deni.es
Kompjuteras
Pozdrav,
xsara picaso 2006, 1.6 hdi 81 kw, sa dpf-om.
Imam cudan problem na Pikasu. Ako vozim 2-3 kilometra uzbrdo, prva- druga brzina (a na duzem rastojanju i treca) prilikom pritiskanja kvacila da bih promjenio brzinu, izbacuje mi gresku na ekranu "engine fault" pa ako nastavim voziti trepne lampica od ulja, a nekad i trepne "stop". Motor je zagrijan na normalnu temperaturu, nema gubitka snage, samo ta greska. Ako ugasim auto i malo sacekam (5-6 min) neko vrijeme se to ne desava ponovo (ako nastavim voziti pod opterecenjem, uzbrdo) pa se ponovo pocne desavati. A ako nakon toga krenem nizbrdo, ne desava se ponovo. Dok vozim, ne mjenjam brzine, ne izbacuje nikakve greske.
Mozda nema veze s ovim, ali, sve mi se to pocelo desavati nakon sto sam promijenio ulje i sve filtere (i zracni, onaj sto je nezgodan izvaditi, i filter klime). Ulje je totalovo, koje uvjek ubacujem. Malo je ispod maksimuma.
Ja sam sumnjao da mozda nije previse ulja, slicno mi se desilo sa mercedesom e220, kad su mi u servisu nasuli ulja do maximuma. Majstor je sumnjao da mozda neki senzor ima ostecene kablove pa da na uzbrdici dodiruje motor i da pravi spoj pa tako pokazuje gresku, ali nakon provjere , nije.
Na ulaz ulja za turbinu, stavio je manometar da pratim pritisak ulja na turbini, da vidi da li pada kad se to desava. Vozio sam tako, i pritisak ulja je uvjek u intervalu 2-4 bara (zavisi da li je motor zagrijan ili ne).
spajao sam na dijagnostiku, nema gresaka snimljenih. Nisam spajao u fly modu.
Ja imam osjecaj da je auto malo izgubio na snazi, ali pitanje je da li sam objektivan. Zena se ne zali
Ideja kakva?
xsara picaso 2006, 1.6 hdi 81 kw, sa dpf-om.
Imam cudan problem na Pikasu. Ako vozim 2-3 kilometra uzbrdo, prva- druga brzina (a na duzem rastojanju i treca) prilikom pritiskanja kvacila da bih promjenio brzinu, izbacuje mi gresku na ekranu "engine fault" pa ako nastavim voziti trepne lampica od ulja, a nekad i trepne "stop". Motor je zagrijan na normalnu temperaturu, nema gubitka snage, samo ta greska. Ako ugasim auto i malo sacekam (5-6 min) neko vrijeme se to ne desava ponovo (ako nastavim voziti pod opterecenjem, uzbrdo) pa se ponovo pocne desavati. A ako nakon toga krenem nizbrdo, ne desava se ponovo. Dok vozim, ne mjenjam brzine, ne izbacuje nikakve greske.
Mozda nema veze s ovim, ali, sve mi se to pocelo desavati nakon sto sam promijenio ulje i sve filtere (i zracni, onaj sto je nezgodan izvaditi, i filter klime). Ulje je totalovo, koje uvjek ubacujem. Malo je ispod maksimuma.
Ja sam sumnjao da mozda nije previse ulja, slicno mi se desilo sa mercedesom e220, kad su mi u servisu nasuli ulja do maximuma. Majstor je sumnjao da mozda neki senzor ima ostecene kablove pa da na uzbrdici dodiruje motor i da pravi spoj pa tako pokazuje gresku, ali nakon provjere , nije.
Na ulaz ulja za turbinu, stavio je manometar da pratim pritisak ulja na turbini, da vidi da li pada kad se to desava. Vozio sam tako, i pritisak ulja je uvjek u intervalu 2-4 bara (zavisi da li je motor zagrijan ili ne).
spajao sam na dijagnostiku, nema gresaka snimljenih. Nisam spajao u fly modu.
Ja imam osjecaj da je auto malo izgubio na snazi, ali pitanje je da li sam objektivan. Zena se ne zali
Ideja kakva?