Crni dim i zaletavanje

Cutac

Prèkaroš
Drugi put natoči ložu, možda onda prođe eko test.

"E, ja vozim generator čađe bez filtara za čađu, zašto mi ide čađa van iz auspuha?"


A za zaletavanje može biti i neki senzor, dizne, pumpa goriva...
Jel ima razlike topao/hladan motor?
 

Franz

Well-known member
Meni je na Pugu bio usisni ventil zraka. Navodno je bio prljav. Najizraženije zimi. Najgore je bilo kad bi pri malim okretajima klizio u rikverc, pa više puta kuplung, zvučalo je kao da turiram namjerno. :)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Prvob i trebalo vratit amputirane dijelove nazad i originalnu mapu ubrizgavanja, to auto nijedan ozbiljan majstor prije toga nece ni pogledat.
 

luka1404

Member
Mapu ubrizgavanja?

Skinuo usisnu klapnu i ima ulja u njoj u grani ima isto ulja i naslaga
U intercooleru isto ima ulja
To bi značilo da je turbina gotova ili?
 

Milosh

Test
Prvob i trebalo vratit amputirane dijelove nazad i originalnu mapu ubrizgavanja, to auto nijedan ozbiljan majstor prije toga nece ni pogledat.
Prije bih rekao ni jedan umišljeni majstor. Bez obzira na mapu i skinutu ekologiju ne bi smio tako raditi, pogotovo ako je normalno radio nakon uklanjanja ekologije (pretpostavljamo da jeste) a onda se počeo ovako ponašati.

To bi značilo da je turbina gotova ili?
Ne znači to ništa. Normalno je da bude nešto ulja i to obično potiče od iberlaufa, ali pitanje je je li to kod tebe normalna količina ulja ili je previše.

Bez ljutnje, vozi auto kod dobrog majstora prvo na dijagnostiku a onda na sve ostalo.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Problem kod uklanjanja dijelova tipa dpf egr je sti nemas pojma ko je sta sa tim uradio. Mislim da treba vratit originalni software i skinute dijelove, tj vratit auto u tvornicke norme pa onda trazit gresku.
 

luka1404

Member
Bio kad čovjeka koji je to gasio i sve je dobro odrađeno auto je dimio i prije gašenja dpf-a dimio je i s njim to ga je vjerojatno i poštopalo do tog da mu nema spasa ko zna koliko se netko prije nego sto sam ga ja kupio tak vozio sa poštopanim dpfom
 
Na vrh