Hvala svima na odgovorima.
Baš je tako. Jeste čep zaklonjen. Majstor je obrusio ključ da ga odvrne i uspio je bez da skida išta drugo.
Moguće da je mjenjač bez rebara češći pa je zato majstor otišao na tih 2,5l. U svakom slučaju danas sam i u prodavnici auto dijelovi pitao da mi provjere, i za podatke od mog auta, rekli su mi je da ide 2,1l, ali to je ukupna količina, a kad se izlijeva ne izađe sve pa se dodaje na tih 1,9.
Odlučio sam izliti nekih 0,5l do 0,6l. Pokušaću izvući onom pumpicom kojom se izvlači ulje iz kosilica.
Našao sam da je mjenjač s rebrima novijeg datuma, unapređena i ojačana verzija mjenjača bez rebara. Ali takođe sam našao da se mnogi žale na cvileći zvuk (wining noise) u opsegu brzina otprilike kao kod mene.
To je izgleda neki tipski problem, neka slaba tačka. Ako neko ima još kakvih informacija molim da napiše.
Stvarno bih se volio riješiti toga.
Našao sam čovjeka što radi reparacije, ali ja mislim da to nije kvar koji se da detektovati i reparirati. Bolje bi bilo da jeste.
Drugo rješenje je naći polovan mjenjač, možda bolje verziju bez rebara (možda je problem samo na novijoj verziji).
Zasad ću još skupljati informacije, nije mi hitno.