Moj VTS :)

Milosh

Test
Dakle, vidio sam i vozio sam crvenu aždaju - nije me opržila! :D

Prvi utisak, prijatno sam se iznenadio izgledom auta. Definitivno najlljepša boja za taj auto, plus što sve ukupno auto izgleda baš lijepo očuvano, izvana i iznutra. Felge takođe, ali mislim da je nepotrebno pričati o njima. :)

Što se tiče motora i vožnje, isprobao jesam, bio vožen jesam, osjetio sam kako vuče, ne moram objašnjavati. :D Jako je tih, što mi se sviđa, ali meni nikako ne leže ti atmo benzinci, nije to jednostavno za mene. :)

Uglavnom sve u svemu jako lijep primjerak auta koje je po mnogo čemu specifično, od dizajna do opreme i pogona!
 

Cutac

Prèkaroš
plus što sve ukupno auto izgleda baš lijepo očuvano, izvana i iznutra.
Osim one kože na "ulazu" u sjedalo koja se ne da promijeniti :mad:

ali meni nikako ne leže ti atmo benzinci
Kad sam ga stisnuo skužio sam da si pogledao u lijevo, ali nisam skužio jel gledaš okretaje ili u kojoj sam brzini :D

Jako je tih
Tih? Nakon što ga vozim kako vozim i c4, znači po propisima tipa za ZG i nazad, cijela glava mi zuji dva sata poslije :D
Tih je preko 75 u petoj, ali sve ispod vozim u 4. i baš ronda ko blesav.

Samo to?
Kažem, ostao bez riječi :cool:
 

Milosh

Test
Samo to? :D
Jako me podsjeća na bivši ženin C4, a, da budem iskren, ne volim kad me nešto podsjeća na njega. :D

Kažem, lijep primjerak auta specifičnog dizajna i motorizacije. Nije moj tip ali kužim da nekima (vjerovatno mnogima) jeste.

@Cutac:

Meni je svaki benzinac nakon dizela tih.

Znaš kako je bilo kad smo kolega i ja probavali S60. Ja sam odmah primjetio koliko je bučniji od C5 benzinca, a njegov prvi komentar je bio da je duplo tiši od njegovog Mondea sa istim motorom. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je svaki benzinac nakon dizela tih.
Ovoga voziti na 2500 okretaja je muka ako nemaš pojačan radio. Sljedeći put nekada kad se vidimo, budem sa c4 došao da vidiš što je tišina. Nakon njega sjesti u VTS je baš udarac na sve :D
Kako sam napumpao gume, danas se vozim kroz sela prema ZG, znači poprilično dobra cesta, glava lupeta po naslonu, skakućem u sjedalu, sjedalo stišće gornji dio leđa, baš je NEUDOBAN. Na ravnoj cesti je fantastično jer nema skakutanja, a drži ju kao vlak, ali na tipičnoj HR cesti, auu :twisted:
Ali ok, nije ni namijenjen za to, tako da mu ne uzimam za zlo.


Nego, danas sam išao na benzinsku, bio sam bez crtice na displeju, gurnem ključ u čep, otpustim ga i čujem izjednačavanje tlaka(pssss). Jel se to treba čuti na autu? Na c4 nemam čep pa ne mogu usporediti.
 

Cutac

Prèkaroš
E krajnje je vrijeme da si složim DRL, maglenke zaboravim paliti, a žarulje kratkog su mi 300€.
Mislim da ću uzeti ili žarulje ili maglenke. Možda čak i maglenke jer mi desna pušta vodu i jer ne znam kakav je snop sa žaruljama.
Molio bih nekoga od vas da mi linka onaj kontroler za paljenje i gašenje dnevnih. Ono, svjetla na auto, rade maglenke, kad se upale kratka, gasi maglenke, a da ih mogu ručno paliti. Rado bih neki kvalitetniji, sa garancijom, makar skuplji.
 

Ruske

Active member
300e? kakve droge? ja sam kupio 2 osrama xenarc za 600 ili 800kn, ne sjecam se, to je bila prva stvar koju sam mjenjao na autu, jer jedna je bila plavkasta, druga ljubicasta kad sam kupio...
 

diegos

Well-known member
Ajd ako kupis one zarulje H8, H11, bas me zanima kako svjetle i jel se dobro vidi :) A kontroler, ja imam home made, radio bez greske dok je bio na autu, a ima i bolje funkcije nego oni s ebaya, al ovoga nema za kupit haha :D
 

Cutac

Prèkaroš
Da, ali tebi je nešto rađeno, ti imaš D2S, a idu D1S koje su skuplje. Jedna Xenarc je cca. 600-700 kuna za D1S, ako uzmeš neke bolje, lako dođeš na 900-1000 kuna po žarulji.

a ima i bolje funkcije nego oni s ebaya
Na što točno misliš?

A kontroler, ja imam home made, radio bez greske dok je bio na autu
Koliko bi naplatio, ako bi bio voljan izraditi dva?

bas me zanima kako svjetle i jel se dobro vidi
Ja ne vjerujem da bacaju dobar snop.
 

Cutac

Prèkaroš
Oho, pa sad me neće boliti u prsima kad se upale u tunelu :D
Ali su zato balasti 800 kuna komad, a moji bome nisu mladi. Kad tjedan-dva ne palim kratka, kad se upale, nakon par sekundi lagano trepnu. Nije da se upale pa ugase, ali lagano kao da padne napon. A budući da su balasti jednako stari, vjerujem da neće još dugo.

No kako god, i da mi netko džabe mijenja žarulje, radije bih imao funckionalan DRL.
 

Doomsday

U prolazu...
E krajnje je vrijeme da si složim DRL...
...
Cutac, nemoj radit kemije ala A JE TO, nije lipo vidit na autu... :D

Maglenke i DRL nemaju iste reflektore, ne raspršavaju svjetlo na isti način, i nije mislim nigdje legalno samo maglenku zakačit na DRL kontroler, i eto ga, imaš DRL...

Postoje dual maglenke/DRL sa tome prilagođenim kućištem i reflektorom te sa 2 žarulje u kućištu...

Jedna od povoljnijih, dolazi i sa kontrolerom, radi i kao maglenka sa jednom žaruljom, i kao DRL sa drugom žaruljom... Imaš je u SLO, poprilično je povoljnije nego na jedno mjesto u HR di san ih naša, dostavljaju, ja sam uzimao kod njih, sve 5 bilo...

https://www.supersound.si/izdelek/led-dnevne-luci-keetec-drl-7v-5w/

Imaš EU certifikat, ako te ugnjave kažeš da nisi znao da je problem obzirom je 1:1 zamjena sa svim certifikatima, ukoliko zatreba prolazi mali atest bez greške...

Valjda...

:D
 
Na vrh