređaje prethodnih generacija.

Kad se u jednoj maloj siromašnoj državi rasipa novac na nešto "najmodernije", "najbolje" i "najsuvremenije", to je, mišljenje sam, samo sinonim za korupciju.

Stavljaju kamere bez ikakve analize o ičemu. Ako negdje 80 posto vozača vozi 80kmh umjesto 50, onda je problem u ograničenju, jer je očito da cesta to dopušta, da nije (realno) naseljeno, itd. Ako 10 posto vozi prkeo ograničenja, opet fiksna kamera nema smisla, jer je učinkovita nekih 200 metara, pa opet po starom. Dosta ljudi se iselilo, pa ne znaju kako više puniti proračun, a leasing za nove presretače i audije po ministarstvima istječe. Treba kupit nove.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Suluda im je profitabilnost tih kamera. Bilo bi zanimjivo vidjeti tko posreduje kod njihove nabave :D
Ne sumnjam da je netko sa vezama iz većih kriminalnih udruženja.
 

Cutac

Prèkaroš
- Apsolutno se može vidjeti korištenje mobitela za vrijeme vožnje
Može kitu, ako mi stoji negdje kod radija.

- Može se utvrditi nekorištenje sigurnosnog pojasa.
Crna majica na stranu, kad obučem zimsku jaknu, ona prekrije pojas.


Ja sam već sto puta rekao, sa neke "normalne" strane je to idiotizam, a sa stajališta naših političara, super.
Ajde da se ponovim, zašto je kamera u Sisku stavljena na cesti gdje nema ničega, a ograničenje je 50, a nije kod škole gdje je ograničenje 40.
Jer će na prvom mjestu praktički svakog vozača snimiti, a kod škole jednog dnevno.
Sad ću ja opet, mamicu im u usta, bla bla.
Ovdje je ograničenje 50(ne mogu capsati), kamera na stupu desno,

a ovdje 70 i nema kamere!!!!!!!!!


A da ne pričam o ravnicama na kojima je ograničenje 70-80, a uredno svi voze 100-110.
 

markan1000

Well-known member
Ja sam uvijek za to da se poštuju ograničenja, neovisno o tome koliko ona u nekom trenutku nelogična bila, ali najčešće tamo jesu s nekim razlogom.
Iz one tvoje prve slike Cutac se vidi da je to cesta s puno priključaka, iz kojih najvjerojatnije izlaze traktori, a sa strane su kanali koji su ubojice. Sad, da li je tamo baš potrebna kamera ili nije, to je diskutabilno. Slažem se isto tako da nije baš logično da je na cesti s druge slike ograničenje 70.
Uglavnom, puno previše ljudi, a pogotovo nevinih, gine na našim cestama najčešće zbog prevelike brzine, mobitela, pojasa i takvih zvizdarija, i ako te kamere spase barem nekoliko života godišnje, njihova svrha je ispunjena. Ja ću samo reći kamo sreće da ih je i više, i njih i patrola po cesti. I da su kazne triput strože nego dosad. Iako sam i ja od onih koji ne vozi baš po p.s.-u.
Da se ne daj Bože nekome od vaših bližnjih nešto dogodi, onda bi bilo di su kamere, di je bila policija, di su ležeći, zašto je tu ograničenje 70 a ne 50...

Ako negdje 80 posto vozača vozi 80kmh umjesto 50, onda je problem u ograničenju, jer je očito da cesta to dopušta, da nije (realno) naseljeno, itd.
ili su 80% vozača idioti koje živo zaboli je li je negdje naseljeno ili nije nego im je jedini kriterij ima li tu policije inače ili ne. Moja kuća je u mirnom dijelu Lučkog, gusto naseljenom, punom male djece, a ja svaki dan promatram ljude koji voze ko kreteni kroz jedno mini križanje dvije cestice jednake važnosti pored moje kuće, gdje sigurno nema ni policije ni kamera jer je to sasvim sporedna ulica i gdje se realno ne bi smio preko 30 voziti. I sanjam dan kako ću jednog od njih jednog dana izvaditi iz auta i ubiti boga u njemu.
 

Cutac

Prèkaroš
Da se patrole i kamere najave, ok, to bi koristilo, ali po cemu ovo koristi?
To su obje ceste po kojima se komotno vozi 70 i svi tako voze, a nova kamera je donijela jedino to da svi naglo koce kada je se sjete. Ta kamera doslovno odmaze sigurnosti u prometu. Isto kao u Sisku "kod Sertića", ogranicenje 50, svi voze 60-65, nema zebre, kuca, nicega.

Ali zato kod skole kod mene, ja vozim 35-40 i svaki dan(svaki boziji dan) me preticu. Bakute, muski lesevi, jazavci, sirovine, cure, decki, javni prijevoz... Koliko samo puta su preko zebre preticali, a djeca stoje na njoj.

Da, kamere i obavijesti na takvim mjestima bi doprinijele sigurnosti u prometu, ali kamera i ogranicenje 50 u sred hebenog polja je cisto hebanje u guzicu od strane MUP-a i vlade i to na suho, da zapeče, jer mogu.

