Ljudi, evo mene opet
Prije 10 dana, vlasnik servisa mi je rekao da čekaju neki polovni dio iz Zg-a i da će ga onda testirati i vidjeti u čemu je problem.
U međuvremenu, zvao sam vlasnika nekoliko puta, ostavljao poruke da me nazove, i opet ništa.
Danas sam opet zvao, ostavio poruku da mi se javi...i nazvao me, ali ne vlasnik, nego momak koji od prvog dana radi na autu (vlasnik mu je rekao da me nazove).
Uglavnom, kaže da su opet naručili cijeli taj dio (u dogovoru sa Citroën Francuska), kada dođe, i kada ga zamijene, onda će se javiti i vidit ćemo kako stvari stoje. Kaže da ne zna kolika je cijena i ostalo.
Pitam ga, zašto opet naručuju cijeli taj blok (izvršni član) kad su ga već zamijenili, ali nisu zamijenili el. motor pumpe, i da je očito problem do njega?!
Da skratim, on/oni nemaju pojma u čemu je problem i samo nagađaju, a to se da zaključiti od prvog dana.
Pa, ne možeš mi reći da imam dvije opcije, da je ili prva ili druga opcija u pitanju. I ja se odlučim za skuplju opciju, samo da skratim vrijeme, i ispadne da nije problem u bloku koji je zamijenjen, već u tom el. motoru koji nije promijenjen.
Znam da će mi na kraju prodavati priču, da je otišao i blok i el. motor, ali ja u to ne vjerujem, a i činjenice mi idu u prilog.
Bilo kako bilo, ako mi se ne svidi njihova priča, tražit ću da mi vrate auto u prvobitno stanje i neću im platiti ništa. A u svakom slučaju ću ih prijaviti tržišnoj inspekciji, i probat ću nekako da sve ovo dođe u medije.
E, ona Citroën služba u Zg-u, za rješavanje sporova i reklamacija, s njima sam odavno u kontaktu, ali oni su za onu stvar.
Ovo mi je peti Citroen, ali kako sada stvari stoje, mislim da će biti zadnji, ne zbog samog auta, nego zbog nesposobnih ovlaštenih servisa (barem u Splitu).
Sramota!!