Rasprava o kukama, EU...

sir.Oliver

Well-known member
Premještena rasprava sa C4 Cactus pdf-a

kuku ne moraš demontirati , ukoliko ti ne zaklanja tablicu .... znači ako ti je tablica na zadnjim vratima a ne na braniku , nemaš obavezu demontirati je . ( pravilo EU , koje je jače od lokalnih zakona ). ja na signumu ne skidam kuku nikako , a nikada nisam imao problema , ni kod kontrole , niti na tehničkom
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
( pravilo EU , koje je jače od lokalnih zakona ).
Ili citiraj izvor, ili nemoj pisati ovakve izjave.
Nije velika kazna, ali postoji i zabranjeno je prema članku 90. zospc. u Hr.
Ne postoji Eu regulacija koja bi postojala iznad ovoga.
 

sir.Oliver

Well-known member
no comment . ako vaši zakoni nisu prilagodjeni evropskim , ja za to ne mogu ......
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne mislim ja da lažeš, nego da si neinformiran oko savjeta kojih tu daješ.
I radi kojih bi netko mogao dobiti kaznu u Hr, što je dosta neodgovorno.

Neznam jesi li pročitao dalje od moje prve rečenice u prošlom postu, ali evo, ponoviti ću se sa više detalja:
Dakle, Zakon o sigurnosti prometa na cestama RH, članak 90., obrati pozornost na točku 3

14. VUÈA PRIKLJUÈNIH I ZAPREŽNIH VOZILA
Èlanak 90.
(1) U prometu na javnoj cesti, motornom vozilu mogu biti pridodana najviše dva priključna vozila za prijevoz tereta, odnosno jedno priključno vozilo za prijevoz osoba, a na autocesti, brzoj cesti i cesti namijenjenoj isključivo za promet motornih vozila samo jedno priključno vozilo.
(2) Motornim vozilom smije se vući samo priključno vozilo koje ne smanjuje njegovu stabilnost.
(3) Motorno vozilo opremljeno zglobno rastavljivim vučnim uređajem za vuču priključnoga vozila (EURO kuka), ako ne vuče priključno vozilo, ne smije sudjelovati u prometu s postavljenim vučnim uređajem.
(4) Novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 do 15.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna ili fizička osoba obrtnik ako postupi suprotno odredbama ovoga članka.
(5) Za prekršaj iz ovoga članka kaznit će se novčanom kaznom u iznosu od 1.500,00 do 5.000,00 kuna i odgovorna osoba u pravnoj osobi.
(6) Novčanom kaznom u iznosu od 300,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač ako postupi suprotno odredbama ovoga članka.
Tebi apsolutno ne vjerujem u ovom slučaju, policiju ne moram pitati jer moraju provoditi gorenavedeni zakon. Što i rade.

A to što ti nisi nikad imao problema radi toga - ne znači apsolutno ništa.
Nisam niti ja nikada dobio kaznu za npr. prebrzu vožnju u Italiji, ali to ne znači da je prebrza vožnja dozvoljena.

PS

Eh Olivere... brisati postove. Jel ima smisla? No dobro.

I ovaj drugi ti je glupost. Prouči si malo temu i razlike europskih regulativa, direktiva... i ''europskih zakona'' kako ih ti zoveš.
 

Cutac

Prèkaroš
Panda prolazi tehnicki sa kukom koja je na njoj non stop, a da se demontirati.

Ne ulazim u raspravu jer se ne razumijem, ali pisem ovo sto znam da je :D
 

sir.Oliver

Well-known member
ovo je moj poslednji komentar . ako HR nije usaglasila zakone sa EU direktivom , ja za to ne mogu . prošao sam celu evropu , uzduž i popreko ( čak sam bio i u HR ) sa kukom na vozilu , ali nigdje mi nitko nije ništa govorio za kuku , iako me je zaustavljala policija , ne jednom kontrolisala auto , slala na vanredni tehnički .... ali za kuku niti jedna jedina reč . ( prošao sam i vanredni tehnički u nemačkoj . sumnjivo im bilo što mi ručna išla na 5 -6 zuba ) .... ja savjete dajem samo na osnovu vlastitog znanja i vlastitih iskustava , bez ikakve namjere nekoga oštetiti .....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Panda prolazi tehnicki sa kukom koja je na njoj non stop, a da se demontirati.

Ne ulazim u raspravu jer se ne razumijem, ali pisem ovo sto znam da je

Nema zašto ne proći, u teoriji ti ionako mora pregledati svu opremu, dakle i kuku... a i pregled na teh. nije ''promet na javnoj cesti'' :)

ako HR nije usaglasila zakone sa EU direktivom
Nema se što usklađivati, zakon o prometu na cestama donosi svaka zemlja za sebe. U izradi zakona se mogu ili ne moraju pratiti neke sljednice, ali što se ove teme tiče nema nikakvog govora o usklađivanju.
Slovačka može imati jedan zakon, Njemačka drugi, Hr treći.