Ajde iskreno, kada si zadnji put vidio kameru na ugroženom mjestu, sa obavijesti ispred, da te natjera na ogranicenje?
 

markan1000

Well-known member
Nije mi jasno zašto svi potenciraju tu obavijest da se pred tobom na cesti nalazi kamera? pa već si sa znakom obaviješten koliko ti je ograničenje i samim time ga moraš poštivati. Da se mene pita i da je moguće ja bi kamere skrivao da se niti ne zna gdje su, ali da ljudi znaju da postoje.

Ajde da se ponovim, zašto je kamera u Sisku stavljena na cesti gdje nema ničega, a ograničenje je 50, a nije kod škole gdje je ograničenje 40.
Jer će na prvom mjestu praktički svakog vozača snimiti, a kod škole jednog dnevno.
Ali zato kod skole kod mene, ja vozim 35-40 i svaki dan(svaki boziji dan) me preticu. Bakute, muski lesevi, jazavci, sirovine, cure, decki, javni prijevoz... Koliko samo puta su preko zebre preticali, a djeca stoje na njoj.
Iz onog tvog prvog posta ispada da kod škole svi poštuju ograničenje, pa je valjda onda zato i procijenjeno da tamo ne treba kamera biti... Doduše, iz ovog drugog posta ispada da nitko ne poštuje pa sad ne znam što je zapravo točno.
Imaš li možda info koliko je npr. na onoj pustopoljini dosad bilo teških prometnih, sa ili bez smrtnih posljedica? Možda se baš često događalo... Jbt u Slavoniji stalno ginu po tim kanalima.
Evo ti i primjer obilaznice Vodica, radi se o skroz novoj cesti, magistrali, koja bez obzira na neka debilna rješenja koja ima uz normalnu vožnju je apsolutno sigurna cesta, i onda u prvim mjesecima nakon puštanja u promet svakih nekoliko tjedana netko rikne, a koliko je još prometnih bilo da ne govorimo. Razlozi: prevelika brzina, prolazak kroz crveno... I sad je (napokon) dobila ne jednu nego dvije kamere. Vjerujem da svaka lokacija koliko god na prvu bila glupa ima koliko toliko logično objašnjenje zašto je kamera tamo. Meni je veći problem zašto nije dodatno i kod škole npr., ali vjerujem da će se i takva mjesta u budućnosti sve više pokrivati
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ako je cilj povecati sigurnost u prometu, obavješću da se naprijed nalazi kamera ce se sve vozace usporiti na ograničenje, a ako nema obavijesti, svi ce dobiti kazne, ali promet nece biti sigurniji.

Kod skole sada svi brzo voze, a da znaju da je kamera, ne bi i to bi bilo dobro radi djece. A kamera na pustom dijelu sluzi da se ljudi zaborave i dobiju kaznu iako ne ugrozavaju promet.

Kod Tusilovica imas kamere kod skole, svi voze sporo, kasnije stisnu gas i tako se kamere trebaju upotrebljavati.

A za nesreće, na ovim dionicama se uvijek vozilo 60-70, jedva da su se nesrece dogadjale, a odjednom svi moraju voziti 50. Klasicno punjenje proračuna bez unaprijedjenja sigurnosti u prometu.
 

Dalibor

Dado Tornado
Suluda im je profitabilnost tih kamera. Bilo bi zanimjivo vidjeti tko posreduje kod njihove nabave
dosta su skupe, jedna je nekoliko stotina kuna sa svim, ali otplati za 2 mjeseca prema procijeni isplativosti za novo postavljene na podravskoj magistrali.

jer je učinkovita nekih 200 metara
prema podacima policije ove nove koje su pokrenule raspravu, počinju pratiti na 100 m, a slikati unutar 35 m. te udaljenosti mi se čini dosta kratke...
imaju rezoluciju 20 megapixela i u realnom vremenu pošalju novu sliku zajedno s podacima o vozilu, jer su spojene na MUP bazu.
kada se uvijeti poklope, čak mogu uslikati i putnike na zadnjim sjedalima kada nisu vezani

ako nema obavijesti
biti će obavijest prije kamere
 

Dalibor

Dado Tornado
valjda je plan da se obavijesti stavljaju odmah sa montažom kamera........
gore sam krivo napisao, radi se o cijeni od nekoliko "tisuća" kuna.
zanimljivo je i da mogu snimati prekoračenje brzine u oba smjera :)
i da sve kutije neće biti ispunjene, nego će kamera s vremenom mijenjati lokaciju
 

charllie

Active member
Zanimljiva tema,svi zelimo biti u pravu:confused: no uvijek je najbolje rjesenje kompromis tj. nekakva sredina.Smatram da je bolje rjesenje vise Policije na cestama kao kontrole i preventive.
Kad te zaustave da te ljudski upozore na prekrsaj i zamole da to vise ne cinis radi sigurnosti drugih a zatim vlastite.
Da treba kaznjavati stoji jer te najvise boli kad dobis po djepu,zato vise Policije(sluzbenika zaposliti) u mjestima i na logickim lokacijama a van mjesta nije tako strasno ako neko vozi malo brze,pogotovu jer su danasnji auti superiorniji u odnosu prije nekih 15-20g.
 
Na vrh