C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
U garaži, uvijek ostavim vijke otkrivene par dana da mi ih je lakše provjeriti.
Trebale su alu felge biti, ali je došlo do problema sa narudžbom...

E da, udarni odvijač je super stvar!
Zamijenio kotače u 15 minuta, ni oznojio se nisam!

I auto je puno tiši i zamjetno udobniji u odnosu na BluResponse. Nagodinu sigurno idu T005 gore.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma fantastičan
:D:D

vide ti se tablice!
Štaćeš, izgubio volju za anonimnošću 🇭🇲

doduše kolko je zasran i nevide se brojevi
:D
****te, nisam tu pisao već tri mjeseca, više ni ne znam šta se izdešavalo u međuvremenu.
Evo update od danas :D


Nego, stavljene gume, ceh 2296 kuna, cca. 306€. DOT 0520, dimenzije 205/55/16 i, naravno, Vulkal je uspio na par mjesta očešati felgu. Valjda potegli gumom preko, malkoc izbrazdali bezbojni i unutra ostalo crno, to ću za vikend očistiti...
Za sad(100 km) dojmovi, guma ko guma, malo tuli na cirka 80 na sat.



Dunlop lani u 5. mjesecu

Mater bezruku...
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Malo da osvježim temu. VTS u zagradi.
30-70, II. brzina, 5.3s (4.26s)
70-120, III. brzina, 12.8s (7.43s)
60-100, IV. brzina, 11.7s (7.96s)
 

Cutac

Prèkaroš
Sutra ću vjerojatno i Insigniju mjeriti, 2.0 160 konja.

Za VTS:


Za c4:
30-70, II. brzina: 1.89 2300-5400 okretaja
70-120, III. brzina: 1.29 3750-6500 okretaja(na 6500 i 122(na displeju auta) je bila blokada pa sam šaltao u 4., ne znam jel to GPS uzeo u vrijeme)
60-100, IV. brzina: 0.95 2360-3940 okretaja

U tablici fali 6000+ okretaja područje, napravit ću pull na autocesti 40-160(2., 3. i 4. brzina) jer ako ga nateram na blokadu i pustim gas samo razvaljujem nosače motora i sve vezano. Ovo je testirano tako da 10-15 km/h ranije(zavisi kako okretaji dopuštaju) lagano uđem u puni gas, da ne cugam auto bez razloga.

EDIT: Na valjcima nisam dobio ispis jer je išlo "aj da ga izmjerimo", moment je negdje između 4700 i 5000 okretaja, ne sjećam se dobro).
 

Cutac

Prèkaroš
Neki Einhell, mogu sutra slikati ako piše model.
Nije najjači na svijetu, no odvrne sve, a dobro je da nije prejak, može se komotno s njime stegnuti vijke kotača(na prvi "lup", ne na lup, nego se stisne i pusti za zavrti vijak do kraja) i ostane još fore za dotegnuti(naravno, nikakva pretezanja).
Jedino kad se mučio je bilo na Pandinoj matici zadnje glavčine, 32mm. Je da je dobrih 10 sekundi udarao, ali mojih, tadašnjih, 80 kila na 76 cm dugom breakeru nije niš moglo matici.
Mislim da se radi o ovome
https://www.einhell.de/shop/en-de/cc-iw-450.html
 

Cutac

Prèkaroš
Nakon par sati na suncu mi nije radio radio. Palio se, ali nije bilo zvuka na bilo kojem ulazu(CD, FM, AUX, USB nemam, BT se nisam sjetio, ali mob se spajao).
Probao reset BSI-ja i proradio je.
Jel se zblesirao ili je radi temperature upalio neki safe mod na pojačalu?
 
Na vrh