U skladu s tim, na stranici EU se mogu naći savjeti na tu temu, kako se prilagoditi različitim zakonima u inozemstvu...
Prva rečenica:
Road safety and traffic rules differ within the EU.
To šta si ti vozio po Hr sa kukom i nisi dobio kaznu nema veze sa ničim.
Da se ponovim oko te ''logike'', vozio sam i ja, bubam, 160, nisam dobio kaznu, ali to ne znači da je to legalno.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Nema se što usklađivati, zakon o prometu na cestama donosi svaka zemlja za sebe.
Ovo je zanimljiv detaljčić. Možda bih mogao poslati mail Odboru za zakonodavstvo Sabora. :) Hint: Prijedlog izmjene i dopune Zakona o sigurnosti prometa na cestama. Zašto? Ova odredba o demontaži EURO kuke koju si poslao iz Zakona stoji. Zašto se u praksi provodi ili ne provodi, ne znam. Zašto pišem ovo? Zato što su u relativno novom i, mislim, aktualnom Pravilniku o tehničkim uvjetima vozila u prometu na cestama, NN 85/2016. maknuli odredbu o opremanju osobnog automobila rastavljivom kukom, odnosno dopustili su i nerastavljivu kuku. Skraćeno: imaš euro kuku, a ne vučeš prikolicu - 300 kuna; nerastavljivu i ne vučeš prikolicu - hvala i sretan put. :) Nomotehnički i sadržajno gledano, Pravilnik je u skladu sa Zakonom, ali na jedan vrlo apsurdan način, jer obje kuke prave istu štetu pri malim brzinama. Vrag je u detaljima. :)

ako HR nije usaglasila zakone sa EU direktivom
Direktivama se EU države obavezuje na neki cilj, pa onda one gledaju na koji način će ga postići (zakon, uredba, pravilnik). Sumnjam da se EU bavila posebno kukama. Ovo više miriše na šlamperaj domaćeg zakonodavca koji je u izmjenama i dopunama zakonâ strastveno posvećen povećanju kazni, jer nosi političke bodove (masa obožava kažnjavati), a i korisno im puni proračun u ime sigurnosti i pravde. :)
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, ovaj povratak sa fiksnim kukama mi je neshvatljiv, bilo bi zanimljivo viditi kome je to odgovaralo. No to je samo jedan od malih detalja bogate hrvatske svakodnevnice :D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
aktualnom Pravilniku o tehničkim uvjetima vozila u prometu na cestama, NN 85/2016. maknuli odredbu o opremanju osobnog automobila rastavljivom kukom, odnosno dopustili su i nerastavljivu kuku. Skraćeno: imaš euro kuku, a ne vučeš prikolicu - 300 kuna; nerastavljivu i ne vučeš prikolicu - hvala i sretan put.
Da, ovaj povratak sa fiksnim kukama mi je neshvatljiv, bilo bi zanimljivo viditi kome je to odgovaralo. No to je samo jedan od malih detalja bogate hrvatske svakodnevnice

Komedija. :D :D
 

sir.Oliver

Well-known member
ipak moram napisati još jedan komentar ... ako , kako kažete ," Nema se što usklađivati, zakon o prometu na cestama donosi svaka zemlja za sebe." zašto je onda u celoj EU odjednom najveća dozvoljena brzina u gradu " pala " na 50 km/h ? i to baš nekako u vrijeme kada je EU donijela direktivu ...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
ko , kako kažete ," Nema se što usklađivati, zakon o prometu na cestama donosi svaka zemlja za sebe." zašto je onda u celoj EU odjednom najveća dozvoljena brzina u gradu " pala " na 50 km/h ?
Opet, direktiva = cilj koji se treba postići.

Primjer: ako je direktiva smanjiti smrtnost na cestama kroz naseljena mjesta za X posto, onda će države primijeniti vlastite mjere, koje se često oslanjaju na "najbolju praksu", a to je, u konkretnom slučaju, 50 kmh. Brzina najveće protočnosti vozila i optimum metra po sekundi u ljudskoj reakciji.
Nigdje u dirketivi ne piše "ograničiti brzinu na 50 km/h." ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
ipak moram napisati još jedan komentar ... ako , kako kažete ," Nema se što usklađivati, zakon o prometu na cestama donosi svaka zemlja za sebe." zašto je onda u celoj EU odjednom najveća dozvoljena brzina u gradu " pala " na 50 km/h ? i to baš nekako u vrijeme kada je EU donijela direktivu ...
Opet niđe veze. Koja direktiva, točan broj?
Ako ideš tom ''logikom'', zašto je maksimalna brzina različita. Tri zemlje imaju 140. Jedna nema ograničeno. Sedam osam ih ima 120. Još nekoliko 110. Ostalo je 130. A veliš da se usklađuju.
 

sir.Oliver

Well-known member
a što misliš , zašto je maximalna brzina ograničena / neograničena ? da to možda ne zavisi i od stanja auto puteva ? a kaži mi , zašto je max. brzina u gradu u svim državama 50 km/h ? zašto je van naseljenog mesta 90 ? zar to nije po nečijem " diktatu " ?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
a što misliš , zašto je maximalna brzina ograničena / neograničena ? da to možda ne zavisi i od stanja auto puteva ?
Ni blizu ne ovisi o stanju. Hr autoceste su prvi dokaz.

zar to nije po nečijem " diktatu " ?
Koji diktat, gdje je crno na bijelo navedeno usklađivanje maksimalne brzine u gradovima EU? Koji dokument, memo, direktiva, regulacija, KOJI?!?!

Dok ne počneš citirati konkretne izvore, ja s tobom o ovoj temi nemam više što raspravljati. No nemoj da te to spriječi u širenju svojih osobnih misli... samo ih nemoj predstavljati kad da iza njih stoji nešto službeno ;)
 
Na vrh