C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
udobnost c5 vs S60?
Sveukupna udobnost je bolja kod C5, naravno. Ali to mi je jako malo bitno. Volvo je normalno tvrđi od Citroena ali ovaj moj je možda još malo tvrđi od običnog S60, zato što je ova DriveE verzija (malo niži ovjes zbog manjeg otpora vazduha, niža potrošnja i manje CO2). Ukratko, dosta je tvrd. Kolega ima BMW 118 sa običnom opremom i otprilike je to ista tvrdoća. Ono u čemu se razlikuju su sjedišta, u BMW-u su neka obična platnena, jako plitka, dok su ova kod mene preudobna, baš su dobra. Kad idem po normalnom putu, bez rupa i neravnina, Volvo mi je super udoban, čak i više nego C5, jer su sjedišta bolja. Na putu koji ima dosta neravnina (zakrpe ili loše gradske ulice), C5 je udobniji.

S druge strane, Volvo je puno stabilniji u krivinama, puno manje naginjanja karoserije i puno više odziva i osjećaja ceste.

Udobnost je na kraju krajeva stvar navike. Takođe treba gledati po kakvim putevima se najviše vozi, i kakva su sjedišta.
 

poginaldo

Active member
milose, sa srecom. neces se pokajati vjeruj mi, i sljedeci auto ce ti biti volvo ;) samo beMzinac

nek ti najskuplji dio bude filter klime, eto toliko od mene
 

Dalibor

Dado Tornado
pored 10°C je strelica za naprijed i 1250 km, znači kada bi vozio u smjeru napred 1250 km, došao bi do područja gdje je 10°C.
najnoviji auti......
 

Cutac

Prèkaroš
Otišao sam na tvoj album i listao i naišao na sliku nosača retrovizora, hvala!!!!!
Sada mogu napokon naručiti kameru.
 

Milosh

Test
pored 10°C je strelica za naprijed i 1250 km, znači kada bi vozio u smjeru napred 1250 km, došao bi do područja gdje je 10°C.
najnoviji auti......
Hehe Nisu baš toliko pametni. :)

Otišao sam na tvoj album i listao i naišao na sliku nosača retrovizora, hvala!!!!!
Sada mogu napokon naručiti kameru.
Nema na čemu. Na koju tačno sliku nosača misliš, od C5?

Ovaj grijac???jel ovo fazon webasto???
Nije, webasto radi tako što sagorijeva dizel i grije rashladnu tečnost. Webasto je jači ali je velik, komplikovan i dosta skuplji.

Ovo je klasični skandinavski parking grijač, poznatiji i kao blok grijač (grijač bloka motora, čak se i na švedskom zove ''blockwarme'').

To je obični električni grijač, ovaj moj je snage 550W koji se ugradi na predviđeno mjesto (za svaki model motora postoji predviđeno mjesto ugradnje i odgovarajući grijač) i on bude uronjen u rashladnu tečnost. Napaja se mrežnom strujom (230V) i uz njega dođu ovi kablovi. Crni, kraći kabal ide od grijača do prednjeg branika. Na njemu je i utičnica koja se montira na prednji branik (obično sa lijeve strane, ispred točka) a može i u prednju masku. U tu utičnicu se ušteka ovaj zeleni produžni kabal koji se na drugom kraju ušteka u mrežnu utičnicu.

U skandinaviji na svim parkinzima postoje utičnice sa tajmerima i onda ih vozači naštimaju kad da se upale, tj. kad da puste struju grijačima. Dovoljno je od 0.5 do 3 sata grijanja, zavisno od vanjske temperature. Ako npr. ideš na posao u 6 ujutro, naštimaš tajmer da uključi grijač u 4h. Grijač zagrije antifriz na cca. 50°C, što dovodi do puno lakšeg verglanja (čuva akumulator), lakšeg paljenja, boljeg podmazivanja pri startu, i manje potrošnje. A takođe i grijanje odmah radi.

Ovo što sam ja uzeo je osnovni komplet (grijač + kabal do branika + eksterni kabal (ja sam uzeo od 5m)).

Tu još može biti dodatnih dijelova, ko želi da uzme, kao npr. male grijalice koje se postave (fiksiraju) u kabini i pale se zajedno sa grijačem i zagriju kabinu (jako dobro ako je auto pokriveno snijegom ili mrazom), punjači za aku, tajmeri, bluetooth releji, i tako to.

To je odlična stvar jer omogućava lakše paljenje zimi, čuva motor, i omogućava brže grijanje. Preduslov je da imaš pristup mrežnoj struji tamo gdje parkiraš. Ja u Sarajevu imam garažu ali svejedeno ću ga koristiti, zimi u garaži bude oko 0°. A kad sam kući onda nekad bude u garaži a nekad vani, u oba slučaja ću koristiti grijač.

Cijena ovog grijača sa ovim kablom od 5m za 1.6 HDi je 380 KM (nov u Švedskoj). Inače, za sve motore su cijene tu negdje, mislim da ovaj osnovni komplet nikad nije više od 400 KM.

Postoje dva proizvođača tih sistema i u principu nude iste grijače i kablove, a ta dodatna oprema se malo razlikuje.

Calix: https://www.calix.se/en/start

Defa: https://www.defa.com
 

Milosh

Test
Naručena kadica za gepek sa autotepisi.hr.

To je bila najjeftinija koju sam našao a baš sam zadovoljan kvalitetom. Èak i miriše neobično lijepo. :D







A može se koristiti i Volvo pregrada za kese, kadica se jednostavno zavrne prema nazad.

 

Milosh

Test
Evo malo vijesti iz svijeta velikog bijelog Citroena..

Èuo sam se nekidan sa novim vlasnikom pa smo prebacili koju preko poruka.

Kaže auto ga dobro služi, riješio je problem sa onim senzorom, ali kaže troši mu puno ulja. Pitam koliko troši a on kaže litru na svakih 2000 km! To je baš loše. Još se našalio (ako sam dobro razumio) kako sad nema potrebe da mijenja ulje svakih 10k km jer stalno dosipa novo, što naravno nije dobro za motor.
 
Na vrh