pored 10°C je strelica za naprijed i 1250 km, znači kada bi vozio u smjeru napred 1250 km, došao bi do područja gdje je 10°C.
najnoviji auti......
Hehe Nisu baš toliko pametni.
Otišao sam na tvoj album i listao i naišao na sliku nosača retrovizora, hvala!!!!!
Sada mogu napokon naručiti kameru.
Nema na čemu. Na koju tačno sliku nosača misliš, od C5?
Ovaj grijac???jel ovo fazon webasto???
Nije, webasto radi tako što sagorijeva dizel i grije rashladnu tečnost. Webasto je jači ali je velik, komplikovan i dosta skuplji.
Ovo je klasični skandinavski parking grijač, poznatiji i kao blok grijač (grijač bloka motora, čak se i na švedskom zove ''blockwarme'').
To je obični električni grijač, ovaj moj je snage 550W koji se ugradi na predviđeno mjesto (za svaki model motora postoji predviđeno mjesto ugradnje i odgovarajući grijač) i on bude uronjen u rashladnu tečnost. Napaja se mrežnom strujom (230V) i uz njega dođu ovi kablovi. Crni, kraći kabal ide od grijača do prednjeg branika. Na njemu je i utičnica koja se montira na prednji branik (obično sa lijeve strane, ispred točka) a može i u prednju masku. U tu utičnicu se ušteka ovaj zeleni produžni kabal koji se na drugom kraju ušteka u mrežnu utičnicu.
U skandinaviji na svim parkinzima postoje utičnice sa tajmerima i onda ih vozači naštimaju kad da se upale, tj. kad da puste struju grijačima. Dovoljno je od 0.5 do 3 sata grijanja, zavisno od vanjske temperature. Ako npr. ideš na posao u 6 ujutro, naštimaš tajmer da uključi grijač u 4h. Grijač zagrije antifriz na cca. 50°C, što dovodi do puno lakšeg verglanja (čuva akumulator), lakšeg paljenja, boljeg podmazivanja pri startu, i manje potrošnje. A takođe i grijanje odmah radi.
Ovo što sam ja uzeo je osnovni komplet (grijač + kabal do branika + eksterni kabal (ja sam uzeo od 5m)).
Tu još može biti dodatnih dijelova, ko želi da uzme, kao npr. male grijalice koje se postave (fiksiraju) u kabini i pale se zajedno sa grijačem i zagriju kabinu (jako dobro ako je auto pokriveno snijegom ili mrazom), punjači za aku, tajmeri, bluetooth releji, i tako to.
To je odlična stvar jer omogućava lakše paljenje zimi, čuva motor, i omogućava brže grijanje. Preduslov je da imaš pristup mrežnoj struji tamo gdje parkiraš. Ja u Sarajevu imam garažu ali svejedeno ću ga koristiti, zimi u garaži bude oko 0°. A kad sam kući onda nekad bude u garaži a nekad vani, u oba slučaja ću koristiti grijač.
Cijena ovog grijača sa ovim kablom od 5m za 1.6 HDi je 380 KM (nov u Švedskoj). Inače, za sve motore su cijene tu negdje, mislim da ovaj osnovni komplet nikad nije više od 400 KM.
Postoje dva proizvođača tih sistema i u principu nude iste grijače i kablove, a ta dodatna oprema se malo razlikuje.
Calix:
https://www.calix.se/en/start
Defa:
https://www.defa.com