Imate neograničen budžet - koji auto bi kupili?

Dalibor

Dado Tornado
Udoban, tih, opremljen, kvalitetan
možda bi promjenio mišljenje da ih provozam par, ali od svega ovoga jedino 911 priznajem da zadnji modeli mogu biti opremljeni, ali onda se cijenom bliži koenigsegeu.
911 vjerojatno je najviše od svih profitirao s elektro pomagalima, inaće bi još uvijek montirali čelične utege u prednji kraj da smire zadnji.
u mojoj garaži iz mašte sigurno je 911 993, zadnji zrakom hlađeni, i ne mora biti turbo.

što milosh i ti skupljate BMW!? otvarate otpad za kordun, baniju i moslavinu pa ste krenuli sa sekundarnim sirovinama? kod milosha ima audija, znači aluminija neće manjkati
 

markan1000

Well-known member
S obzirom na to u kojoj sam fazi trenutno u smislu prostornih potreba za auto, uz stvarno neograničen budžet, vjerojatno bi to bio Audi RS6 Avant. Mislim, ne mogu zamisliti uopće životnu situaciju i toliko love da se odlučim to kupiti, ali mislim da bi mi to bio prvi izbor...
Obiteljska zvijer

 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
možda bi promjenio mišljenje da ih provozam par, ali od svega ovoga jedino 911 priznajem da zadnji modeli mogu biti opremljeni
Ja sam vozio 911 991 i taj auto je mama.
Od novijih luksuznijih auta sam vozio A6 iz 2016.(godina gore dole, nisam siguran), Jaguar XE iz 2017., Teslu Model X(iako je ona samo skupa, ovako je zadnji šrot u vožnji), A5 iz 2016., vozio se u par njih i 911 ih sve izuva iz cipela.
Auto je UDOBAN, ne udoban za sportski auto, nego baš baš udoban. Naravno, osjete se niskoprofilne gume, nije da auto plovi cestom, ali uopće ne bi rekao da se voziš u rasnom sportašu. Tih je isto, sa 7 brzina, gdje je sedma ogromni overdrive, nema razloga da ne bude tih.
Ja sam vozio Carreru S sa 400 konja i dual clutch-om i to ide ko kuga.

što milosh i ti skupljate BMW!?
BMW-a za kojima slinim ti mogu navesti barem 10 :)
 

Dalibor

Dado Tornado
Ja sam vozio 911 991 i taj auto je mama.
Od novijih luksuznijih auta sam vozio A6 iz 2016.(godina gore dole, nisam siguran), Jaguar XE iz 2017., Teslu Model X(iako je ona samo skupa, ovako je zadnji šrot u vožnji), A5 iz 2016., vozio se u par njih i 911 ih sve izuva iz cipela.
predmnjevao sam kako je u 911 oduvijek izražena buka kotljanja guma, što im je zaštitni znak još od prve 911, a od ostaloga se čuje pomalo sve zbog štednje na masi, očito su izkultivirali novije modele.

impresivan popis automobila za nekog tko je položio prije cca 4 godine, s time se ne može svatko pohvalit
 

Cutac

Prèkaroš
7 godina, nisam zena da mi moras laskati sa godinama :angel:
911 je bila puka sreca da sam imao priliku voziti, frend ima XE, A5 je u obitelji, A6 je RAC, Teslu ne smijem reci cija je i tak...

Ja ti od druge godine faksa radim, a i imao sam tragicnu odskocnu dasku, tak da sam 5-8 godina "građenja života" dobio preko ostavinske rasprave :)
Da sam mlad, jesam, da mi ide za moje godine, ide :)
 

Milosh

Test
što milosh i ti skupljate BMW!?
Ja zapravo uopšte nisam neki fan BMW-a, samo par modela mi se sviđa, nova sedmica, pretposljednja sedmica, i8 i serija 4. Petica mi je isto ok, može proći. Dobar dio modela BMW-a mi se uopšte ne sviđa i nažalost većinom ih voze krkani pa mi to dodatno umanjuje draž lijepog i kvalitetnog auta.

E da, S90 mi je opasna krstarica, sa npr. T6.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne vidim smisla limitirati se na aute do 30-40-50k€ kada već fantaziramo. Jesu velike cifre za naše uvijete, ali tko se malo potrudi... nije neostvarivo.
Tako da bi ja osobno preskočio BMW, Porsche, Alfe. Ostvarive snove ću pustiti za večernja lutanja oglasima :)

Kad je već sve plaćeno, pa valjda i održavanje, moram dati mašti na volju.
Svašta mi pada napamet i skoro je nemoguće limitirati se na jedan auto. No koliko god razgledavam, uvijek se vraćam na jednu marku... Dok su auti bili automobili, uz dužnu čast drugim velikanima, na vrhu je postojao samo Ferrari.

Praktički svaki njihov model koji je izašao za života gospodina Enza bi mogao tu napisati, nebi se sekunde žalio.
No ako baš imam priliku birati, išao bi na model koji nisam nikada imao prilike niti vidjeti u životu.

Znate sigurno za Grupu B. Zvijeri su sjedile za volanima još većih zvijeri.
Pred sam kraj zlatnog doba relija, svijet je bio na rubu da postane lijepše mjesto, te je planirana Grupa B za kružne utrke. Za prisustvovanje je trebalo homologirati barem 200 automobila.

Ferrari ih je napravio. Još su 71 komad napravili za VIP kupce. Posljednji, 272/272, je bio rađen za Laudu osobno.

No mogu čak i ignorirati taj pedigre i sve nasljednike koji su iza ovog auta došli. Mogu ignorirati i 400ks na manje od 1200kg. Mogu ignorirati svaku napisanu riječ i svaki snimljeni mišljenje o tom autu. Ali ga nemogu pogledati i ostati hladan.



Ferrari 288 GTO









Malo preko 3mil$ na Sothby'su :)
 

sir.Oliver

Well-known member
ajme judi .... a što odma vanka ? zar nemamo pravo , barem snevati ... o nečem drugom , nečem za čega nemamo a možda nikada i nećemo imati . pustite ih nek snevaju svoje snove ... što bi bilo , kad bi bilo .....
 

La Marche

Iskreni optimist
I da imam ne znam koliko novca za auto ne bih kupovao ništa bolje od ovog što vozim sad. Niti trebam, niti želim, niti želim stršati iznad prosjeka. C5 je moj odgovor.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ma vidi koliko danas auti koštaju... ovaj je prije samo tri i pol godine s najskupljom opremom koštao koliko danas dođe s najskupljom opremom omanja KIA. Ili do kraja nabijen C3 Aircross.
S te strane je prosječan.
 
Na vrh