a čemu seks sa bobinom ?evo i izvještaja što je sve rađeno i mijenjano, neke stvari ću vjerojatno zaboraviti i navesti. dakle, kako sam već rekao glava je otvarana i peglana, osim tuga sređeni su i ventili i dosjedi. Brtva glave stavljena Reinz. Također, mijenjan je i set brtvi glave, također Reinz.
Osim toga, mijenjano je i: antifriz naravno, set remen pumpa i natezač (SKF), bobina mamicu joj hebem (Valeo) i svjećice (NGK), remen kanalni (Gates).
Osim toga, napravljen je i redovni servis, dakle ulje (Total) + svi filteri (UFI) i nešto potrošnog materijala.
Neke stvari što su pregledane i čišćene vjerojatno sam i zaboravio navesti, ali to je uglavnom to.
sve zajedno ovaj sport je došao 4000 kuna (2300 ruke + 1700 dijelovi). na kraju sam uložio nekih 1000 kuna više nego sam planirao prilikom kupnje, ali što je tu je.
Bolje bakica nego šakicaseks sa bobinom
kako god moja valja, pa su otpori na vani 1-4 3-2 22k a unutranji mali od 2 prema 1 3 4 1.1 ili tako nekako, ali polaritet igra.Gilfača
misliš, zašto sam joj mamicu? pa zbog cijene mamicu joj ,a nije bilo u planu mijenjati ju.a čemu seks sa bobinom ?
a štaš, zalivena je sasvim, evo mojoj je 14 godina, i dobra je.misliš, zašto sam joj mamicu? pa zbog cijene mamicu joj ,a nije bilo u planu mijenjati ju.
A ako me pitaš zašto je mijenjana, pa očito nije dobro radila, ali ja više nemam pojma u čemu je točno bio problem.
Riješen tehnički, kotrljamo se dalje. Sve štima osim što već nekoliko godina i zadnjih tehničkih imam tu neku rupicu u auspuhu zbog čega je povišen O2 u ispušnim plinovima. Ali ako ja dobro čitam izvještaj, to je stavka koja ne utječe na prolaznost na eko testu, tako da zasad prolazim. Ostalo, sjedi 5
cca 6.000 km od prošlog tehničkog. 15 godina je sad napunio, neka poživi do punoljetnosti pa onda ga mogu pustiti neka ode iz kuće.
Nekidan ga vozao jedan moj prijatelj, i baš ga nahvalio, od udobnosti, šaltanja bez problema, bez cvrčaka, općenito feelinga u vožnji.